Vakantiepark 't Posterbos

Meer vakantiepark info

60 reviews over Vakantiepark 't Posterbos

• 2019
    8Heri20-08-2019

Heerlijk park, genieten met de hond

Het lijkt een afgelegen park, maar met de auto zijn alle dorpjes binnen korte tijd te bereiken. Heerlijk rustig gelegen in een bosrijk gebied met veel wandelmogelijkheden. Roermond in de nabije omgeving ( wat een fijn plaatsje is). We hebben hier met hond een fijne tijd doorgebracht👍

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Sylvia Huizing04-07-2019

Mooi gelegen park, maar niet weer naar Posterbos..

Huisjes hebben achterstallig onderhoud, rommelige tuinen. In ons huisje 82 geen rooster in de oven, geen handdoeken rek en stopcontact in de douche. W.c bril kapot. Twee tuinstoelen defect en 2 tuinstoel kussens niet aanwezig. Wasmachine in een berging vol spinrag, vieze boel. Dus in de top 5 van Nederland hoort dit niet thuis..

• 6Activiteiten
    • 3Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

8Harry adema19-08-2017

Mooie rustige plek

Maar heb echt klachten over het binnen zwembad .we zijn nu 6 dagen weer thuis .heb 1keer in het zwaar vervuilde binnenbad gezwommen.ik zit onder de jeuk bultjes van top tot teen.zeer vervelend .

• 7Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

groet, Jacqueline, Posterbos parkteam, 22-08-2017

Beste Harry, dank je wel voor de moeite die je hebt genomen om een review te plaatsen. Wel heel vervelend dat je zo'n slechte ervaring hebt met het binnenzwembad van ons naastgelegen park. De gasten van Posterbos mogen hier altijd gratis gebruik van maken. Wij geven jouw reactie uiteraard zo snel mogelijk door!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Elsbeth, Joep en Kees van Vlastuin23-08-2016

Heerlijke vakantie met rust, frisse lucht, comfort

Vooral de heerlijke frisse lucht dankzij de vele bomen, de grasvelden en landerijen in de omgeving zijn verrukkelijk!

Verder hadden we een prachtig huisje (nr. 98) dat verscholen tussen de bomen lag. Dat was wel het mooiste: de zon die door de wuivende bladeren scheen en daarmee de hele dag door voor een vrolijk, dansende lichtshow zorgden.

Het park is in z'n geheel mooi groen, alle tuinen zien er goed verzorgd uit en worden wekelijks gemaaid. Het is er rustig.

De receptie is bereidwillig en vriendelijk.

Op het park kun je voetballen, tennissen, zwemmen (echt heerlijk water, niet teveel chloor).

Het pand van Landal, de buren, ligt praktisch op het Posterbos-park en biedt daarmee comfort met hun bar, restaurant, terras en ochtendkranten.

Posterbos Parkteam, Posterbos parkteam, 12-09-2016

Beste Elsbeth, Joep en Kees,

Dank je wel voor het delen van jullie verhaal en ervaringen. Heel fijn dat jullie vakantie zo goed is bevallen en we hopen dat jullie weer helemaal tot rust zijn gekomen. Misschien tot ziens! groetjes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 7Thomas01-08-2016

Mooie omgeving, huisje vertoonde teveel gebreken

Het Posterbos heeft een schitterende website. Er wordt goed uitgelegd hoe de huisjes eruit zien, incl. mooie plattegrond van het huisje. Perfect. Ook het feit dat je na boeking nog mailtjes krijgt met wat de temperatuur zal zijn als je komt etc,, maakt dat je je helemaal welkom voelt en zin hebt om te gaan. Het huisje viel ons helaas toch tegen. Er waren gebreken (de douche gaf geen warm water, de koelkast kon niet goed dicht, het douchegordijn was te lang, de gordijntjes in de slaapkamer ontbraken of konden niet dicht, een van de spiraalmatrassen was doorgezakt en het houten kozijn aan de achterkant was kapot en kon wel een kwastje gebruiken, daarnaast hadden we de eerste dag een zagende buurman - niet echt handig in het hoogseizoen). Na ons bezoek aan de receptie werd direct iemand gestuurd die een nieuwe douchekraan installeerde, ook kwam er iemand die de koelkast wilde maken, maar dit niet kon, zodat de koelkast vaak op een kier stond. Kortom: een goed park, maar ons specifieke huisje liet helaas te wensen over. Jammer.

• 7Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Posterbos Parkteam, Posterbos parkteam, 09-08-2016

Beste Thomas,

Hartelijk dank voor je feedback. We hebben je gesproken en begrepen dat jullie een hele fijne vakantie hebben gehad. Helaas waren er in het huis een paar zaken niet in orde, waarvoor onze welgemeende excuses en waaraan we direct aandacht hebben besteed. Wij zien jullie uiteraard graag een keer terug en zullen jullie dan een passende aanbieding doen als tegemoetkoming!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Jan willem koster15-09-2015

prachtige mooie omgeving.en een leuk dorp

Prachtig en rustig park. Wij als 65 plussers hebben echt genoten. Het restaurant Timblers aan de overzijde in het park van Landal is buitengewoon goed. Een fantastiche keuken. Wij komen hier zeker nog een keertje weer. Geweldig. Een rit naar Valkenburg en naar Maastricht. Ook een reisje op de Maas gemaakt, is echt aan te bevelen. En een bezoek gebracht aan Roermond, outlet. Veel te zien en te koop.

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Jacqueline, Posterbos parkteam, 16-09-2015

Beste Jan Willem, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! En je hebt gelijk: zeker als je niet meer in de kleine kinderen zit is deze nazomer natuurlijk een prachtig rustige periode om de rust en natuur op te zoeken. En natuurlijk wil je ook even profiteren van de aanbiedingen in de Outlet in Roermond. Goed gedaan! Misschien tot ziens.

Gereisd met partner in september 2015

• 10Dimitri Schrijnemakers22-08-2015

Fantastisch verblijf

Een zeer goed onderhouden park met voldoende faciliteiten, vriendelijk personeel en een zeer goede organisatie. De receptie is zeer klantgericht / klantvriendelijk! Het heeft in alle opzichten voldaan aan onze (hoge....) verwachtingen, we hebben tijdens ons verblijf 1 week bijgeboekt. Zeker voor een herhaling vatbaar!

• 10Eetgelegenheden

Jacqueline Janssen, Posterbos parkteam, 10-09-2015

Beste Dimitri, Excuses voor ons late antwoord op jouw mooie recensie, maar we zijn heel blij dat jij en je gezin het zo naar de zin hebt gehad op ons vakantiepark. Je had ook zo'n ontzettend leuk filmpje op Facebook gezet, wij en onze fans hebben daar dan weer enorm van genoten! groetjes, de receptiemedewerkers Posterbos

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Carolina23-05-2015

rustig gelegen

Aangezien het park naast het park van Landal ligt, kun je gebruik maken van de faciliteiten van Landal. Restaurant is een aanrader, prima service, lekker eten.

• 9Eetgelegenheden

Monique Swelsen, Posterbos parkteam, 31-05-2015

Hoi Carolina! Dank je wel voor je beoordeling, dat waarderen wij ten zeerste! En we vinden het ook heel fijn dat onze inspanningen om het gasten naar de zin te maken weer helemaal gelukt zijn!

Gereisd met partner in mei 2015

• 9legius19-05-2015

Genieten van rust en ruimte

Wat een heerlijk park. Rust, ruimte en heel vriendelijk personeel. We voelden ons er meteen thuis. Ook de hond was echt welkom. Prachtig en goed onderhouden huis met een zeer grote tuin. Voorzien van alle luxe. Een bad, vaatwasser en combi magnetron, Heerlijk om te wandelen in de bossen. En natuurlijk lekker shoppen in Roermond. Heel hartelijk dank voor dit fantastische weekend. We hebben genoten!

Jacqueline Janssen, Posterbos parkteam, 31-05-2015

Wat leuk dat je deze beoordeling plaatst naar aanleiding van het winnen van je weekendje weg op Facebook! En extra leuk natuurlijk dat het je nog zo goed bevallen is ook! We zien je graag weer terug als enthousiaste volger op Facebook.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

• 9Familie Fonteijn30-03-2015

gewoon Super!

Samen met onze dochter van 11 weken voor het eerst een weekend weggeweest. Zeer vriendelijk ontvangst van de twee dames aan de receptie, bij aankomst bleek het kinderbedje al klaar te staan.. Grote 4 persoons woning, fijne rustige ligging.. alles is schoon en netjes. We hadden zelfs een vaatwasser :) Fijne wandeling gemaakt door de omliggende bossen. Hier komen we graag nog eens terug!

Monique Swelsen, Posterbos parkteam, 11-04-2015

Goedemiddag familie Fonteijn,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en wij vinden het heel fijn dat de eerste vakantie van uw dochter op ons vakantiepark zo goed bevallen is. En inderdaad: uw tip voor de zomer klopt helemaal! Als ons buitenzwembad open is, kan uw dochter als ze wat groter is, heerlijk plonsen. Een goede reden dus om nog eens aan te komen wippen!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2015

Vakantiepark 't Posterbos info