Camping De Botkoel

Camping De Botkoel
9,8

Omschrijving
Winnaar van twee Zoover awards in 2018 is Camping de Botkoel in Puth. Deze kindvriendelijke camping beschikt over een grote speelweide, jeu-de-boules baan en vernieuwd sanitair (ook geschikt voor baby’s en invaliden). De camping is een goede uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten, een bezoek aan Maastricht of een dagje naar de Alfa Brouwerij.

224 reviews over Camping De Botkoel in het Nederlands

Zeer aan te bevelen. Wat is Nederland toch mooi!

Henny van Hout,
12-10-2018

Een zeer prettig contact met de campingbeheerders en een geweldig uitzicht vanaf je campingplaats. Veel fiets- en wandelmogelijkheden.

Geweldige omgeving; hartelijke familie

Henk de Kok,
12-10-2018

Alles oke. Geweldig uitzicht vanaf de campingplaats.

Prachtige plek

Mariel,

Wat n uitzicht!

Lieve mensen

Gezellige sfeer

Fantastisch!

Monique Eijer,
12-10-2018

Weer een heerlijk weekend gehad op Camping De Botkoel. Het voelt als thuis komen na weer een warm ontvangst van de gastvrouw. Al menig vakantie hier beleeft en we krijgen er niet genoeg van. Het uitzicht is iedere keer fantastisch. Je gaat met plezier afwassen met het zicht op het mooie Limburg. Hou je van rust, fietsen, wandelen zit je hier op de goede plek. Een echte aanrader!!

Een fantastiche camping , uitstekende ligging.

M. Peters.,
12-10-2018

Een uitstekende centrale ligging van waaruit men prima dagtochten kan maken door heel zuid Limburg!

Vriendelijke eigenaren, behulpzaam en voorzieningen in de buurt.

Geen minpunten kunnen ontdekken.

Pascalle,
1-10-2018

Lieve eigenaren. Prachtig uitzicht. Mooie omgeving. Schitterend nieuw en heel schoon sanitair

Voor herhaling vatbaar!

Marja,
1-10-2018

Hartelijke ontvangst.

De eigenaren dachten goed mee en waren erg welwillend. Sanitair was super schoon. Er is veel te zien en te beleven in de omgeving. Zowel België als Duitsland zijn dicht bij. Wij kijken uit naar de op handen zijnde uitbreidingen op de camping en komen zeker nog een keer terug!

uitmuntend

René Janssen,
29-9-2018

Wat een fantastische camping met een prachtige omgeving. Vriendelijke ontvangst, super plekken, zeer schoon en hygiënisch sanitairgebouw, gastvrije eigenaren, uniek uitzicht vanaf de camping, mooie wandel- en fietsroutes, leuke excursies in de buurt, zeer centraal gelegen, op korte afstand een supermarkt, overdekte fietsenstalling. Deze camping is een dikke 10 waard!!!

Heel erg tevreden

Elsi Steiner,
26-9-2018

Prachtig uitzicht, heel schoon, heel vriendelijk.

Super camping en omgeving

Finn,
22-9-2018

Wat een warm welkom. We kregen veel informatie uit de omgeving. Je kunt er prachtig wandelen en fietsen. De camping is rustig gelegen. De warme bakker komt op de camping. De supermarkt is op korte afstand. Zeer prettig. We hadden ook een kortingskaartje gekregen van een restaurant Steak house Leon. Ook een aanrader. De rondleiding bij de alfa brouwerij is ook een echte aanrader. De camping is zeer centraal gelegen. Wij komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Botkoel in Puth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Botkoel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.