Camping De Botkoel

Camping De Botkoel
9,8

Omschrijving
Winnaar van twee Zoover awards in 2018 is Camping de Botkoel in Puth. Deze kindvriendelijke camping beschikt over een grote speelweide, jeu-de-boules baan en vernieuwd sanitair (ook geschikt voor baby’s en invaliden). De camping is een goede uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten, een bezoek aan Maastricht of een dagje naar de Alfa Brouwerij.

225 reviews over Camping De Botkoel in het Nederlands

de ideale uitvalsbasis om Zuid Limburg te zien

Henk de Bock,
13-8-2018

Ik kan alleen maar lof uitspreken over deze camping. De gastvrijheid, het uitzicht, de voorzieningen, in een woord geweldig. bedankt voor deze mooie dagen

Fam. IJzerman,
8-8-2018

Wat een fantastische 1,5 week hebben wij gehad op De Botkoel in een mooi Zuid-Limburg. Het ontbreekt aan niks op deze camping en dat hebben de vriendelijke, betrokken eigenaren perfect voor elkaar. De kleinschaligheid, waarbij er rekening wordt gehouden met alle gasten (jong en ouder), is naar onze mening de kracht van deze camping: zo is er voldoende rust maar kunnen kinderen ook naar hartelust hun gang gaan in de speeltuin, op de trampolines, met de skelters/fietsjes en in het zwembad(je). Dat er ook de mogelijkheid is om de (race)fietsen te stallen en uiteraard het prachtige uitzicht, zijn mooie bijkomstigheden. Onze zoon was ook jarig en zelfs dat werd niet vergeten! Of je een leuke vakantie hebt, heb je in de eerste plaats zelf in de hand, maar dat je een fantastische vakantie hebt wordt ook mogelijk gemaakt door de sfeer op en ligging van de camping en de vriendelijkheid van de eigenaren. Bedankt en wij komen écht eens terug!

Het was zeer aangenaam!

Fam.Brunsting,
8-8-2018

Fijne rustige boerencamping met hele vriendelijke eigenaars. Schitterend gelegen in Zuid Limburg. De fietsen kunnen goed onderdak en oplaadmogelijkheden zijn ruim aanwezig. Sanitair : top ! Mooie wandelwegen en fietsgelegenheden. Op korte afstand van Maastricht,Valkenburg,de Eifel,Sittard ect.

Zeer geschikt ook voor fam.met jonge kinderen.

Fantastische camping op een hele mooie plek

Ronald van Noordenburg,
30-7-2018

Een fantastische camping met een heel vriendelijke eigenaarsfamilie!

We kwamen met onze dochter die rolstoelgebonden is, we kregen de plek het dichtst bij het toiletgebouw waar het sanitair heel goed was, ook voor onze dochter!

De omgeving is heel mooi, met veel plaatsen op kleine afstand (Maastricht, de Eiffel etc). Ik als fanatiek hardloper heb er hele mooie routes gelopen.

Een absolute aanrader dus!!

Super leuke camping

Jettie,
28-7-2018

Super camping, lieve mensen en super schoon

Prima en zeker voor herhaling vatbaar

Wilms,
22-7-2018

Prima camping vriendelijke mensen mooi uitzicht prima uitvalbasis voor mooie wandelingen

Geweldig!!!!

Maud,
22-7-2018

Fantastische ontvangst door ontzettende lieve eigenaren! Uitzicht en ligging zijn fenomenaal!

Sanitair is nieuw en wordt heel goed onderhouden.

Het zwembad was een welkome verkoeling.

Sandra,
21-7-2018

Hele fijne camping waar alles heel goed geregeld was. Mijn moeder heeft met hulp van de eigenaar de caravan keurig op zijn plaats gezet. Mooi uitzicht hele mooie plaatsen zeer ruim en heerlijk wandel omgeving. Maar helaas dit jaar met die hoge temperaturen niet veel gedaan.

ongelooflijk geweldig

Anita Dekkers,
21-7-2018

Geweldige camping met prachtig uitzicht. Ontzettend lieve eigenaren die altijd voor je klaar staan. En hele nette toilet voorzieningen die twee keer per dag keurig netjes schoon gehouden worden. En als klap op de vuurpijl de plaatssings service van de eigenaar zodat iedereen waterpas op de camping staat met de voortent op het zuiden.

super camping echt een 100 % aanrader

gwen,
20-7-2018

bijzonder mooi uitzicht , super gezellige camping en zeer lief en bekwaam personeel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Botkoel in Puth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Botkoel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.