Camping La Dolce Vita

30 reviews over Camping La Dolce Vita in het Nederlands

Voor de derde keer daar en weer 3 heerlijke weken

Evert en Jannie
11-8-2018

Dat het geweldig is daar met eigenaren die er alles voor doen om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Heerlijke bbq avond pizza avond echt top.

Super gastvrije eigenaren, behulpzaam in alles.

Gerrit en Nel Verhoeven
24-7-2018

Wij waren zeer tevreden. Misschien voor mensen die niet goed te been zijn iets lastig

Terrrein.

Geweldig!

Tonny Wijsbeek
21-7-2018

12 dagen op camping La Dolce Vita gestaan, wat een mooie gezellige en vooral een schone camping!

Marianne en Leo zijn geweldige mensen die alle tijd en hulp bieden aan de camping gasten, elke morgen bracht Marianne een eitje en nam dan even de tijd voor een praatje.

De BBQ en Pizza bakken wat door Marianne en Leo werd georganiseerd waren leuke gezellige avonden.

Ik kampeer al vele jaren, maar een camping als La Dolce Vita heb ik nog nooit meegemaakt een echte aanrader om hier eens heen te gaan.

Wij willen Marianne en Leo bedanken voor de gastvrijheid en gezelligheid en komen graag nog weer eens terug.

Groetjes, Tonny en Antje

Camping om weer terug te komen!

Nina Stokman
17-7-2018

Een simpele, maar ontzettend mooie en leuke camping. Wij hebben zelf een vouwwagen. Bij aankomst aardig ontvangst. Wij kregen een erg mooie en grote plek aangewezen, met meerdere schaduwplekken. De eigenaren, Marianne en Leo zijn ontzettend vriendelijk en persoonlijk. Wij wilde graag fietsen, dus adviseerde Leo een route. Marianne hield het sanitain ontzettend schoon. Elke dag werd dit bijgehouden. Ook was er wcpapier, zeep en handoekjes aanwezig. Er werden wekelijks een bbq- of een pizzaavond georganiseerd en je kon dagelijks broodjes bestellen.

Verder is in de omgeving ontzettend veel te beleven voor jong en oud en niet geheel onbelangrijk vaak binnen een half uur rijden met de auto. Ook is er er goed te fietsen voor zowel de recreatieve als de sportieve fietser (amstel gold race parcour ligt om de hoek.

Kortom een plekje om zeker nog eens terug te komen!

Fantastische gemoedelijke camping met prima sfeer!

Wim en Carin Creemers
10-7-2018

Dit is een zeer gemoedelijke camping met een prachtige ligging. Je waant je echt in het buitenland. Op de camping staan grote bomen (o.a. kersen- en een perenboom). Maar als je graag in de zon wil staan is dit ook mogelijk. De plaatsen zijn ruim. De sfeer is geweldig: rustig en gemoedelijk. De eigenaar komt regelmatig langs met verse eitjes en wanneer je vragen hebt, kan je altijd bij ze terecht. Kortom: Deze camping is een echte aanrader voor mensen die houden van het sociale en mooie campingleven. Het damestoilet is zo goed als nieuw. Het gehele toiletgebouw wordt regelmatig schoongemaakt.

Marianne en Leo, manager, 13-7-2018
Bedankt voor de leuke review Carin en Wim en uiteraard graag tot een volgende keer.

fantastisch

peter en dilia deurloo
4-7-2018

Leo en Marianne doen echt alles om het de kampeergasten naar de zin te maken. Onze opa van 84 jaar heeft verbleven in zijn caravan vlakbij ons gezin in onze camper. Goed sanitair, grote plaatsen, veel groen, rustig vooral. Eigen gebakken cake, heerlijk!.Voor vragen tussendoor, altijd bereikbaar via (schoon) ouders. Jammer dat we net het jaarlijkse dorpsfeest troffen, 4 e zaterdag van juni, met wel harde muziek tot in de nacht maar dat is iets wat je voor lief moet nemen en daar konden Leo en Marianne ook niets aan doen. Prima camping, zeker aan te bevelen, we komen zeker nog eens terug! Hartelijk bedankt voor de gastvrijheid en goede zorgen!

Marianne en Leo, manager, 6-7-2018

Graag gedaan en jullie bedankt voor jullie leuke reactie.

Goed om te horen dat jullie het lekker naar jullie zin hebben gehad en ook pa heeft genoten.

Tot volgende keer!

Camperen op een geweldige wijze

Casper en Walter
2-7-2018

Wat een geweldig leuk en aardige camping is dit. De hartelijkheid van de eigenaar is werkelijk hartverwarmend. De camping is voorzien van een mooi en schoon was/toilet gebouw. Mooie ruime campeerplaatsen. De omgeving is geweldig en geeft ruimte voor genoeg activiteiten om je verblijf mee te vullen.

Camperen zo als camperen bedoeld is!

(Slechte punten konden wij niet vinden)

Marianne en Leo, manager, 6-7-2018

Hartstikke bedankt voor jullie leuke review en heel graag tot een volgende keer!

Hartelijke groetjes uit Zuid-Limburg

Lammers
16-6-2018

Wat hebben we genoten! Een super gastvrij ontvangst door de eigenaren. Wat een leuk stel! Ze gaven ons meteen een welkom gevoel. Nieuw sanitair en super schoon! In de morgen heerlijke eitjes! De plekken waren heel ruim, genoeg privacy. Kortom we hebben het enorm naar onze zin gehad en komen zeker volgend jaar terug.

Marianne en Leo, manager, 6-7-2018

Dank voor jullie leuke spontane reactie.

We zien jullie graag komend jaar weer komen.

Fijne zomer en tot dan!

Primadelux!

Gerrit Jan de Bruin
13-5-2018

Prachtige ligging, ruime staanplaatsen, super schoon sanitair en het gevoel dat je er welkom bent. Een echte aanrader. Er wordt gewerkt aan modernisering van de camping, dus het wordt er nog beter op.

Marianne en Leo, manager, 6-7-2018

Dank voor je leuke bericht Gerrit Jan.

We werken iedere dag verder om jullie kampeerplezier verder te vergroten.

Laat je maar weer verrassen bij een volgend bezoek...

Groetjes uit het diepe Zuiden.

Heerlijke camping en fantastische gastvrijheid!

Familie Quaedvlieg
13-5-2018

We hebben genoten op ladolcevita! De prachtige ligging van de camping met lekkere ruime plekken en heerlijk uitzicht over de heuvels aan de ene kant en op de zeer mooie Zuid-Frankrijk aandoende kerk uit mergel aan de andere kant gaf ons het gevoel in het buitenland te zijn.

Dik compliment ook aan de eigenaren die er alles aan deden om heerlijk van onze vakantie te kunnen genieten.

Tot volgend jaar!!!

Leo, manager, 6-7-2018

Dank voor jullie fijne reactie Bert en Annemie en fijn om te horen dat jullie in alle opzichten hebben genoten van jullie verblijf.

Graag tot de volgende keer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Dolce Vita in Ransdaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Dolce Vita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Dolce Vita scoort een 8.7 uit 10 op basis van 30 reviews.