Camping De Botkoel

• 9.9Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

Winnaar van twee Zoover awards in 2018 is Camping de Botkoel in Puth. Deze kindvriendelijke camping beschikt over een grote speelweide, jeu-de-boules baan en vernieuwd sanitair (ook geschikt voor baby’s en invaliden). De camping is een goede uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten, een bezoek aan Maastricht of een dagje naar de Alfa Brouwerij.

302 reviews over Camping De Botkoel

• 2019
    10Ditzy wetzler16-10-2019

Ruime,mooie ,fantastische camping

Echt een super camping. Aan alles is gedacht,bij aankomst kregen wij enorm veel informatie over de omgeving. Wij kregen een rondleiding over de camping en mochten zelf een plek uitzoeken. De overdekte fietsenstalling was perfect. Een echte aanrader is de hap en trap fietsroute,erg leuk en lekker. Het uitzicht vanaf de camping is adembenemend,de rust is heerlijk. Het sanitair is Spik en span. Voor de kleine kinderen is er ook veel te doen,zandbak,trampolines,speelhuisje,schommels,skelters. Ook is er een jeu de Boule baan aanwezig. Voor ons is dit echt de mooiste en vriendelijkste camping waar wij ooit zijn geweest.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Emmy en Wil06-10-2019

Gastvrijheid met een gouden randje

Een hartelijk ontvangst. Zeer goede/schone sanitaire voorzieningen. Waanzinnig mooi uitzicht. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Fam Steenbeek05-10-2019

Ontspannen

Hele leuke camping, gezellig en behulpzaam personeel. Een echte aanrader we komen zeker terug.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Patricia05-10-2019

De beste ooit!

Het werd door vrienden aangeraden. Maar wat een parel in het Limburgse land. Het uitzicht is fenomenaal. Ruim opgezette plekken met veel privacy door de opstelling. We mochten zelf een mooie plek uitzoeken. Super mooi en top sanitair. De camping ligt zeer centraal, heerlijk kunnen wandelen, prachtige fietsroutes en je bent binnen in heel veel stadjes. In Sittard hebben we een super stadswandeling gemaakt. De eigenaren zijn erg gastvrij en behulpzaam, niets is te veel. Op deze camping kun je echt onthaasten en heerlijk tot rust komen. In de schuur kunnen de fietsen worden opgeladen. Echt super! De Botkoel jullie hebben het top voor elkaar. Wij komen zeker terug!!!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Familie Klein01-10-2019

De familie Cals is enthousiast en zeer hulpvaardig . Uitstekend en heel schoon sanitair. Ruime plaatsen met een mooi uitzicht. Een grote, overdekte loods voor fietsen met oplaadpunten voor E-bikes. Mooie wandel- en fietsroutes vanaf de camping.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10HJM Koppes-Lemmens28-09-2019

Komen zeker weer terug en we mochten peren plukken

Was kort maar krachtig, maar zeer goed.

• 10Fam Piet en Loes Tijssen28-09-2019

de Botkoel voor de 2e keer Geweldige ontvangst en Opa gaat mee om een leuke plaats aan te wijze . en de dochter vertelt alles wat je graag wil weten . wij hebben een mooie plaats met een prachtig uitzicht. je kunt er goed fietsen . en het sanitair is een top . je voelt je thuis , wij hebben genoten tot volgende jaar . Familie P .Tijssen

• 10T. Bijnsdorp26-09-2019

Voor nog eens.....

Een camping zoals voor ons een camping moet zijn. Prima sanitair en supervriendelijke en enthousiaste eigenaren!

• 10Jonny paans23-09-2019

Zeer goed.

Het is een zeer vriendelijke,rustige camping. Dousch accemodatie en WC,s zeer schoon. Het uitzicht was mooi.

Zakelijk gereisd in september 2019

• 10Anouk23-09-2019

Top Camping!

Top camping, alles zeer netjes. Mooie wandel en fiets routes mooie omgeving.

• 9Staat v/h sanitair

5 tips over Camping De Botkoel

• Henk, 16-09-2019

Probeer de mooie wandelingen die op de Verkrijgbaar zijn gratis

• Carla Ulaga, 28-08-2012

Bezichtig ook eens de Alphabrouwerij of de Canisiusstroopfabriek kortingskaarten hangen in het rek.

• annemie24, 06-07-2012

In het dorp was net een brasserie geopend, hier hebben we heerlijk gegeten en op het terras gezeten.

3 vragen over Camping De Botkoel

• Freek Laarman, 06-07-2019

Elektra

Op de website zie ik geen max. te gebruiken ampère.

• fam Bekkers, 17-06-2019

teleurstellende ervaring

n.a.v. de award bezoekje gebracht om een kijkje te nemen. In ons enthousiasme hebben we bord eerst melden over het hoofd gezien. Hierover werden we aangesproken.... geen probleem overigens, regels zijn regels. Maar de manier waarop dit gebeurd is ronduit belachelijk. Na 2 of 3 keer excuses aanbieden bleef de man doorgaan en werden we voor analfabeet uitgemaakt. Meneer de camping-medewerker, het is de toon die de muziek maakt.... maar zo benader je geen gasten.

• wamjansen, 06-06-2015

wandelroutes

kan ik zo vanaf de camping gaan wandelen in de bossen of lanen. in ieder geval rustige wegen

Henk en Hennie, 03-07-2015

dit is zeker het geval