Vakantiepark 't Posterbos

Meer vakantiepark info

60 reviews over Vakantiepark 't Posterbos

• 9Egbert16-03-2015

fantastiche plek

heerlijk weekend gehad in Limburg op het vakantiepark 't Posterbos. Mooi en rustig park met mooie goede huisjes. Goed ontvangst en tips bezienswaardigheden

Monique Swelsen, parkmanager, Posterbos parkteam, 19-03-2015

Wat fijn om te horen dat u het zo goed naar uw zin heeft gehad. Wij zouden het fijn vinden om u nogmaals te mogen begroeten in Vakantiepark 't Posterbos

Gereisd met partner in maart 2015

• 8Vermeulen Peter06-01-2015

Rustige plek om weekendje door te brengen

Zeer rustig gelegen park, met mooi sneeuwtapijt tijdens ons verblijf. Ruime, mooi onderhouden accomodatie, vriendelijk onthaal. Goedwerkende afhaaldienst in het restaurant van het aanpalende Landalpark. Roermond in de nabijheid -->aangename shoppingstad.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Monique Swelsen, Parkmanager, Posterbos parkteam, 09-01-2015

Beste meneer en mevrouw Vermeulen. Dank voor deze reactie op uw verblijf in ons vakantiepark. Wij vinden het prettig te vernemen dat u bij ons zo'n heerlijk tijd hebt gehad. Het zou fijn zijn u weer eens te mogen begroeten in 't Posterbos.

Gereisd in december 2014

• 10Rob van der Ark30-09-2014

Prima en rustig park

Het park is lekker rustig en voor mindervalide zeer aan te raden. Het park is goed onderhouden. En ook kind vriendelijk. Goede bassis voor fiets en wandel tochten temaken. De bungalow is van alle gemakken voorzien en voor een rollator gaat het gemakkelijk

• 10Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Monique Swelsen, Parkmanager, Posterbos parkteam, 01-10-2014

Wat een mooie beoordeling, meneer van der Ark. Dank u wel! Goed, dat u bij uw reservering aangaf dat u een vakantiehuis wenste dat geschikt was voor uw minder valide echtgenote. Daar kunnen wij iets mee.

Graag weer eens tot ziens in het Posterbos!

Gereisd met partner in september 2014

• 9Richard25-08-2014

Mooi rustig park,kindvriendelijk en mooie huisjes.

Wij hadden huisje c 19, net nieuw en smaakvol ingericht, Voorzien van vaatwasser, wasmachine, oven, dus goed voor elkaar. Het huisje was schoon! alleen het slaapgedeelte met name de ouderslaapkamer had je geen privacy, omdat daar geen afscheiding voor was.Mooie en rustige omgeving, ideaal om te fietsen en te wandelen. Prettig ontvangst bij de receptie en vriendelijk te woord gestaan!

• 8Activiteiten

M. Swelsen, parkmanager, Posterbos parkteam, 30-08-2014

Super, dat jullie zo'n heerlijke vakantie bij ons hebben gehad. Dat is altijd fijn voor ons om te horen, want dat is onze business: gasten een mooie tijd geven! Hartstikke leuk dat jullie er waren en hopelijk tot een volgende keer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9L. Zijderveld22-08-2014

Wat een oase van rust in het hoogseizoen

Posterbos is een kleinschalig park, mooi gelegen en heel rustig. Zelfs in het hoogseizoen geen last van andere vakantiegangers. Wat hebben wij heerlijk geslapen, je hoort helemaal niets! Het openluchtzwembad heeft een grasweide waar je kunt zonnen. Bij Landal kun je gebruik maken van het (mini) binnenzwembad, de kinderen hebben zich daar ook uitstekend vermaakt. Ook kun je daar gebruik maken van het restaurant als je daar behoefte aan hebt. Zeer vriendelijk en kundig personeel! Inventaris van de accommodatie verschilt nogal, omdat het van particuliere eigenaren is. Wij hadden een type C huisje geboekt, maar bleken overgeboekt naar de luxere D huizen. Leuke verrassing! De C huisjes zijn een stuk kleiner, maar ik vind ze een hele knusse uitstraling hebben!

Monique Swelsen, parkmanager, Posterbos parkteam, 30-08-2014

Dat is het zeker: een oase van rust, zelfs in het hoogseizoen. Dat jullie een upgrade kregen naar een luxere D had natuurlijk te maken met het feit dat jullie vrienden ook een type D hadden geboekt. Dan zitten jullie dicht bij elkaar op het park en kunnen jullie samen een leuke vakantie hebben. Fijn dat jullie ervan genoten hebben!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 8Familie Smid01-08-2014

Mooie plek, mooie natuur en zeer gastvrij.

Vakantiepark Posterbos, mooie bungalow (veel privacy). Zwembad voor de kinderen + evt. voetbalveld.

• 7Eetgelegenheden

Monique Swelsen, Parkmanager, Posterbos parkteam, 07-08-2014

Top, dat jullie het zo fijn hebben gehad en dat jullie deze ervaring willen delen. Dat waarderen wij zeer. Het zou leuk zijn u nog eens als gast te mogen begroeten in ons park.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10Hoogers04-07-2014

Ik heb genoten!

Wat een heerlijke rustige plek. Deze omgeving is prachtig. Ik heb veel gewandeld; zo vanuit mijn vakantiehuis de natuur in. Ik overweeg zelfs hier een vakantiehuis te kopen, want ik wil hier nog heel vaak terug komen.

• 10Onderkomen

Monique Swelsen, parkmanager, Posterbos parkteam, 10-07-2014

Wat een mooi bericht meneer Hoogers. Kom gerust een keertje langs om vrijblijvend een of meerdere huizen te bezichtigen. Er staan hier een paar prachtige vakantiehuizen te koop!

Alleen gereisd in juni 2014

• 9MariLan26-03-2014

Prettig huisje met omheinde tuin voor honden

We werden op het vakantiepark netjes en vriendelijk ontvangen. Het huisje was een fijn huisje en schoon. Waren met 2 stellen, 3 honden en een edel papegaai. De tuin is mooi omheind. Honden mochten mee in het restaurant! Deze was netje, fijne sfeer en prettige bediening en heerlijk gegeten. Prachtige wandelomgeving en Roermond en Designer Outlet .

Monique Swelsen, Parkmanager, Posterbos parkteam, 25-04-2014

Dankjewel voor deze mooie recensie. Top, dat u bij ons zo'n fijne tijd hebt gehad.

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 8muller04-01-2014

Relaxed!

Kleinschalig park. Al meerdere malen in de stenen bungalows geweest. Verwacht geen jacuzzi of disco, maar wel sfeer en comfort! En bovenal, super-vriendelijke en attente mensen bij de receptie en service-dienst!

• 8Eetgelegenheden

Monique Swelsen, Parkmanager, Posterbos parkteam, 06-01-2014

Dank u voor uw lieve reactie familie Muller. Fijn dat u zich bij ons zo op uw gemak voelt!

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

• 9orianna30-12-2013

Mooie bungalow, geweldige ligging

Het Posterbos is een rustig bungalowpark waar je heerlijk kunt bijkomen. De ligging is zeer centraal met allerlei voorzieningen in de buurt. We komen hier al jaren en zijn zeker van plan om dat te blijven doen.

M. Swelsen, parkmanager, Posterbos parkteam, 02-01-2014

Leuk zeg, dat u uw positieve reiservaring met ons deelt. Wij wensen u een heel goed 2014 en zien u graag weer terug als gast in 't Posterbos.

Gereisd met vrienden in december 2013

Vakantiepark 't Posterbos info