Camping De Botkoel

Camping De Botkoel
9,8

Omschrijving
Winnaar van twee Zoover awards in 2018 is Camping de Botkoel in Puth. Deze kindvriendelijke camping beschikt over een grote speelweide, jeu-de-boules baan en vernieuwd sanitair (ook geschikt voor baby’s en invaliden). De camping is een goede uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten, een bezoek aan Maastricht of een dagje naar de Alfa Brouwerij.

9 reviews over Camping De Botkoel in het Nederlands

Echt een camping om nog eens terug te komen

Ronald,
14-10-2018

Prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen. Mooi zicht vanuit je campingplaats Zeer net sanitair Veel speelgelegenheid voor kinderen

fantastisch

bauke-jan douma,
20-7-2018

super mooie camping op een mooie locatie met geweldig uitzicht vanaf je tent of caravan, ben maar een weekend geweest maar ben helemaal tot rust gekomen.

fantastisch en zeer voor herhaling vatbaar.

Ien Mertens,
24-6-2018

Het is een fantastische kleine camping en dat weten intussen heel veel mensen. Dus is het verstandig om te reserveren. Ik heb mijn hele vacantie als zeer positief ervaren. De eigenaars zijn vriendelijk en helpen waar indien mogelijk. Hetsanitair is vrijwel nieuw en heel schoon!!! En een grote plus is ook de schuur waar je de fiets kunt neerzetten[met oplaadpunten voor de electrische fiets] en die s'avonds op slot gaat. En verder is het alleen maar genieten van het fenomenale uitizcht.

Fantastische week

Elly Gerrits,
19-10-2017

Geweldig uitzicht, supervriedelijke behulpzame familie. Prachtig schoon en verwarmd sanitair. Weekend met groepje va solo's van NKC. Daar nog wat dagen bij geboekt.

Internetverbinding kan beter verder super en ik kom zeker hier terug

Supercamping

Francisca,
2-10-2017

Prachtige en schone camping met heel mooi uitzicht. Het enige wat jammer is, is de snelweg die je hoort.

Rust en genieten van het uitzicht

Henk,
20-8-2017

Ontvangst super. Heel vriendelijk en aardig.suprise bij ontvangst. Hulp bij het plaatsen van de camper.

Een aanrader voor passanten.

Prachtig gelegen camping met mooi uitzicht vanuit mijn kampeerplaats (wat is Limburg toch mooi!) . Super mooi en super schoon sanitair. Veel eetmogelijkheden in de buurt. Je kunt er ook zwemmen in een niet al te groot zwembadje om af te koelen bij warm weer. De campingbeheerders zijn erg vriendelijk; Louis kan je veel vertellen over de omgeving. Ook erg geschikt voor jonge gezinnen.

Fantastische ligging!

Bas,
18-7-2017

Vanuit deze camping heb je een mooi uitzicht over het limburgse heuvellandschap. De ligging is perfect tov verschillende uitstapjes, allemaal niet te lang rijden. Het sanitair is top.

Een echte aanrader!

geweldig.

Ditzy Wetzler,
27-5-2017

vooral de ligging.sanitair en gastvriendelijkheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Botkoel in Puth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Botkoel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.