Bed and Breakfast Postelly ***

Weer vandaag4°-3°

29 reviews over Bed and Breakfast Postelly in het Nederlands

Zeer goed verblijf in Posterholt

Hans Deckers, 26-10-2017

Een fantastische plek in het centrum van Posterholt, alles op de kamer klopte tot in de details. Comfortabele bedden, goede badkamer en complete voorzieningen. Het ontbijt is beter dan veel luxe hotels waar ik verbleven heb. Een echte aanrader, Elly en Nico bedankt !

Heerlijke plek in Midden-Limburg

Bianca, 23-8-2017

Het was een zeer gastvrij onthaal door Elly en haar man. De tuin is prachtig, de kamer is fijn, de bedden liggen lekker, de douche is heerlijk. Maar het ontbijt spant de kroon. Ik voelde me een koningin in Posterholt. Zeker de moeite waard.

fam simonis, 29-7-2017

Alles goed voelde ons thuis

Fantastisch beter kan niet. Alles perfekt.

fam. van der Wallen., 16-7-2017

Ik vond alles goed en ben niets negatiefs tegen gekomen.

Voortreffelijk

Mariet Kessels, 1-3-2016

Heel gastvrij, fraaie ligging en superieur ontbijt. Eigen, vrije ingang naar de kamer in het souterrain.

Uitmuntend

Jaak & Trèske Geelen, 22-7-2015

Als "ervaringsdeskundigen" die bijna altijd in een bed and breakfast verblijven spant mevrouw Elly en haar echtgenoot de heer Nico wel de kroon. Er valt Niets negatief op te merken.Kortom een welverdiende 10. We hopen dan ook dat ze in goede gezondheid mogen blijven en nog " in lengte van jaren" gasten mogen blijven ontvangen. Proficiat , maar vooral een welgemeende Dank voor ons verblijf bij jullie in Posterholt.

Jaak & Trèske Geelen-Capals. België

Geweldig!

Denny Idema, 19-10-2014

Een warm welkom in een zeer gastvrij bed&breakfast Postelly in Posterholt!

Wat een gevoel van welkom wordt je hier gegeven! De kamer is super, douche is fijn, bedden slapen goed, en het ontbijt is gewoonweg subliem!

Genieten is hier het juiste woord!

Zéér aan te bevelen.

Siep van der Velde, 12-8-2014

Heel vriendelijke mensen die zich 100 % inzetten om een goed verblijf te hebben.

Top B&B

Fam. J. Brentjes, 1-6-2014

Zelden zo'n goed B&B-adres meegemaakt bij dit wat oudere echtpaar. Er is ook een mooie aangelegde tuin. Bij mooi weer kun je dan ook buiten ontbijten! Je kunt zien dat de gastvrouw tot op detailniveau aan alles aandacht heeft besteed.

De diversiteit van het ontbijt is onovertroffen en bovendien overvloedig.

Beter dan een topklasse hotel!

Wij hadden de kamer in het souterrain. Deze is zeer ruim en van alle gemakken voorzien.

Op loopafstand diverse eetgelegenheden. Op maandag is echter niet alles open. Wij hebben bij de plaatselijke chinees gegeten.

Super

yvonne gorissen, 31-5-2014

Prachtige ligging, prachtige kamers en heel vriendelijke ontvangst. Het ontbijt is geweldig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Postelly in Posterholt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Postelly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Postelly scoort een 9.41 uit 10 op basis van 29 reviews.