Camping De Botkoel

Weer vandaag2°-2°
Camping De Botkoel
9,8

Omschrijving
Winnaar van twee Zoover awards in 2018 is Camping de Botkoel in Puth. Deze kindvriendelijke camping beschikt over een grote speelweide, jeu-de-boules baan en vernieuwd sanitair (ook geschikt voor baby’s en invaliden). De camping is een goede uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten, een bezoek aan Maastricht of een dagje naar de Alfa Brouwerij.

225 reviews over Camping De Botkoel in het Nederlands

Super

Frans en Elly,
20-9-2018

Het ontvangst was erg prettig. We kregen zelfs hulp bij het opbouwen van de voortent. De camping (terrein) vinden we super, en het sanitair kon niet mooier en schoner. We waanden ons in het buitenland, door de prachtige vergezichten. En ook de appels waren heerlijk!

Rustieke camping in het heuvellandschap

Randy,
15-9-2018

Een hele fijne rustige camping op een mooie locatie. Voor de eigenaren is niets te gek. Die staan altijd voor je klaar. Het is een prachtige omgeving. Op de camping hebben ze ook een heel klein winkeltje. Erg goed geregeld allemaal. Het sanitairgebouw wordt heel netjes onderhouden. Geen enkele slechte ervaring gehad hier.

Zeker voor herhaling vatbaar

Debbie Priester,
15-9-2018

Alles aan deze camping is gewoon top geregeld. Het word beheerd door een super lief en betrokken echtpaar die altijd voor je klaar staan. Het toilet en douchegebouw wordt iedere dag netjes gehouden. Het uitzicht vanaf de staanplaatsen is prachtig. En doordat het geen super grote camping is blijft het contact heel persoonlijk. Een hele fijne ervaring! En de appelsap die ze verkopen 😍

Een echte aanrader.

Benny,
14-9-2018

Prachtig uitzicht. Super sanitair. Gastvrije en aardige eigenaren.Mooie omgeving.

Super!

Sander,
6-9-2018

Zoals iedere keer gewoon een mooie camping. Eigenaren zijn behulpzaam en willen dat iedereen van het prachtige uitzicht kan genieten. Het toiletgebouw is superschoon en de douches zijn gewoon goed! Een leuke speeltuin voor de kinderen, alhoewel de bezoekers vaak al wat ouder zijn. Desalnietemin is het altijd gezellig. In de receptie kan je echt heerlijke appelsap kopen die gemaakt is van appels uit de boomgaard.

Voor ons is dit een camping waar we zeker nog vaker terug komen.

Henk,
27-8-2018

Alles was prima En goed verzorgd

BeMo Dekker,
26-8-2018

Geweldige camping in een mooie omgeving met hele leuke camping eigenaars waar niets te gek voor is!

Fantastisch mooie omgeving

Benno en Jeannet Boshoven,
22-8-2018

Als je van wandelen en fietsen houd, moet je hier zijn.

Fantastisch!

Nienke,
19-8-2018

Geweldige camping! Heerlijk om echt te kunnen genieten. Sanitair super schoon. Alles word goed bijgehouden. Nooit zonder wc papier of zeep. Mooie plekken mooi uitzicht.

Ze helpen je als je wat wilt of zoekt in de buurt.

Ze zijn geduldig met onze kinderen. Onze kinderen konden hun gang gaan. Speeltuin word goed bijgehouden en alles is veilig. Heerlijk om zelf ook even lekker bij te komen.

Iedereen is ook ontzettend aardig.

In 2015 waren we er al een keer geweest en nu ook weer even genoten.

Sfeerloos strak caravanpark

Ander Cesar,
13-8-2018

Gelokt door rating camping bezocht. De 9,7 op Zoover is o.i. te hoog. Pluspunten: speelmateriaal kids, schoon net sanitair, aardige ligging, veel info omgeving + fles appelsap hoeve bij ontvangst. Minpunten: kil, sfeerloos(caravanpark). Caravans staan in strakke rijtjes achter elkaar. Uitzicht op achterkant caravan buurman i.p.v. over de vlakte zoals beloofd ( tenzij je vooraan staat). De caravans moeten met de dissel per se naar het noordoosten gericht staan. Winderig. Op de vraag of we de caravan iets mochten draaien om de luifel te sparen kregen we als reactie dat het dan "een janboel" zou worden. De bejegening bij "de plaatsingsservice" is door ons als dwingend en bozig ervaren. Caravan zou precies waterpas staan (dat waterpas anders toonde lag aan onze waterpas;-)). Veel geboden over wat moet en niet mag: bv met kids van 10, 11 naar toilet, en alles wordt in nauwlettend in de gaten gehouden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Botkoel in Puth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Botkoel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.