8,7

Weer vandaag3°-4°

17 reviews over Camping La Dolce Vita in het Nederlands

Heerlijk!

Dini, 21-12-2017

We hebben in september met de camper op deze camping vertoefd.

Het was hondenweer en toch staan deze dagen met een zonnetje in onze herinneringen.

Heerlijk rustige camping, uitzicht op de weide met schaapjes en de kerktoren, fijn en net sanitair, vriendelijke eigenaren.

We hebben tussen de buien door, werkelijk prachtige wandelingen gemaakt in het zeer afwisselende ZuidLimburgse landschap.

Ook de gekregen verse eitjes waren heerlijk.

Heerlijk! Wat een geweldig weekendje weg :)

Sanne, 28-11-2017

Camping La Dolce Vita is echt ontzettend fijn! Ongelofelijk aardige en lieve eigenaars en een prachtige omgeving (een mooie wandeling is zeker aan te raden!). De caravans zijn helemaal top: genoeg ruimte om zelf te koken en een lekker kacheltje voor een warme nacht (in november ;)). Het sanitair is heel schoon en een heerijk warme douche! Wij hebben heel erg genoten van ons verblijf!

Geweldig

Marry, 24-10-2017

Dat je van prachtige natuur en rust moet houden.

Een aanrader! Een plek om nog eens terug te komen

eelco en tineke smit-broekhuizen, 18-10-2017

Herfstvakantie op camping La dolce vita in Limburg! Het was een feest. De hartelijke ontvangst, het knusse kampeerveld, de prima washokken, het mooie uitzicht.....alles was dik voor elkaar. En wat heerlijk dat er verse eieren voor het ontbijt bij de camper werden gebracht. De dikke, lekkere plakken cake, die we mee kregen voor de terugweg, waren een echte verrassing. Ik weet niet of dit de gewoonte is, maar wij waren er blij mee. Het waren deze persoonlijke aandachtmomentjes en het ontbreken van strenge regels, die er voor zorgden dat we ons hier heel welkom hebben gevoeld.

Heerlijke vakantie

Robert, 28-8-2017

Wij hebben hier een week met heel veel plezier gekampeerd. De ontvangst was vriendelijk en heel informatief door de eigenaar.

Deze vriendelijkheid hebben we de hele week ervaren. De georganiseerde bbq was uitstekend verzorgd met zelf gemaakte gerechten door de eigenaars.

Het sanitair is prima en schoon. De plaatsen zijn groen en ruim.

Beslist een camping om nog eens terug te komen, mede door de Limburgse vriendelijkheid.

Wat een gezellige camping

Jan, 27-8-2017

De oprit is behoorlijk stijl dus wel op passen met een wat langere caravan .Heren toilet is wat verouderd maar wel schoon .Andere toiletten zijn prima schoon daar kan je niets van zeggen .Chemisch toilet is van voor de oorlog en moet dringend vernieuwd worden De camping eigenaars zijn heel vriendelijk en verdienen zeker een compliment op de wijze hoe ze de camping beheren Erg persoonlijk en altijd voor iedereen een praatje Plaatsen zijn ruim en lekker onder de bomen .Het gras wordt nog steeds door Opa gemaaid met veel precisie. Camping is zeker een aanrader om eens Valkenburg en Maastricht en Hoensbroek te bezoeken .Wij komen zeker hier nog eens terug

Camping la dolce vita Ramsdaal Limburg

A Stollengs, 17-8-2017

Camping la dolce vita, zeer vriendelijke en enthousiaste beheerders , ruime plekken

Mooi uitzicht in het mooie Limburg

Rust, ruimte, vriendelijke eigenaren

Henriet, 12-8-2017

Heerlijk rustig, mooi uitzicht, WiFi perfect, schoon sanitair.

Heerlijke en rustige camping.

Fam. van der Krogt, 7-8-2017

Een heerliike en rustige camping, mooi gelegen tussen de kersenbomen, met zeer ruime plaatsen, zowel zonnige- als schaduwplekken. Zeer vriendelijke eigenaren, die er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken. Goed sanitair en heel hygiënisch.

Geweldige camping, hele leuke beheerders

Fred en Pattij Hazelebach, 4-8-2017

Ontzettend leuke beheerders met een super ontvangst. Geweldige camping. Schoon sanitair. Goede aansluiting electra. Mooie ruime grote plaatsen. Goed onderhouden. Rustig,wel naast de kerk dus je hoort de klokken goed luiden maar heeft ook iets gezelligs. Ondanks de vele regen blijven de plaatsen goed door het goede gras. Ik kan hem iedereen die van rust en een kleine camping houd aanbevelen. Kortom Geweldig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Dolce Vita in Ransdaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Dolce Vita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Dolce Vita scoort een 8.65 uit 10 op basis van 17 reviews.