Camping Op d'r Lubosch

4 reviews over Camping Op d'r Lubosch in het Nederlands

Gewoon een fijn plekje

Huub
14-7-2015

Je komt er tot rust. Gemoedelijke sfeer. Uitzicht over op de Limburgse heuvels. Winkel in de buurt. Al met al een aanrader voor wie er even tussenuit wil

geweldige vakantieplek! aanrader

Chenna Kuypers
15-5-2014

ik heb hier een geweldige vakantie gehad, heel mooi uitzicht en een rustige, doch centrale ligging, je bent zo in Heerlen, Maastricht of Valkenburg om er een dagje op uit te gaan! ik kom zeker terug!

Heerlijk vertoeven !

linda en bert
30-9-2010

De eigenaren zijn twee schatten van mensen, zeer gastvrij, behulpzaam en vriendelijk. Kamperen op d'r Lubosch is een aanrader en verdient voor ons een dikke 9.

Rustig en goed verzorgd

Guido
6-8-2010

Dit is een kleine camping met 15 plaatsen. Het sanitair is super!

De camping ligt wel op een helling, dus het is een beetje een uitdaging om (in ons geval) de vouwwagen recht te krijgen.

Voor kinderen is er een trampoline en een speeltoestel. Ook zijn er kippen en een haan (die goed bij de tijd is).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Op d'r Lubosch in Ransdaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Op d'r Lubosch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.