Bed and Breakfast Postelly

22-10-2018

Het "tuinhuisje" is geweldig

Toon en Elly,
18-9-2018

Fantastisch verblijf , lieve behulpzame mensen met goede tips en geweldig ontbijt.

Aan alles is gedacht tot in detail. Grensgebied België - Duitsland, mooi om te fietsen en te wandelen.

GEWELDIG!!!!!

AnnaMaria,
15-8-2018

Alles was tot in de puntjes verzorgd vanaf de ontvangst, de uitleg tot aan het ontbijt.

Ontzettend lieve, warme en hartelijke mensen, die echt ziel hebben met deze b&b.

Iedere dag dat we terug kwamen van het fietsen kregen we iets lekkers ,alles zelf gemaakt, om even bij te komen.

fantasties

thea van velzen,
12-8-2018

gastvrijheid, belangstelling , al het eten was met zorg gemaakt niks uit een pakje

zeer goed!

Winda,
3-7-2018

zeer gastvrije ontvangst! Prettige sfeer!

Geweldig goed

Familie Dahmen,
12-6-2018

Een zeer warme en gastvrij ontvangst met een heerlijk stuk eigen gemaakte vlaai en een kopje koffie.

Elly en Nico proberen de gasten het echt naar hun zin te maken en dat gaat ze zeer goed af.

Je bent hier duidelijk echt Welkom !

De kamer is echt super top in orde, schoon en smaakvol ingericht met eigen toilet, douche, hele fijne bedden, een gezellig zitje, gelegenheid om koffie of thee te maken, Tv en een goed gevulde koelkast met diverse drankjes.

Er stond zelfs een magnetron en diverse schaaltjes en bestek om iets zelf klaar te maken.

Geweldig hoor…..

En dan natuurlijk het zeer superieur uitgebreid ontbijt, daar kan menig sterren hotel niet tegen op.

Hier is duidelijk ook veel aandacht en liefde aan besteed.

Deze B & B is zeker de moeite waard en dus een echte aanrader.

formidabel 👍👍👍

Gerard en Maria,
29-5-2018

Super verblijf! Hartelijke ontvangst met koffie en zelf gebakken taart. Comfortabele kamer met alles erop en eraan. En een feestelijk ontbijt. Een adres om te onthouden, Nico en Elly bedankt ,de taart ga ik nog bakken. Dank nog voor het recept.

h

Het was Fantastisch.

Nellie Aben van den Berg,
17-5-2018

We hebben een warm en gastvrij welkom gekregen bij B&B Postelly in Posterhold.

De kamer was super mooi en heel gezellig aangekleed, de bedden en de douche waren ook geweldig.

Het ontbijt was vorstelijk en heerlijk.

We hebben erg genoten van ons verblijf bij Elly en Nico.

ps zeker voor herhaling vatbaar.

Geweldig !

Nellie (Nelleke) Aben,
16-5-2018

Ik vond alles goed ,Vriendelijke ontvangst met koffie of thee met eigen gebakken heerlijke vlaai,geweldige mooie ruime slaapkamers met goede bedden ,eigen gebruik grote badkamer met douche ,bad ,toilet ,en dubbele was tafels, alles netjes schoon , en een geweldig ontbijt ! zeker aantebevelen en voor herhaling vatbaar!

Super , geweldig ,fantastisch ,

Fam Vloet,
14-5-2018

Een warme ontvangst een prachtig verblijf , een rustige omgeving en een super ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Postelly in Posterholt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Postelly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.