Appartement Recreatieboerderij De Puthof

Appartement
Appartement Recreatieboerderij De Puthof
9,3

19 reviews over Appartement Recreatieboerderij De Puthof in het Nederlands

Mooie schone fijne camping,prima sanitair.Aanrader

André en Elsa
7-9-2017

Kleinschalige zeer schone camping. Uitmuntend sanitair. Ruime plaatsen. Beschut tegen wind. Weinig of geen schaduw.

Prima uitvalsbasis voor tochten in de omgeving

Het kan niet beter, in een woord fantastisch

Henk en Evelien
28-8-2017

Alles is honderd procent in orde, brand schoon, mooie ruime plekken, hele lieve familie die voor iedereen klaar staan, prachtige omgeving, het is een geweldige camping, en de appartementen zijn zo mooi, een echte aanrader.

Ruime-, schone- en moderne kleine camping.

Harry en Karin
4-5-2017

Deze camping met 26 ruime plaatsen waarvan de helft met eigen 220V en water is centraal gelegen in Z-Limburg. Extreme- en relaxte fietsers en wandelaars kunnen hier aan hun trekken komen. Het sanitair is in voldoende mate aanwezig, nieuw en altijd super schoon. Daarnaast zijn er in de sanitair ruimte een koelkast, wasmachine (tegen betaling) en centrifuge aanwezig. Voor de kids zijn er speeltoestellen en een zandbak voor de kleinsten.

Afrekenen kan in de gezellige receptie met de pinpas. Fietsen kunnen in een eigen ruimte gestald worden, voor de e-bikes is stroom aanwezig. Op 400 m is een kleine dorps-supermarkt aanwezig en de grote winkels binnen 6 km.

Check zeker ook de TIP over de boerderijwinkel 'de zeute aardbei', je kunt hier tevens wat drinken en eten van de kleine kaart terwijl de kids buiten spelen.

Gaan we al jaren in het voorjaar naar toe!!

Jannie
13-2-2017

Goede appartementen mooie wandel omgeving vriendelijke Fam.Laxroi . Geweldig verblijf.

Oude reviews (archief)

Geweldig en de rust heerlijk

Annie
28-9-2016

We zaten in een appartement, was geweldig, alles was er en alles deed het , fijn

vriesvakje in de ijskast. Mijn dochter wil volgend jaar terug. We hebben ondanks de warmte veel gedaan.

Wij waren er van 5 September t.m. 16 September.

De familie staat je bij met raad en daad. Het is echt een aanrader.

prima vakantieplek

M. Molman
16-9-2016

De Puthof is een camping en heeft ook vakantiewoningen.

Het is een rustige, prima geoutilleerde camping met perfect sanitair en ruime plekken.

Ook de vakantiewoningen voldoen aan alle eisen om een fijne vakantie te hebben.

De familie Lacroix doen al het mogelijke om iedereen een goede vakantie te bezorgen.

Super vakantiesfeer daar!

Lijssalon
16-9-2016

Keurig appartement! Leuk dat je uitzicht hebt op de camping. Aardige behulpzame eigenaren. Geweldige omgeving. Heerlijk om te fietsen en te lopen daar. In Nederland met het gevoel dat je in de Ardennen of in Luxemburg bent.

Heerlijke vakantie

Roxane Kramer
30-8-2016

Tweede keer d at wij hier in een appartement verbleven. Deze zijn heerlijk ruim en luxe.

Schitterende keuken waar echt alles aanwezig is. Appartement was super schoon. Nieuwe bedden slapen heerlijk. In de badkamer is ook een tweede toilet waardoor je nachts niet naar beneden hoeft. we b.v.gadden erg warm weer maar in het appartement was het door de dikke muren heerlijk koel.

Als kampeerluefhebber ook even het sanitair op de camping bekeken, deze is helemaal vernieuwd en ruim. Ook deze ruimte was super schoon, privé wasbakken en ruim voldoende toiletten. Wasmachine vor 3,50euro en de koelkast met vriezer zijn gratis te gebruiken. een echte aanrader.

Uitmuntend; van aankomst tot vertrek

Bert Weggemans
18-7-2016

In het kleine plaatsje Reijmerstok, zo'n 650 inwoners, verblijft U in alle rust op deze camping. Gelegen bij een oude hoeve. De camping heeft 26 plaatsen, waarvan zo'n 15 als comfortplaats. Deze hebben oa 10 amp stroom, water aan- en afvoer op de plaats. Wifi is beschikbaar. Meer dan uitmuntend sanitair. Zeldzaam goed en mooi.

wie van rust houd,is dit een aanrader!

ginamarclissewege
25-2-2016

vriendelijke ontvangst,mooi appartement en zeer proper.Een klein winkeltje op loopafstand.Mooie wandelingen,bistro a gening op het eind van de straat,lekker en niet duur.Er is genoeg te bezien in andere dorpjes.Wij gaan in september 2016 terug.

En ons hondje is ook welkom!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Recreatieboerderij De Puthof in Reijmerstok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Recreatieboerderij De Puthof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Recreatieboerderij De Puthof scoort een 9.26 uit 10 op basis van 19 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: