Camping De Botkoel

• 9.9Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

Winnaar van twee Zoover awards in 2018 is Camping de Botkoel in Puth. Deze kindvriendelijke camping beschikt over een grote speelweide, jeu-de-boules baan en vernieuwd sanitair (ook geschikt voor baby’s en invaliden). De camping is een goede uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten, een bezoek aan Maastricht of een dagje naar de Alfa Brouwerij.

302 reviews over Camping De Botkoel

• 2019
    10René21-09-2019

Volgend jaar weer!!!

De ligging is prachtig, uitzicht super!!! Het sanitair is werkelijk 1e klas. De limburgse gastvriendelijkheid is zo fijn, daar kunnen ze bij ons in Amsterdam echt wat van leren!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10R. Janssen21-09-2019

Grandioos

Net terug van een mooie vakantie. Per toeval kwamen wij op de botkoel. Wat een service, wat een uitzicht, wat een fantastisch sanitair, ongelooflijk schoon. Je kunt er prachtig wandelen. Ook de culinaire fietsroute is een aanrader. We hebben ook een bezoek gebracht aan de alfa brouwerij. Erg leuk, lekker en interessant. De overdekte fietsenstalling is super. De bakker komt 5 dagen op de camping. Heerlijk die broodjes en limburgse vlaai. Wij hebben een top vakantie gehad. Komen zeker terug.

• 10I.Kruiper, Zeewolde20-09-2019

Fantastisch, hier moet je geweest zijn.

Voor het derde jaar komen we aan het begin en aan het einde van onze vakantie op De Botkoel. Alles klopt op deze Boerderijcamping en er wordt door de eigenaren hard gewerkt om alles goed te verzorgen en vernieuwingen aan te brengen. De ontvangst is bijzonder hartelijk en gastvrij met een persoonlijke rondleiding en uitleg over de omgeving. Prachtig fiets- en wandelgebied. Een grote ruimte waar de fietsen veilig staan en opladers aangesloten kunnen worden. Iedereen krijgt een mooi uitzicht door de opstelling van de caravans Sanitair is nieuw en superschoon. Op hete dagen kun je verkoelen in het zwembad. Hier kom je volledig tot rust en het is iedere keer weer lastig om op een zekere dag verder te reizen. Wanneer we aan het einde van de vakantie op de Botkoel aankomen voelt het weer als thuiskomen. We komen veel op Boerderijcampings maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit. Jammer dat we geen cijfer 11 kunnen geven.

• 10Bart20-09-2019

Uitmuntend

Wat een fantastische camping. Heerlijk rustig, uniek uitzicht, prachtige fietsroutes, heerlijk wandelen. De bakker service iedere morgen is ook top. Voor ons een echte nummer 1.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Tonny Stappers19-09-2019

Topperdetop!!

Een schitterende locatie om even tot rust te komen. We werden supervriendelijk ontvangen en kregen al snel wat tips ivm fietsen of wandelen in de omgeving. Al was het maar voor één nachtje ik zou er uren kunnen over vertellen. We gaan hier zeker en vast nog terugkomen...

• 10El Mel17-09-2019

Fantastisch!

Bij aankomst vriendelijke ontvangst. Duidelijk informatiepakket over de omgeving. Zeer goede service! Mooie campingplaats met prachtig uitzicht! Superschoon sanitair. Een aanrader!!!

• 10Henk16-09-2019

Top plek

Camping botkoel waar gast nog koning is Niks is voor fam cals te veel

Gereisd met partner in april 2019

• 9Sander16-09-2019

Super!

Al meerdere jaren hier een 'tussenstop' gemaakt. Gewoon een goede camping! Sanitaire groep die zeer schoon zijn en dat tegen een goede prijs. Wifi eveneens van goede kwaliteit, alhoewel dit afhankelijk schijnt te zijn van de plek waar je staat.

Er is een leuke speeltuin voor de kinderen en de kinderen kunnen gebruik maken van de materialen ter plaatse.

Kort gezegd: Simpele, maar zeer degelijke, camping zoals altijd!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Jenny12-09-2019

Echt een succes, volgend jaar weer.

De betrokkenheid / gedrevenheid voor het welzijn van de campinggasten is TOP!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Anet05-09-2019

Mooi, gastvrij je moet er een keer geweest zijn

Wat een geweldig mooie camping. In eerste instantie zouden wij maar twee weken blijven maar het zijn er uiteindelijk 5 geworden. Zeer gastvrij mooie plekken en uitzonderlijk mooi sanitair. Zeer aanbevelingswaardig.

Gereisd met partner in augustus 2019

5 tips over Camping De Botkoel

• Henk, 16-09-2019

Probeer de mooie wandelingen die op de Verkrijgbaar zijn gratis

• Carla Ulaga, 28-08-2012

Bezichtig ook eens de Alphabrouwerij of de Canisiusstroopfabriek kortingskaarten hangen in het rek.

• annemie24, 06-07-2012

In het dorp was net een brasserie geopend, hier hebben we heerlijk gegeten en op het terras gezeten.

3 vragen over Camping De Botkoel

• Freek Laarman, 06-07-2019

Elektra

Op de website zie ik geen max. te gebruiken ampère.

• fam Bekkers, 17-06-2019

teleurstellende ervaring

n.a.v. de award bezoekje gebracht om een kijkje te nemen. In ons enthousiasme hebben we bord eerst melden over het hoofd gezien. Hierover werden we aangesproken.... geen probleem overigens, regels zijn regels. Maar de manier waarop dit gebeurd is ronduit belachelijk. Na 2 of 3 keer excuses aanbieden bleef de man doorgaan en werden we voor analfabeet uitgemaakt. Meneer de camping-medewerker, het is de toon die de muziek maakt.... maar zo benader je geen gasten.

• wamjansen, 06-06-2015

wandelroutes

kan ik zo vanaf de camping gaan wandelen in de bossen of lanen. in ieder geval rustige wegen

Henk en Hennie, 03-07-2015

dit is zeker het geval