Vakantiepark 't Posterbos

Meer vakantiepark info

60 reviews over Vakantiepark 't Posterbos

• 9Patrick31-10-2012

Mooie omgeving

Mooie natuurlijke omgeving leuke gezellige huisjes en erg goede service.

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 5C. Koopman08-10-2012

Dit nooit meer

De omgeving is mooi, doch het huisje was zoals meer gezegd erg gedateerd. De hondenharen lagen nog zelfs op de tafel en langs de vloer. De kussens op het bed roken erg zuur (mogelijk de hond op het bed laten slapen). De schimmels begonnen te groeien in de pannen en het bestek kleefde, dus afgewassen wat wij nodig hadden. Bij aankomst was het huisje erg klam en voelde vochtig aan, na de kachel te hebben opgestookt werd het al snel behaaglijker. Als je uit het raam wilde kijken keek je tegen een te koop bord aan. de dame bij de receptie was erg vriendelijk en duidelijk bij vragen. Lijsten ingevuld en aangegeven dat de prijsverhouding ten opzichte van het huisje te duur was. Ik ben in meer parken in Nederland en Duitsland geweest, maar dit is mij het slechtste accomodatie die ik heb meegemaakt.

• 3Activiteiten
    • 2Onderkomen

Gereisd met partner in oktober 2012

• 6Bert13-09-2012

mooie omgeving, huisjes gedateerd

Wij verbleven in een 4 persoonsbungalow, het park ligt tegenover het Landalpark en de omgeving is erg mooi, ook is het rustig op het park. Helaas is de bungalow waar wij in verbleven gedateerd. De bedden waren niet optimaal en ook was het huisje niet goed schoongemaakt. Wel was er een rustig terras achter de bungalow waar we lekker konden zitten. Bijgaand plaats ik foto’s zodat er een goede indruk is.

• 5Onderkomen

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 10marlene09-07-2012

fantastisch park in de mooie natuur

vaqkantiepark posterbos is een mooi park gelegen in de natuur met binnen en buiten zwembad.we zijn daar met onze kinderen in een huisje geweest was heel gezellig heel vriendelijk personeel aan de receptie en schone huisjes.de prijs was ook niet zo hoog en we gaan zeker dit jaar nog terug

Gereisd met partner in april 2012

• 8Jacqueline08-07-2012

Geweldig gezellig!

Ik vond het een geweldig gezellige vakantie. Lekker met mn vrienden in een huisje en iedere dag aan het zwembad liggen is geweldig om ff te onspannen na een hectisch schooljaar. We hebben het hartstikke gezellig gehad en ook veel lol. nog lekker gelopen in het dorp, lekker gezwommen, getafeltennist en gevoetbald. Je hoeft niet ver op vakantie te gaan om een goede tijd te hebben. Met een plus in de buurt heb je gelukkig ook geen auto nodig om toch goed boodschappen te kunnen doen en je kan goed koken in het huisje. Toch zijn er in het dorp en omstreken ook veel leuke plekken om te gaan eten. Het is er heel rustig en het heeft een rustige uitstraling. Je wordt er niet gedreven door de tijd, want je hebt alle tijd van de wereld. Totdat de vakantie is afgelopen. helaas moesten we weer naar huis.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 7lisbeth alblas23-05-2012

Leuk huis in een prettig park

Personeel was heel behulpzaam en deelde verschillende informatie en bladen uit .. en ook een doos bonbons!

Het huis D22 ziet er fris en schoon uit.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van de restaurant en hadden ook geen kinderen bij ons.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9Fam.van Hengel03-04-2012

Fantastisch park

Dit park grenst aan Landal-Aerwinkel-en men kan gratis gebruik maken van het zwembad e.d.bij Landal.Het zijn prachtige huizen van eigenaren,die dit goed onderhouden.Het ligt in een mooie omgeving,vlak bij de duitse grens in de buurt van Roermond.Wij gaan voor de 4e keer.

Gereisd met partner in december 2011

• 9Christiaan02-02-2012

De rust zelf

Prachtige omgeving .Leuk huisje en erg goed en behulpzaam personeel in de receptie.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Christiaan02-02-2012

Rust in Posterbos

Mooie ligging, prachtige omgeving. Huisjes zijn keurig en goed ingericht. Vriendelijke en zeer goede medewerkers aan de receptie. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Ventura28-12-2011

ein Platz um zu relaxen

wenn man einen Platz sucht um zu relaxen,dann ist es der Vakantiepark Posterbos in Posterholt. wir sind viel spazieren gegangen und wenn man Lust hat zum shoppen liegt Roermond sehr nah. Am Vakantiepark liegt eine Sauna, für den Sommer ein Schwimmbad und Sportfelder. Jetzt im Winter kann man noch bowlen. Einfach empfehlenswert, vorallem weil die Ferienhäuser komfortabel sind. Sauber komplett eingerichtet, einfach top.

• 10Onderkomen

Gereisd met vrienden in december 2011