Bed and Breakfast Postelly

36 reviews over Bed and Breakfast Postelly in het Nederlands

Geweldig goed

Familie Dahmen
12-6-2018

Een zeer warme en gastvrij ontvangst met een heerlijk stuk eigen gemaakte vlaai en een kopje koffie.

Elly en Nico proberen de gasten het echt naar hun zin te maken en dat gaat ze zeer goed af.

Je bent hier duidelijk echt Welkom !

De kamer is echt super top in orde, schoon en smaakvol ingericht met eigen toilet, douche, hele fijne bedden, een gezellig zitje, gelegenheid om koffie of thee te maken, Tv en een goed gevulde koelkast met diverse drankjes.

Er stond zelfs een magnetron en diverse schaaltjes en bestek om iets zelf klaar te maken.

Geweldig hoor…..

En dan natuurlijk het zeer superieur uitgebreid ontbijt, daar kan menig sterren hotel niet tegen op.

Hier is duidelijk ook veel aandacht en liefde aan besteed.

Deze B & B is zeker de moeite waard en dus een echte aanrader.

formidabel 👍👍👍

Gerard en Maria
29-5-2018

Super verblijf! Hartelijke ontvangst met koffie en zelf gebakken taart. Comfortabele kamer met alles erop en eraan. En een feestelijk ontbijt. Een adres om te onthouden, Nico en Elly bedankt ,de taart ga ik nog bakken. Dank nog voor het recept.

h

Het was Fantastisch.

Nellie Aben van den Berg
17-5-2018

We hebben een warm en gastvrij welkom gekregen bij B&B Postelly in Posterhold.

De kamer was super mooi en heel gezellig aangekleed, de bedden en de douche waren ook geweldig.

Het ontbijt was vorstelijk en heerlijk.

We hebben erg genoten van ons verblijf bij Elly en Nico.

ps zeker voor herhaling vatbaar.

Geweldig !

Nellie (Nelleke) Aben
16-5-2018

Ik vond alles goed ,Vriendelijke ontvangst met koffie of thee met eigen gebakken heerlijke vlaai,geweldige mooie ruime slaapkamers met goede bedden ,eigen gebruik grote badkamer met douche ,bad ,toilet ,en dubbele was tafels, alles netjes schoon , en een geweldig ontbijt ! zeker aantebevelen en voor herhaling vatbaar!

Super , geweldig ,fantastisch ,

Fam Vloet
14-5-2018

Een warme ontvangst een prachtig verblijf , een rustige omgeving en een super ontbijt.

Beslist voor herhaling vatbaar.

Martruus
12-4-2018

Een royale kamer met werkelijk alles er op en er aan; een voortreffelijk gevarieerd ontbijt en een allervriendelijkste gastvrouw.

Aanrader!

T. Schönwetter
25-3-2018

Aangename overnachtingsplek. Gastvrij onthaal. Hulpvaardige mensen. Alles pico bello verzorgd. Goede informatie aanwezig over de streek. Van harte aanbevolen!

Zeer goed verblijf in Posterholt

Hans Deckers
26-10-2017

Een fantastische plek in het centrum van Posterholt, alles op de kamer klopte tot in de details. Comfortabele bedden, goede badkamer en complete voorzieningen. Het ontbijt is beter dan veel luxe hotels waar ik verbleven heb. Een echte aanrader, Elly en Nico bedankt !

Heerlijke plek in Midden-Limburg

Bianca
23-8-2017

Het was een zeer gastvrij onthaal door Elly en haar man. De tuin is prachtig, de kamer is fijn, de bedden liggen lekker, de douche is heerlijk. Maar het ontbijt spant de kroon. Ik voelde me een koningin in Posterholt. Zeker de moeite waard.

fam simonis
29-7-2017

Alles goed voelde ons thuis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Postelly in Posterholt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Postelly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Postelly scoort een 9.66 uit 10 op basis van 36 reviews.