Vakantiepark 't Posterbos

Meer vakantiepark info

60 reviews over Vakantiepark 't Posterbos

• 8J. te Brake31-10-2013

prettig verblijf

Het Posterbos hebben wij ervaren als een prettige plek om na een hele drukke werkperiode heerlijk tot rust te komen. we hadden een huisje dat in prima staat verkeerde en erg schoon was! Het terras aan de achterzijde met uitzicht op de bomenrand en bouwland vonden we heerlijk. Het personeel is erg vriendelijk en we konden buiten de openingstijden van de receptie arriveren en vertrekken: voor de sleuteloverdracht werd door de medewerkers meegedacht, zelfs vooraf telefonisch door hen benaderd daarover! Over het hele terrein heerst een heerlijke rust. Prijs/kwaliteit: oké. Er is een restaurant in het ernaast gelegen recreatiepark, een prima eetgelegenheid. lekker dichtbij, voor als je moe bent van een dag heerlijk wandelen of fietsen in de prachtige omgeving. Want daar leent deze streek zich enorm voor! Wij hebben genoten van de goed aangelegde en aangegeven knooppunten routes voor fietsers en wandelaars.

• 8Onderkomen

Monique Swelsen, Parkmanager, Posterbos parkteam, 12-11-2013

Beste familie Te Brake, Wat heerlijk om te horen dat u zo'n fijne tijd bij ons heeft gehad. Wij vernemen vaker van onze gasten dat het hier zo lekker uitrusten is na een lange drukke periode. Wij zijn blij dat wij u van dienst mochten zijn.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 10wjm reitsma08-08-2013

om tot rust te komen zeker de moeite waard

onze huisje was gezellig en knus, we hadden een mooi uitzicht op bomen en bos, en het gekwetter van de vogels vonden we heerlijk. Twee dagen voor ons vertrek ontdekte we een wespennest onder het dak, dit gemeld bij de receptie en ;s middags stond de wespenman al aan de deur. Bedankt voor de snelle handeling en vriendelijkheid.

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9A Mijnsbergen13-07-2013

mooie plaats om bij te komen

dit is een heel mooi rustig bungalowpark om bij te komen na een paar zware jaren(mantelzorg)binnen een uurtje rijden zijn er zoveel mogelijkheden om leuke uitjes te maken. kortom het is ons zeer bevallen en we gaan het vrienden en kennissen ook aanraden.

• 7Activiteiten

Monique Swelsen, Parkmanager 't Posterbos, Posterbos parkteam, 16-07-2013

Beste familie Mijnsbergen,

Wat heerlijk om te vernemen dat u het zo goed naar uw zin heeft gehad.

Met vriendelijke groet en hopelijk tot een volgende keer

Gereisd met partner in januari 2013

• 9nicole06-07-2013

Oplossingsgericht receptiepersoneel!

We kwamen op het park aan en kregen we een in de hoek van het park, afgelegen een huisje toegewezen. Vies, vol me spinnenwebben en dode insecten, rokershuis waar we niet om gevraagd hadden en het was erg klein. na dit aan te hebben gegeven bij de receptie hebben ze gelijk een oplossing aangeboden en ons een ander vakantiehuis toegewezen. hier zijn we wel erg tevreden over en we willen deze ook zeker in gedachte houden om nog eens naar terug te keren!! bedankt!!

• 8Onderkomen

Monique Swelsen, parkmanager 't Posterbos, Posterbos parkteam, 16-07-2013

We zijn erg blij, dat jullie ondanks het moeizame verloop van jullie boeking bij t reisburo, toch een hele fijne vakantie hebben gehad.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Gudrun01-07-2013

Mooie plek

Ik vebleef een week met mijn man en de kleinkinderen op vakantiepark 't Posterbos in Posterholt. Met een zwembad (binnen en buitenbad) tennisbaan, voetbalveld en landelijke omgeving is dit park zeker kindvriendelijk te noemen. De kinderen konden er onbelemmerd buiten spelen zonder dat wij angst moesten hebben voor enig verkeer.Ons huisje was ruim , gebruiksvriendelijk en zuiver.Het personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam.

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 9Gudrun01-07-2013

Geweldige plek

Ik verbleef met mijn man en de kleinkinderen 1 week in vakantiepark 't Posterbos in Posterholt. Wij hebben het uitstekend naar onze zin gehad,de kinderen konden onbelemmerd spelen op het park zonder dat wij angst moesten hebben voor auto's.Met een zwembad (binnen en buitenbad) een voetbalterrein en tennisbaan is dit park, rustig en in landelijke omgeving gelegen zeker kindvriendelijk te noemen. Het huisje was mooi en gebruiksvriendelijk ingericht , zuiver en goed onderhouden.Het personeel is uiterst vriendelijk en zeer behulpzaam.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 9Marlies01-07-2013

Doen!

Wat hebben we een fijne vakantie gehad zeg! Heet weer speelde niet mee, maar gelukkig was ons huis zo compleet dat we het ook binnen heel fijn hebben gehad. Heerlijk gegeten in diverse restaurants in de omgeving.

• 9Onderkomen

Gereisd met partner in mei 2013

• 10Hanny Bolck29-06-2013

Erg mooie plek

Het vakantiepark Posterbos is een erg mooie, rustige, kindvriendelijk Park. De omgeving is erg mooi, mooie natuur, waters, tuin- en akkerbouw, licht heuvelachtig, afgewisseld met bossen. Deze accommodatie is in een vriendelijke buurt gelegen, dichtbij het dorp Posterholt. Het personeel is vriendelijk en geven tips. De prijs/kwaliteit komt helemaal overeen, niets te klagen. Deze accommodatie heeft een restaurant heel dicht bij, waar je heerlijk kunt eten. Het huisje was zeer schoon en goed ingedeeld. Het is een kindvriendelijke accommodatie, kinderen kunnen op het gras vrij spelen, zonder dat zij bang hoeven te zijn voor auto's, brommers etc.

• 10Eetgelegenheden

Monique Swelsen, Parkmanager 't Posterbos, Posterbos parkteam, 16-07-2013

Leuk, dat u zo'n fijne tijd bij ons heeft gehad. Wij waarderen het enorm dat u uw goede ervaringen met ons deelt.

Met vriendelijke groet,

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 3eric van dooren07-03-2013

saai park, bungalow ver onder de maat

ik had een vrijstaande bungalow (type a) met mijn 2 kids afgelopen wknd. De bungalow was gerenoveerd en de badkamer zag er prima uit . Echter de verwarming functioneerde niet goed (tikkend geluid), de kookplaat van de keuken werkte niet naar behoren en was te klein om fatsoenlijk te koken. Na afloop netjes gemeld bij de receptie dat de plastic lade van de koelkast een scheurtje had... blijkt nu dat ik 55 euro van de borg krijg ingehouden (zo duur zou zo'n bakje zijn) omdat de lade vervangen moet worden??? Hier kon ik helemaal niks aan doen, was gewoon slijtage van de bak. Voor mij is dit een grote domper. Park zelf was erg rustig en weinig te beleven in maart. Ligging is ok, maar niets bijzonders

• 1Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Monique Swelsen, parkmanager, Posterbos parkteam, 19-03-2013

Wij zijn zeer verbaasd over deze reactie. Na incheck kwam deze gast nog bij de receptie en hij vertelde dat het huis zo mooi, nieuw en compleet was. Toen de gast het tikkende geluid van de verwarming meldde hebben wij direct onze eigen TD medewerker èn de verwarmingsmonteur ingezet. Beiden gaven aan dat er helemaal niets mis was met de verwarming. De waarborsom die onze gasten betalen, is bedoeld om schades die de gasten aanrichten te kunnen repareren. De fruitlade van de koelkast was zeer zeker niet defect toen de gast het huis betrok. De gast gaf zelfs bij uitcheck aan, dat hij vermoedde dat het wel eens tijdens zijn verblijf kon zijn ontstaan, deze schade. Wij hebben de gast slechts 25 euro van de waarborgsom ingehouden, terwijl de bak 68 euro kostte. Dit is de gast telefonisch medegedeeld, maar uit dit relaas blijkt, dat die melding niet aangekomen is. Vakantiepark 't Posterbos schrijft het woord SERVICE met hoofdletters.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

• 9Tristan08-01-2013

Zeer Mooi Huis!

Huisjes van park van keten zijn er niets bij... Tenminste als je in het huisje terecht komt waar ik en me vriendin zaten. (Type D, nummer 136)

Huisjes zijn volledig ingericht. Er ontbrak echt niets! Zelfs de kasten waren in gericht met spullen (boeken, spelletjes, kaarsjes enz.). Het huisje is erg groot en sfeervol ingericht. Mooie grote tuin. Openhaard aanwezig. Mooie lcd tv met usb aansluiting zodat films kijken vanaf een usb stick mogelijk is. Park is erg rustig en goed onderhouden. Je kan de auto naast het huisje op een eigen oprit parkeren. Mooie groene omgeving. Ongeveer 5 min rijden naar dichtstbijzijnde supermarkt (plus).
    Bowling baan aanwezig (16 euro per uur per baan). Mogelijkheid om fietsen te huren. Bij aankomst krijg je bij de receptie een map met alle benodigde informatie over het park en de omgeving. Restaurant aanwezig waar ook maaltijden kunnen worden afgehaald. Mogelijkheid om broodjes te bestellen die 's ochtends afgehaald kunnen worden.

Gereisd met partner in december 2012

Vakantiepark 't Posterbos info