Camping De Botkoel

Camping De Botkoel
9,8

Omschrijving
Winnaar van twee Zoover awards in 2018 is Camping de Botkoel in Puth. Deze kindvriendelijke camping beschikt over een grote speelweide, jeu-de-boules baan en vernieuwd sanitair (ook geschikt voor baby’s en invaliden). De camping is een goede uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten, een bezoek aan Maastricht of een dagje naar de Alfa Brouwerij.
Laatste review

Fantastische camping op een hele mooie plek

Ronald van Noordenburg,
30-7-2018

Een fantastische camping met een heel vriendelijke eigenaarsfamilie!

We kwamen met onze dochter die rolstoelgebonden is, we kregen de plek het dichtst bij het toiletgebouw waar het sanitair heel goed was, ook voor onze dochter!

De omgeving is heel mooi, met veel plaatsen op kleine afstand (Maastricht, de Eiffel etc). Ik als fanatiek hardloper heb er hele mooie routes gelopen.

Een absolute aanrader dus!!

11 reviews over Camping De Botkoel in het Nederlands

Fantastische camping op een hele mooie plek

Ronald van Noordenburg,
30-7-2018

Een fantastische camping met een heel vriendelijke eigenaarsfamilie!

Een absolute aanrader dus!!

Sandra,
21-7-2018

Hele fijne camping waar alles heel goed geregeld was. Mijn moeder heeft met hulp van de eigenaar de caravan keurig op zijn plaats gezet. Mooi uitzicht hele mooie plaatsen zeer ruim en heerlijk wandel omgeving. Maar helaas dit jaar met die hoge temperaturen niet veel gedaan.

ongelooflijk geweldig

Anita Dekkers,
21-7-2018

Geweldige camping met prachtig uitzicht. Ontzettend lieve eigenaren die altijd voor je klaar staan. En hele nette toilet voorzieningen die twee keer per dag keurig netjes schoon gehouden worden. En als klap op de vuurpijl de plaatssings service van de eigenaar zodat iedereen waterpas op de camping staat met de voortent op het zuiden.

Stukje paradijs

S vd berg,
29-7-2017

Gastvrijheid was echt top. Zelf rolstoelgrbonden maar werdt erg goed rekening gehiuden met plaatsing van tent ten opzichte van het splinternieuwe mindervalide toilet

Camping de Botkoel, Mede eigenaar, 30-7-2017
Dank je wel voor de mooie beoordeling. Fijn dat het nieuwe sanitair goed is bevallen. Tot een volgende keer.

Wat een heerlijke vriendelijke camping!,

Corona mos,
25-7-2017

De camping ligt bovenop de berg, dat maakt het uitzicht fantastisch. Het sanitair is gloednieuw inclusief een mooie cabine voor mindervaliden . De camping plaatsen zij ruim, de sfeer is vriendelijk en behulpzaam en de prijzen zijn zeer schappelijk, maken dat zelfs kleine beurzen hier gerust nog een keer terug kunnen komen. Deze camping verdient een dikke tien!

Fantastische camping!

Roos,
17-7-2017

Heel kindvriendelijk! Trampolines en een zwembadje, maar ook een zandbak en een speeltuin. Ook is er een mooi uitzicht en is sanitair heel erg schoon!

Super aardige behulpzame mensen

Marietje Banser,
30-4-2017

Nou als je het uitzicht ziet wat je daar hebt,wil je nooit meer naar huis.

Een goeie minicamping!

Kiki,
30-4-2017

Een leuke camping als je houdt van relaxen in een mooie omgeving. Hele aardige eigenaren die alle gasten met een fles heerlijke appelsap van eigen kweek verwelkomen. Voor de kids is er volop speelruimte. Fijn dat er mooi nieuw sanitair is. In de buurt zal er tal van mogelijkheden om te genieten van een vakantie in eigen land!

Super mooie luxe boerderijcamping!

Joyce,
29-4-2017

Een kleinschalige mooie groene boerderijcamping met prachtig uitzicht over de heuvels. Super mooi nieuw sanitair. Lekker veel ruimte voor de kinderen om te spelen met twee grote trampolines, speeltoestellen en een jeu de boules baan. Vanuit de camping loop je zo verschillende mooie wandelroutes. De eigenaren zijn gezellige, gastvrije mensen die alles doen om het de gasten naar hun zin te maken. En daar slagen ze zeker in!

Fantastische camping en een mooi uitzicht

Patrick,
29-4-2017

Camping de botkoel is een geweldige camping .

Een heel mooi uitzicht vanuit alle staanplaatsen.

Mooie faciliteiten voor een boerderijcamping.

Gastvrij en een super mooi sanitair.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Botkoel in Puth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Botkoel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.