17 tips over Vakantiepark 't Posterbos

• MariLan, 26-03-2014 Rapporteren

't Posterholt heeft leuke acties!

• MariLan, 26-03-2014 Rapporteren

Park heeft leuke acties ook huisdieren welkom.

• nicole, 06-07-2013 Rapporteren

het eten in het landal restaurant tegenover het park was verrukkelijk! ik had geen hoge pet op van landal maar dit was toppie!

• Hanny Bolck, 29-06-2013 Rapporteren

Als het goed weer is, kun je zwemmen, fietsen, wandelen etc. Als het slecht weer is, kun je naar de Outlet, sauna, overdekt winkelen in Roermond, binnenzwembad, of gewoon lezen.

We hebben een aantal aanbieders voor 't Posterbos voor je op een rij gezet:

• posterbos, 18-03-2011 Rapporteren

In 2011 worden onze speelfaciliteiten uitgebreid. Behalve tennisbaan, volleyveld, voetbalveld, buitenzwembad en kinderspeelplaats, zal het park voorzien worden van een speelplein voor de iets grotere jeugd. Daarop zal een vogelnestschommel en een heuse kabelbaan te vinden zijn. Wat gaat er nou boven spelen in de gezonde buitenlucht!

• Jacqueline, 04-04-2011 Rapporteren

In april 2011 worden onze speelfaciliteiten uitgebreid. Behalve tennisbaan, volleyveld, voetbalveld, buitenzwembad en kinderspeelplaats, zal het park voorzien worden van een speelplein voor de iets grotere jeugd. Daarop zal een spiksplinternieuwe vogelnestschommel te vinden zijn. Wat gaat er nou boven spelen in de gezonde buitenlucht!

• Tristan, 08-01-2013 Rapporteren

Mocht je een accommodatie willen gaan boeken op dit park, ga dan wel voor huisje type D. De overige huisjes zagen er minder mooi/schoon/modern uit en zijn minder mooi gelegen naar mijn mening. Neem een usb stick met films mee! Deze zijn af te spelen op de tv in het huisje!

• Patrick, 31-10-2012 Rapporteren

Leuk om te doen is natuurlijk het Ouletcenter in Roermond en voor de kids is er vanalles te beleven in de buurt.

• Jacqueline, 08-07-2012 Rapporteren

Je hebt hele leuke activiteiten in de buurt, dus je kan een beetje op internet kijken wat er allemaal te doen is. Als je geen auto hebt is het ook geen punt. gewoon een beetje inproviseren ;P

• Jacqueline, 24-04-2011 Rapporteren

Op 2 mei 2011 wordt de vogelnestschommel geplaatst op Vakantiepark 't Posterbos in Limburg!

• Margriet van der Leeuw, 10-06-2011 Rapporteren

Wat leuk. Ik mocht gratis naar het Gaiapark omdat ik "leeuw" in mijn naam had staan. Gelukkig kreeg mijn meegereisde vriendin een kortingskaartje. Leuke tip van de receptie!

• Richard, 25-08-2014 Rapporteren

Hou je van winkelen, dan ga je naar het designer outlet in Roermond.

• L. Zijderveld, 22-08-2014 Rapporteren

Funbeach bij Nederweert: zwemplas met allerlei speelmogelijkheden in het water (klimobjecten in het water om vanaf te duiken/ volleybalveld in het water etc.)

• Rob van der Ark, 30-09-2014 Rapporteren

Voor mindervalide neem de bungalow met slaapkamer beneden.

We hebben een aantal aanbieders voor 't Posterbos voor je op een rij gezet:

• Ilse Vesseur, 19-09-2014 Rapporteren

Omgeving: dagje Roermond, leuk winkelen (ook outlet), gezellige pleintjes met restaurantjes; Meinweg: groot bosgebied in NL-Duitsland, fietsen langs de Maas met pontje naar België, witte stadje Thorn...., te veel om op te noemen! VVV (Landal receptie naast het park) verkoopt fietsknooppunten kaarten met routes in Nederland, België en Duitsland op 1 kaart.

• Familie Smid, 01-08-2014 Rapporteren

Mooie natuur, prima fietsmogelijkheden in de omgeving. Daarnaast in de nabijheid van Roermond een leuke, gezellige stad.

• Familie Fonteijn, 30-03-2015 Rapporteren

In de zomer als het buitenzwembad open is, zal het helemaal genieten zijn...,, het weer zat bij ons niet mee maar door de centrale ligging ben je zo in Roermond! Ook de naastgelegen Brasserie Timbers is netjes, goed eten, en vriendelijke bediening.