Appartement Recreatieboerderij De Puthof

Appartement
Appartement Recreatieboerderij De Puthof
9,3

23 reviews over Appartement Recreatieboerderij De Puthof in het Nederlands

Prachtige camping in een stimulerende omgeving!

Peter van der Kruys
16-9-2018

Wij hebben 4 nachten op de Puthof doorgebracht. Een mooie camping met ruime plaatsen, sanitair van uitstekende kwaliteit, dat ook nog eens uitstekend wordt schoongehouden in een omgeving (Geuldal) die ons nog het meest doet denken aan de Dordogne. Wij kunnen geen minpunten bedenken. Of toch, één minpuntje. Handen wassen na toiletbezoek is geen probleem, maar het is wel jammer dat handdoeken ontbreken. Hier komen wij zeker weer terug. Familie Lacroix, dank voor een prettig verblijf.

SUPPER met hoofdletters geschreven

Rob de Jong
4-9-2018

Wat een super plek. Hier is over nagedacht tot in detail. Hele mooie sanitere ruimten waar niet gekeken is naar de kosten maar alles met kwaliteit aangebracht. De staanplekken zijn ruim. De hele camping is schoon. Een mooie binnenplaats en niet vergeten een leuke spontane ontvangst. Als ik een min puntje moet vermelden dan is dat het afval nog niet alles gescheiden(plastic en blik) is mede oorzaak van de gemeente. Een camping zoals je weinig tegen zult komen en ook nog voor een redelijke prijs

Uniek!

Sven & Marijke
24-7-2018

Prachtige unieke sfeervolle plek, vriendelijke gastvrije eigenaren. Mooie ruime camping. Klein minpuntje is de, ook ‘s nachts, relatief drukke nabijgelegen weg maar voor de rest is eigenlijk alles perfect in orde!

Uitstekend

Peter
14-7-2018

Ruime plaatsen, in ons geval een comfort plaats, goed verzorgd en voldoende sanitair. Geen broodservice maar de plaatselijke dorpswinkel is op 500 meter lopen. Al met al een camping om nog een keer terug te komen.

Mooie schone fijne camping,prima sanitair.Aanrader

André en Elsa
7-9-2017

Kleinschalige zeer schone camping. Uitmuntend sanitair. Ruime plaatsen. Beschut tegen wind. Weinig of geen schaduw.

Prima uitvalsbasis voor tochten in de omgeving

Het kan niet beter, in een woord fantastisch

Henk en Evelien
28-8-2017

Alles is honderd procent in orde, brand schoon, mooie ruime plekken, hele lieve familie die voor iedereen klaar staan, prachtige omgeving, het is een geweldige camping, en de appartementen zijn zo mooi, een echte aanrader.

Ruime-, schone- en moderne kleine camping.

Harry en Karin
4-5-2017

Deze camping met 26 ruime plaatsen waarvan de helft met eigen 220V en water is centraal gelegen in Z-Limburg. Extreme- en relaxte fietsers en wandelaars kunnen hier aan hun trekken komen. Het sanitair is in voldoende mate aanwezig, nieuw en altijd super schoon. Daarnaast zijn er in de sanitair ruimte een koelkast, wasmachine (tegen betaling) en centrifuge aanwezig. Voor de kids zijn er speeltoestellen en een zandbak voor de kleinsten.

Afrekenen kan in de gezellige receptie met de pinpas. Fietsen kunnen in een eigen ruimte gestald worden, voor de e-bikes is stroom aanwezig. Op 400 m is een kleine dorps-supermarkt aanwezig en de grote winkels binnen 6 km.

Check zeker ook de TIP over de boerderijwinkel 'de zeute aardbei', je kunt hier tevens wat drinken en eten van de kleine kaart terwijl de kids buiten spelen.

Gaan we al jaren in het voorjaar naar toe!!

Jannie
13-2-2017

Goede appartementen mooie wandel omgeving vriendelijke Fam.Laxroi . Geweldig verblijf.

Geweldig en de rust heerlijk

Annie
28-9-2016

We zaten in een appartement, was geweldig, alles was er en alles deed het , fijn

vriesvakje in de ijskast. Mijn dochter wil volgend jaar terug. We hebben ondanks de warmte veel gedaan.

Wij waren er van 5 September t.m. 16 September.

De familie staat je bij met raad en daad. Het is echt een aanrader.

prima vakantieplek

M. Molman
16-9-2016

De Puthof is een camping en heeft ook vakantiewoningen.

Het is een rustige, prima geoutilleerde camping met perfect sanitair en ruime plekken.

Ook de vakantiewoningen voldoen aan alle eisen om een fijne vakantie te hebben.

De familie Lacroix doen al het mogelijke om iedereen een goede vakantie te bezorgen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Recreatieboerderij De Puthof in Reijmerstok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Recreatieboerderij De Puthof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.