Vakantiehuis Reijmerstok Schuur

9 reviews over Vakantiehuis Reijmerstok Schuur in het Nederlands

Oneerlijke eigenaar!

Steven
20-8-2019

Een weekendje Limburg om samen met de vrienden gaan fietsen, heerlijk! Gelukkig waren we de volledige dag op stap want het huis dat we hadden gehuurd was allesbehalve zoals het werd voorgesteld. Vooral de keuken was bij aankomst smerig. De potten en pannen konden een grondige kuisbeurt gebruiken.

De eigenaar doet ook heel lastig over de waarborg. Hij verzint achteraf een verhaal over immaterieële schade (die hij niet kon staven). Na enkele weken heen en weer gemail verzon hij nog een ander verhaal over een 'verloren sleutel'. De eigenaar probeert bij grote groepen de huur kunstmatig op te trekken door de waarborg niet terug te storten. Een klein bedrag voor elk lid van de groep, is voor hem uiteraard een aanzienelijke winst.

Oneerlijke eigenaars zou ik niemand aanraden, de omgeving uiteraard wel!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Niet voor herhaling vatbaar!

Sanne
21-10-2017

Van buiten karakteristiek vakwerkhuis. Leuke binnenplaats en mooie omgeving. Echter, de woning van binnen was erg vuil en gedateerd. Kinderbedje met oud matras erin en vlekken aan de binnenkant op het hout. Ander kinderbedje en box met tyraps aan elkaar gebonden, niet veilig dus! Verder geen aandacht besteed aan inrichting, bijvoorbeeld door het plaatsen van een comfortabele bank. Oven werkte niet en industrieel gasfornuis erg vies. WiFi verbinding erg slecht.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sfeervol, genoeg ruimte

Lida
22-6-2011

Wij zijn op familieweekend geweest in deze schuur in het Pinksterweekend. Het huis was zeer mooi; groot en toch gezellig. De douches zijn heerlijk en de bedden zijn comfortabel. Het was schoon en we hebben veel plezier gehad van de pingpongtafel (: Één minpuntje: de gasoven was moeilijk in te stellen op graden. De buitenverlichting deed het niet, maar men deed er alles aan om het op te lossen. Ze waren erg vriendelijk. Het was ook prettig dat het geen slaapzalen zijn, want met vele aparte kamers heeft ieder toch een beetje privacy.

Gereisd Met vrienden in juni 2011

Absoluut doen! Erg leuk

Rian
26-4-2011

Wij waren afgelopen weekend met de hele familie (22 personen) in De Schuur en hebben er een heerlijke tijd gehad. Het is een prachtige oude boerderij, omgetoverd tot woning voor een grote groep. Als je houdt van de standaard Center Parcs formule of 5 sterren all-in, ben je hier op de verkeerde plek. Met wat creativiteit en een avontuurlijke, bourgondische instelling ga je het hier gegarandeerd naar je zin hebben! Rondom het dorpje prachtige natuur waar je heerlijk kunt wandelen en genieten van je rust.

Gereisd Met vrienden in april 2011

Schitterende lokatie voor familiefeest.

Jeroen
26-4-2011

Familiefeest gehad en wat een geweldige lokatie.. .oké hier en daar wat spartaans, maar wat wil je met een pand ouder dan een eeuw. Wij hebben veel lol gehad.

Gereisd Met vrienden in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet doen!

Bart Goossens
20-4-2011

Raar huisje, geen afgesloten douches! Fijn met een groep... Daarnaast zeer slechte bedden. Eigenaars zijn zeer onredelijk en moeilijk met de borg. Ligging is niet meer dan matig. In het dorp is niets te doen en de sociale controle van de buren is om gek van te worden.

Gereisd Met vrienden in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk familiehuis

Familie B.
2-5-2010

Wij hebben een heerlijk familieweekend in Reijmerstok -schuur doorgebracht. Genoten van het huis met al zijn spannende plekken. Leuk ingericht, en ook schoon! Er was werkelijk niks op aan te merken, behalve misschien dat 2 toiletten voor zo'n grote accomodatie wat weinig is, maar ach, daar hebben we ons ook prima mee gered. Voor alle volwassenen was er een 2-persoons kamer, en alle pubers lagen in een ander deel van het huis allemaal min of meer bij elkaar op een soort slaapzoldertje. Wij komen zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2010
2008

Een maand geleden zijn we weer met onze hele familie in de

Familie de Vries
15-4-2008

Een maand geleden zijn we weer met onze hele familie in Reijmerstok schuur geweest. Zoals ook de vorige keren hebben we weer een heerlijk weekend in 'onze' schuur gehad. We waren dan ook een beetje verbaasd over de andere reactie op deze site. Omdat wij zo enthousiast zijn over de schuur wilden we ook onze positieve ervaring laten weten. De schuur is een ontzettend leuke plek, mooi en zo origineel gebouwd! ontzettend sfeervol, leuke omgeving, mooie woonkamer en keuken, leuke dubbele douche! Kortom wij komen zeker terug! Familie de Vries, Soest

Gereisd Familie in maart 2008
2007

De accommodatie zag er in eerste instantie goed uit tot we

deVriesLangerveldde BoerSchilderSchokker.
9-5-2007

De accommodatie zag er in eerste instantie goed uit tot we onze koffers wilden uitpakken. Dit hebben we ook maar niet gedaan. De afwas stond smerig onder het aanrecht en de dekbedden snakten naar een wasmachine. De oven deed het niet en de tv was stuk. Gelukkig mochten we een stokbroodje warmen bij onze 'buren' Uiteindelijk hebben we de borg niet terug ontvangen omdat de accommodatie niet schoon was achtergelaten. De grap was compleet! Limburg is een prachtige provincie om te bezoeken en te verblijven maar niet in Reijmerstok schuur!

Gereisd Anders in mei 2007

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Reijmerstok Schuur in Reijmerstok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Reijmerstok Schuur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.