3 vragen over Camping De Botkoel

• Freek Laarman, 06-07-2019

Elektra

Op de website zie ik geen max. te gebruiken ampère.

• fam Bekkers, 17-06-2019

teleurstellende ervaring

n.a.v. de award bezoekje gebracht om een kijkje te nemen. In ons enthousiasme hebben we bord eerst melden over het hoofd gezien. Hierover werden we aangesproken.... geen probleem overigens, regels zijn regels. Maar de manier waarop dit gebeurd is ronduit belachelijk. Na 2 of 3 keer excuses aanbieden bleef de man doorgaan en werden we voor analfabeet uitgemaakt. Meneer de camping-medewerker, het is de toon die de muziek maakt.... maar zo benader je geen gasten.

• wamjansen, 06-06-2015

wandelroutes

kan ik zo vanaf de camping gaan wandelen in de bossen of lanen. in ieder geval rustige wegen

Henk en Hennie, 03-07-2015

dit is zeker het geval