Hotel Roerdalen

9.8Fenomenaal

Nederland, Limburg, Posterholt

Op vakantie geweest naar Roerdalen?

9.8Fenomenaal

17 reviews over Hotel Roerdalen

• 10Suzan01-09-2020

Uitstekend verblijf

Gezellig familiehotel, ruime kamers met zeer schone moderne badkamers. Oud pand met een sfeervol restaurant en een groot terras aan de zijkant. Menukaart met genoeg keus en daggerechten, vooral een heerlijke biefstuk 😊 Prima plek om te verblijven als je gaat fietsen of de omgeving bezoeken. Grote fietsenstalling! Gezellige uitbaters.

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 2018
    10klaas dirks18-10-2018

Voor herhaling vatbaar

Gastvrije ontvangst. Prima eten . Lekker geslapen, rustige en moderne kamers. Goed ontbijt. Fijne fiets locatie met overdekte stalling. Electra oplaadpunten voorhanden.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Muijres29-03-2018

Zeker voor herhaling vatbaar. Top

Per Januari 2018 zijn er nieuwe eigenaren. Leuke mensen die weten wat de horeca betekent. Goede Gastheerschap. Goede keuken, lekker ontbijt met verse broodjes. Kamer top in orde. Lekker rustig ondanks de ligging. Op maar 10 km van Roermond en het outlet. Prijs /kwaliteit staat niet in verhouding . Men is te goedkoop voor wat men biedt. Leuke plaatselijke wijn op de kaart.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• Oude reviews

8hanspetrabart12-08-2015

Heerlijk

Wij waren met de fiets van thuis uit (via een grote omweg) naar Hotel Roerdalen gefietst. Leuke ontvangst, mooie kamer/badkamer, goede bedden, eten was heerlijk, goed en voldoende ontbijt (helaas back-off broodjes, maar wel warme broodjes!)) en vooral super vriendelijk personeel/eigenaar. Wij hebben in ieder geval genoten.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10henk08-10-2013

mooie omgeving

wauw deze mensen wim en anita zijn 2 toppers en ook niette vergeten het personeel goede surfers een hele goede kok heel belangrijk wij zijn nu voor de 4keer in dit geweldig hotel geweest gr anja&henk

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8ter huurne28-07-2013

Klein paradijsje op aarde

bij aankomst was de eerste indruk matig. (buitenkant) al snel werd dit omgezet in goed, tot zeer goed. ontvangst was prettig, onze koffers hoefden wij niet zelf te sjouwen,( was al erg warm buiten) inchecken ging erg snel, al met al, "de eerste klap was een daalder waard". prachtige omgeving, mooie tuin, een oase van rust. ondanks dat het hotel dicht bij een rotonde ligt, is dit nauwelijks merkbaar. de beide eigenaren, met daarnaast de kok en het bedienend personeel zijn erg gastvrij en uiterst vriendelijk. niets is teveel gevraagd. erg leuk om te vermelden is, dat onze E-bike defect was, geen stroom. geen nood, de eigenaar (Wim) kwam meteen ons helpen en de technische kant van hem kwam goed van pas. Gerepareerd! prijs/kwaliteitverhouding is goed te noemen. de kwaliteit van het eten is prima. heel fijn was de airco op de slaapkamer. alles ziet er "spic en span"uit.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 7Walter & Ria Schrijn13-03-2013

Top restaurant met Chef Kenny !

Huidige eigenaars Wim en Anita zijn pas begonnen, gastvrij en doen goed hun best, om er iets van te maken. Hotel ligt midden in het dorp aan een rotonde. Foto's en info op de website scheppen eigenlijk valse verwachtingen. Steile en smalle trappen naar de kamers boven. Kamers zijn simpel ingericht met een gerenoveerde badkamer. Ontbijt is simpel, maar wel met warme geserveerde broodjes, lekker en genoeg. Chef kok Kenny kookt een zeer goede maaltijd waarbij de prijs, kwaliteit, service en gastvrijheid in een goede verhouding staan.

Gereisd met partner in maart 2013

• 9m.van der hoeven17-09-2012

is een topper

Wij hebben een heerlijkweekend gehad,heel gezellig en voor herhaling vatbaar.heel persoonlijke benadering. veel succes.

Gereisd met partner in september 2012

• 0bas02-01-2012

aanrader

Afgelopen 29 op 30 december 2011 overnacht in Hotel Roerdalen. Erg gemoedelijk ontvangst en goede rondleiding. Ruime kamer, heerlijke douche en nog lekkerder bedden! Het ontbijt was uitgebreid met warme pistolet, heerlijk brood en een eitje. Volgens ons een aanrader.

BenD

Gereisd met partner in december 2011

• 9Rene en Eva15-07-2011

Heerlijk genoten

Ik ben hier samen met mijn vriendin geweest,en het was top. Dit hotel is in mei 2011 heropend en de nieuwe eigenaren doen echt hun best om je als gast in de watten te leggen. De kamers zijn tip top, het eten is erg lekker en de omgeving sprak ons erg aan.

Hier komen we graag vaker terug!

Gereisd met partner in januari 2011

Hotel Roerdalen info