Camping La Dolce Vita

8,5

22 reviews over Camping La Dolce Vita in het Nederlands

Primadelux!

Gerrit Jan de Bruin, 13-5-2018

Prachtige ligging, ruime staanplaatsen, super schoon sanitair en het gevoel dat je er welkom bent. Een echte aanrader. Er wordt gewerkt aan modernisering van de camping, dus het wordt er nog beter op.

Heerlijke camping en fantastische gastvrijheid!

Familie Quaedvlieg, 13-5-2018

We hebben genoten op ladolcevita! De prachtige ligging van de camping met lekkere ruime plekken en heerlijk uitzicht over de heuvels aan de ene kant en op de zeer mooie Zuid-Frankrijk aandoende kerk uit mergel aan de andere kant gaf ons het gevoel in het buitenland te zijn.

Dik compliment ook aan de eigenaren die er alles aan deden om heerlijk van onze vakantie te kunnen genieten.

Tot volgend jaar!!!

Volgende keer elders

Vooral genieten, 12-5-2018

Aardige eigenaar maar de camping wordt opgeknapt en dat is hard nodig. Jammer is ook de oude onze bewoonde caravans op het terrein. Ruime plekken deels onder bomen.

Geweldig !

Fam. Spoor, 9-5-2018

Leuke boerencamping gelegen in het prachtige Limburgse landschap. Zeer vriendelijke eigenaren die er alles aan doen het naar je zin te maken en je ook nog verwennen met zelfgebakken cake en verse eieren. Sanitair is prima in orde en schoon. Aan de uitbreiding hiervan en de aanleg van een nieuwe afwasplaats wordt hard gewerkt. Dit gaat zorgen voor nog meer comfort.
Marianne en Leo, manager, 13-5-2018

Hartstikke bedankt voor jullie leuke review en heel graag tot een volgende keer!

Familie Snel, 1-5-2018

Een top camping! Super gastvrij zijn Marianne en Leo. Je wordt welkom geheten met eigen gebakken cake en verse eieren. Ze doen alles wat mogelijk is voor de gasten. Sanitair wordt uitgebreid en was prima in orde altijd schoon en fris. Als je eraan komt rijden ben je midden in een dorp als je het terrein op tijd kijk je over de weilanden en voel je je helemaal vrij! Echt genieten. Dank jullie wel Marianne en Leo voor de top dagen die we gehad hebben
Marianne en Leo, manager, 13-5-2018

Heerlijk!

Dini, 21-12-2017

We hebben in september met de camper op deze camping vertoefd.

Het was hondenweer en toch staan deze dagen met een zonnetje in onze herinneringen.

Heerlijk rustige camping, uitzicht op de weide met schaapjes en de kerktoren, fijn en net sanitair, vriendelijke eigenaren.

We hebben tussen de buien door, werkelijk prachtige wandelingen gemaakt in het zeer afwisselende ZuidLimburgse landschap.

Ook de gekregen verse eitjes waren heerlijk.

Marianne en, manager, 13-5-2018

Hartelijke groetjes uit Zuid-Limburg.

Heerlijk! Wat een geweldig weekendje weg :)

Sanne, 28-11-2017

Camping La Dolce Vita is echt ontzettend fijn! Ongelofelijk aardige en lieve eigenaars en een prachtige omgeving (een mooie wandeling is zeker aan te raden!). De caravans zijn helemaal top: genoeg ruimte om zelf te koken en een lekker kacheltje voor een warme nacht (in november ;)). Het sanitair is heel schoon en een heerijk warme douche! Wij hebben heel erg genoten van ons verblijf!

Geweldig

Marry, 24-10-2017

Dat je van prachtige natuur en rust moet houden.

Een aanrader! Een plek om nog eens terug te komen

eelco en tineke smit-broekhuizen, 18-10-2017

Herfstvakantie op camping La dolce vita in Limburg! Het was een feest. De hartelijke ontvangst, het knusse kampeerveld, de prima washokken, het mooie uitzicht.....alles was dik voor elkaar. En wat heerlijk dat er verse eieren voor het ontbijt bij de camper werden gebracht. De dikke, lekkere plakken cake, die we mee kregen voor de terugweg, waren een echte verrassing. Ik weet niet of dit de gewoonte is, maar wij waren er blij mee. Het waren deze persoonlijke aandachtmomentjes en het ontbreken van strenge regels, die er voor zorgden dat we ons hier heel welkom hebben gevoeld.

Heerlijke vakantie

Robert, 28-8-2017

Wij hebben hier een week met heel veel plezier gekampeerd. De ontvangst was vriendelijk en heel informatief door de eigenaar.

Deze vriendelijkheid hebben we de hele week ervaren. De georganiseerde bbq was uitstekend verzorgd met zelf gemaakte gerechten door de eigenaars.

Het sanitair is prima en schoon. De plaatsen zijn groen en ruim.

Beslist een camping om nog eens terug te komen, mede door de Limburgse vriendelijkheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Dolce Vita in Ransdaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Dolce Vita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Dolce Vita scoort een 8.53 uit 10 op basis van 22 reviews.