Camping La Dolce Vita

8,8

33 reviews over Camping La Dolce Vita in het Nederlands

Wim Dekker
27-9-2018

Wat een prachtige camping , Centraal gelegen in Zuid-Limburg.

De eigenaars Marianne en Leo zijn zeer gastvrij en hebben nog tijd voor een praatje.

Waar maak je het nog mee, dat bijna alle dagen Marianne op eieren trakteert en ook nog eens plakken cake bij de koffie, door haar zelf gebakken.

Geweldig Sanitair, en geen douchemunten, heerlijk.

Wist U dat op 800 mtr wandelen van de camping, een treinstation is van Ariva, waar je met je OV kaart van de NS gemakkelijk kan reizen, in 10 minuten naar Valkenburg/Heerlen en in 20 minuten naar Maastricht, mooi hoor, laat je auto maar op de camping staan.

De camping leent zich heel goed om ook me de auto uitstapjes te maken naar België en Duitsland .

Wij hebben er in september dit jaar 12 nachten gestaan, slechts één ochtendje regen gehad, steeds Zonnig en Warm weer.

Wij komen zeker weer terug, want we hebben nog lang niet alles gezien.

En als het even kan, weer als er het Ransdaler feest is.

Marianne en Leo, manager, 1-10-2018
Dank voor jullie leuke review Wim. We vonden het harstikke gezellig dat jullie er waren en kijken uit naar jullie volgend bezoek.

Leuke camping

piet tijssen
21-9-2018

Wij werden gastvrij ontvangen .door de man Leo die loopt met ons mee om een plaats uit te zoeken

wees ons op het mooie het uitzicht , en waar we graag wilde staan was geen probleem.

een prachtige plek met mooie uitzicht. het sanitair was erg netjes , en na 1dag werden wij verrast verse eieren . en lekker zelf gebakken ….. wij hebben veel km gemaakt let op je bent wel in Limburg .

je moet wel wat in de benen hebben, maar met een i. Bike kom je ver . kortom een mooie tijd bij Marianne en Leo komen zeker terug komende jaar mensen die voor Kampeerders nog tijd maken

Marianne en Leo, manager, 24-9-2018
Dank je wel voor de mooie review Piet. Fijn dat jullie het goed naar jullie zin hebben gehad en graag tot een volgende keer.

Fantastisch!

Anja Maurik
13-9-2018

Het is een fantastische camping! Prachtige locatie, uitzicht en grote plaatsen. Maar wat er voor mij echt uitsprong was de gastvrijheid van Leo en Marjan. In al die 40 jaar dat ik kampeer, ben ik dit nog nooit tegengekomen. Een warm bad, zo voelt het. Dank jullie wel Leo en Marjan!!!

Tot volgend jaar!

Marianne en Leo, manager, 24-9-2018
Bedankt voor je mooie review Anja. We vonden het hartstikke leuk dat jullie er waren en verheugen ons alweer op jullie volgende bezoek.

Voor de derde keer daar en weer 3 heerlijke weken

Evert en Jannie
11-8-2018

Dat het geweldig is daar met eigenaren die er alles voor doen om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Heerlijke bbq avond pizza avond echt top.

Marianne en Leo, manager, 24-9-2018

Hartstikke leuk dat jullie er weer waren dit jaar Evert en Jannie en dat jullie weer volop hebben kunnen genieten.

Nogmaals dank voor jullie hulp bij de pizza-avond en een poot voor de hondjes!

Tot de volgende keer!

Super gastvrije eigenaren, behulpzaam in alles.

Gerrit en Nel Verhoeven
24-7-2018

Wij waren zeer tevreden. Misschien voor mensen die niet goed te been zijn iets lastig

Terrrein.

Marianne en Leo, manager, 24-9-2018

Leuk dat jullie er waren en dank voor jullie leuke review Gerrit en Nel.

Graag tot ziens!

Geweldig!

Tonny Wijsbeek
21-7-2018

12 dagen op camping La Dolce Vita gestaan, wat een mooie gezellige en vooral een schone camping!

Marianne en Leo zijn geweldige mensen die alle tijd en hulp bieden aan de camping gasten, elke morgen bracht Marianne een eitje en nam dan even de tijd voor een praatje.

De BBQ en Pizza bakken wat door Marianne en Leo werd georganiseerd waren leuke gezellige avonden.

Ik kampeer al vele jaren, maar een camping als La Dolce Vita heb ik nog nooit meegemaakt een echte aanrader om hier eens heen te gaan.

Wij willen Marianne en Leo bedanken voor de gastvrijheid en gezelligheid en komen graag nog weer eens terug.

Groetjes, Tonny en Antje

Marianne en Leo, manager, 24-9-2018

Bedankt voor jullie leuke bericht Tonny en Antje en fijn om te horen dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben gehad.

We zouden het heel leuk vinden om jullie weer een keertje te mogen begroeten op de camping.

Camping om weer terug te komen!

Nina Stokman
17-7-2018

Een simpele, maar ontzettend mooie en leuke camping. Wij hebben zelf een vouwwagen. Bij aankomst aardig ontvangst. Wij kregen een erg mooie en grote plek aangewezen, met meerdere schaduwplekken. De eigenaren, Marianne en Leo zijn ontzettend vriendelijk en persoonlijk. Wij wilde graag fietsen, dus adviseerde Leo een route. Marianne hield het sanitain ontzettend schoon. Elke dag werd dit bijgehouden. Ook was er wcpapier, zeep en handoekjes aanwezig. Er werden wekelijks een bbq- of een pizzaavond georganiseerd en je kon dagelijks broodjes bestellen.

Verder is in de omgeving ontzettend veel te beleven voor jong en oud en niet geheel onbelangrijk vaak binnen een half uur rijden met de auto. Ook is er er goed te fietsen voor zowel de recreatieve als de sportieve fietser (amstel gold race parcour ligt om de hoek.

Kortom een plekje om zeker nog eens terug te komen!

Marianne en Leo, manager, 24-9-2018
Dank je wel voor jullie leuke review Nina. We vonden het hartstikke gezellig dat jullie er waren en zeggen graag tot ziens!

Fantastische gemoedelijke camping met prima sfeer!

Wim en Carin Creemers
10-7-2018

Dit is een zeer gemoedelijke camping met een prachtige ligging. Je waant je echt in het buitenland. Op de camping staan grote bomen (o.a. kersen- en een perenboom). Maar als je graag in de zon wil staan is dit ook mogelijk. De plaatsen zijn ruim. De sfeer is geweldig: rustig en gemoedelijk. De eigenaar komt regelmatig langs met verse eitjes en wanneer je vragen hebt, kan je altijd bij ze terecht. Kortom: Deze camping is een echte aanrader voor mensen die houden van het sociale en mooie campingleven. Het damestoilet is zo goed als nieuw. Het gehele toiletgebouw wordt regelmatig schoongemaakt.

Marianne en Leo, manager, 13-7-2018
Bedankt voor de leuke review Carin en Wim en uiteraard graag tot een volgende keer.

fantastisch

peter en dilia deurloo
4-7-2018

Leo en Marianne doen echt alles om het de kampeergasten naar de zin te maken. Onze opa van 84 jaar heeft verbleven in zijn caravan vlakbij ons gezin in onze camper. Goed sanitair, grote plaatsen, veel groen, rustig vooral. Eigen gebakken cake, heerlijk!.Voor vragen tussendoor, altijd bereikbaar via (schoon) ouders. Jammer dat we net het jaarlijkse dorpsfeest troffen, 4 e zaterdag van juni, met wel harde muziek tot in de nacht maar dat is iets wat je voor lief moet nemen en daar konden Leo en Marianne ook niets aan doen. Prima camping, zeker aan te bevelen, we komen zeker nog eens terug! Hartelijk bedankt voor de gastvrijheid en goede zorgen!

Marianne en Leo, manager, 6-7-2018

Graag gedaan en jullie bedankt voor jullie leuke reactie.

Goed om te horen dat jullie het lekker naar jullie zin hebben gehad en ook pa heeft genoten.

Tot volgende keer!

Camperen op een geweldige wijze

Casper en Walter
2-7-2018

Wat een geweldig leuk en aardige camping is dit. De hartelijkheid van de eigenaar is werkelijk hartverwarmend. De camping is voorzien van een mooi en schoon was/toilet gebouw. Mooie ruime campeerplaatsen. De omgeving is geweldig en geeft ruimte voor genoeg activiteiten om je verblijf mee te vullen.

Camperen zo als camperen bedoeld is!

(Slechte punten konden wij niet vinden)

Marianne en Leo, manager, 6-7-2018

Hartstikke bedankt voor jullie leuke review en heel graag tot een volgende keer!

Hartelijke groetjes uit Zuid-Limburg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Dolce Vita in Ransdaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Dolce Vita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.