Camping De Botkoel

Camping De Botkoel
9,8

Omschrijving
Winnaar van twee Zoover awards in 2018 is Camping de Botkoel in Puth. Deze kindvriendelijke camping beschikt over een grote speelweide, jeu-de-boules baan en vernieuwd sanitair (ook geschikt voor baby’s en invaliden). De camping is een goede uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten, een bezoek aan Maastricht of een dagje naar de Alfa Brouwerij.

1 review over Camping De Botkoel in het Nederlands

Super leuke camping

Jettie,
28-7-2018

Super camping, lieve mensen en super schoon

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Botkoel in Puth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Botkoel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.