Camping De Botkoel

Camping De Botkoel
9,8

Omschrijving
Winnaar van twee Zoover awards in 2018 is Camping de Botkoel in Puth. Deze kindvriendelijke camping beschikt over een grote speelweide, jeu-de-boules baan en vernieuwd sanitair (ook geschikt voor baby’s en invaliden). De camping is een goede uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten, een bezoek aan Maastricht of een dagje naar de Alfa Brouwerij.
Laatste review

Iris,
13-10-2018

Erg fijne familie camping. Gastvrij, prachtig uitzicht. goede service en schoon sanitair. Een in woord fantastisch

41 reviews over Camping De Botkoel in het Nederlands

Mooie camping, heerlijk ruste omgeving! Mooi sanitair & vriendelijk personeel

Super!

Sander,
6-9-2018

Zoals iedere keer gewoon een mooie camping. Eigenaren zijn behulpzaam en willen dat iedereen van het prachtige uitzicht kan genieten. Het toiletgebouw is superschoon en de douches zijn gewoon goed! Een leuke speeltuin voor de kinderen, alhoewel de bezoekers vaak al wat ouder zijn. Desalnietemin is het altijd gezellig. In de receptie kan je echt heerlijke appelsap kopen die gemaakt is van appels uit de boomgaard.

Voor ons is dit een camping waar we zeker nog vaker terug komen.

Fantastisch!

Nienke,
19-8-2018

Geweldige camping! Heerlijk om echt te kunnen genieten. Sanitair super schoon. Alles word goed bijgehouden. Nooit zonder wc papier of zeep. Mooie plekken mooi uitzicht.

Ze helpen je als je wat wilt of zoekt in de buurt.

Ze zijn geduldig met onze kinderen. Onze kinderen konden hun gang gaan. Speeltuin word goed bijgehouden en alles is veilig. Heerlijk om zelf ook even lekker bij te komen.

Iedereen is ook ontzettend aardig.

In 2015 waren we er al een keer geweest en nu ook weer even genoten.

Sfeerloos strak caravanpark

Ander Cesar,
13-8-2018

Gelokt door rating camping bezocht. De 9,7 op Zoover is o.i. te hoog. Pluspunten: speelmateriaal kids, schoon net sanitair, aardige ligging, veel info omgeving + fles appelsap hoeve bij ontvangst. Minpunten: kil, sfeerloos(caravanpark). Caravans staan in strakke rijtjes achter elkaar. Uitzicht op achterkant caravan buurman i.p.v. over de vlakte zoals beloofd ( tenzij je vooraan staat). De caravans moeten met de dissel per se naar het noordoosten gericht staan. Winderig. Op de vraag of we de caravan iets mochten draaien om de luifel te sparen kregen we als reactie dat het dan "een janboel" zou worden. De bejegening bij "de plaatsingsservice" is door ons als dwingend en bozig ervaren. Caravan zou precies waterpas staan (dat waterpas anders toonde lag aan onze waterpas;-)). Veel geboden over wat moet en niet mag: bv met kids van 10, 11 naar toilet, en alles wordt in nauwlettend in de gaten gehouden.

Fam. IJzerman,
8-8-2018

Wat een fantastische 1,5 week hebben wij gehad op De Botkoel in een mooi Zuid-Limburg. Het ontbreekt aan niks op deze camping en dat hebben de vriendelijke, betrokken eigenaren perfect voor elkaar. De kleinschaligheid, waarbij er rekening wordt gehouden met alle gasten (jong en ouder), is naar onze mening de kracht van deze camping: zo is er voldoende rust maar kunnen kinderen ook naar hartelust hun gang gaan in de speeltuin, op de trampolines, met de skelters/fietsjes en in het zwembad(je). Dat er ook de mogelijkheid is om de (race)fietsen te stallen en uiteraard het prachtige uitzicht, zijn mooie bijkomstigheden. Onze zoon was ook jarig en zelfs dat werd niet vergeten! Of je een leuke vakantie hebt, heb je in de eerste plaats zelf in de hand, maar dat je een fantastische vakantie hebt wordt ook mogelijk gemaakt door de sfeer op en ligging van de camping en de vriendelijkheid van de eigenaren. Bedankt en wij komen écht eens terug!

Geweldig!!!!

Maud,
22-7-2018

Fantastische ontvangst door ontzettende lieve eigenaren! Uitzicht en ligging zijn fenomenaal!

Sanitair is nieuw en wordt heel goed onderhouden.

Het zwembad was een welkome verkoeling.

Mooie camping

Familie van de Wall,
21-5-2018

We zijn net terug van een fantastisch Pinksterweekend op deze mooie camping.

Familie cals jullie zijn zeer gastvriendelijk. Bij aankomst een zeer warm welkom met een heerlijke fles appelsap van hun eigen fruit. De plaatsen waren mooi ruim.

Voor de kinderen was er genoeg voor te spelen. We vonden het met kleine kinderen zeker een pluspunt dat de auto s op een parkeerplek staan en niet over het terrein rijden. Jullie camping heeft een zeer mooi sanitair in een woord jullie camping is gewoon Top !!!!!!!!!!!!!

Met Vriendelijke Groet

Familie van de Wall

Fantastische camping. Geweldig mooi uitzicht. Mooi, nieuw en zeer schoon sanitair. Veel in de omgeving te doen.

Bijzonder stukje Nederland

Maud en familie,
19-12-2017

Bij aankomst werden wij enorm hartelijk ontvangen. Wij ontvingen veel informatie vanuit de omgeving. Dat was enorm fijn. Daarna gingen wij met Louis naar de camping. Hier hebben wij samen een schitterende plek uitgezocht. Het uitzicht is adembenemend. Je kunt vanaf de camping heerlijke wandelingen maken. Ook hebben we veel uitstapjes gemaakt. Het sanitair is prachtig en wordt zeer goed schoongemaakt. Wij komen zeker nog eens terug. Deze camping staat in onze top 3 lijst van de campings!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Botkoel in Puth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Botkoel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.