Appartement Oppe Winckel

26 reviews over Appartement Oppe Winckel in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Karin
22-5-2018

Het is een mooie omgeving. Goed rolstoeltoegankelijk, prachtig huis.

En de familie doet z'n uiterste best om je een zeer prettige tijd te bezorgen.

Wederom heerlijk genoten van rust en gezelligheid

Corrie van der Sleen
21-6-2017

Een fijn appartement met heerlijke bedden. Alles is aanwezig

Een mooie locatie met werkelijk de perfecte gastvrouw/man/gezin en ontvangst.

We komen voor de 3e keer en genieten telkens weer van de gastvrijheid en gezelligheid van de fam Hassink.

Het voelt een beetje als thuiskomen.

Heerlijk overdekt terras en fijne binnenplaats, perfect voor honden die daar rustig los kunnen lopen. Gewoon geweldig.

Jammer dat de tijd zo snel gaat en we weer naar huis moeten.

We hopen volgend jaar weer te kunnen gaan.

aangepast voor mensen met beperkingen alles kan

m. bijkerk
6-5-2017

Alles is goed als er iets is gewoon vragen en het wordt opgelost

Prachtig aanpast huis met zeer gastvrije eigenaar.

Wilma Ballemans
6-5-2017

De benedenverdieping is zeer goed aangepast voor mensen met een beperking. Extra wensen qua voorzieningen worden door de eigenaar geregeld. Honden en paarden zijn welkom. Het huis is goed ingericht en schoon. De eigenaar is heel klantgericht en er staat bij aankomst altijd een vers gebakken Limburgse vlaai klaar.

Richard kluitmans

Hele lieve mensen. Leuke beurt

Ik kan het in één woord Fantastisch!

Jan pol
6-5-2017

De voorzieningen voor gehandicapten zijndaar echt geweldig, geen Gamma beugels en lekker ruim opgezet. Je kan met de rolstoel overal bij en het is ook veilig !!

De plek Posterhold is heel mooi, je kunt alle kanten uit. De beheerders, Marianne en Paul, zullen je nooit met een vraag laten zitten (de passie die zij daar in leggen kom je nergens anders tegen)

Wat niet goed is voor de lijn, is die grote vlaai die klaar stond toen we aan kwamen. Die was veel te snel op, heerlijk! 😉

Fantastisch appartement!

Romy Ramaekers
6-5-2017

Oppe Winckel is een geweldige vakantiebestemming voor iedereen! Ik wil nooit meer ergens anders op vakantie ;-)

Oppe Winckel krijgt een dikke 10 en als het kon gaf ik een 11! :-)

Super!! Heerlijk verblijf in landelijke omgeving

C.Huntjens
6-5-2017

Een heel mooi appartement...superschoon en van alle gemakken voorzien .

Heerlijke bedden,goede nachtrust gegarandeerd.

Fijne uitvalsbasis voor mooie uitstapjes in Limburg...vanalles te doen in de omgeving....

Heerlijk wandelen .

En super gastvrije ontvangst met heerlijk zelfgebakken limburgse vlaai!

Kortom....voor een heerlijke vakantie....!

Geweldige appertementen. Alles kan, alles mag.

Familie van Heel
6-5-2017

Voor de eigenaren, de familie Hassink, is geen moeite te veel om je verblijf in Oppe Winckel onvergetelijk te maken.Ook de mogelijkheden om te wandelen, paardrijden, fietsen en watersporten in en om het Midden-Limburgse Posterholt zijn verrassend divers. Kortom; wij komen hier zeker terug!!!

Wanneer gaan we weer?!

Riv
6-5-2017

We hebben een heerlijke week gehad in Oppe Winckel. Een eigen gebakken vlaai bij aankomst, daarmee begint je vakantie opper best. De ruimte en de omgeving zijn heel fijn. We zijn voor het tweede jaar terug geweest en komen zeker weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Oppe Winckel in Posterholt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Oppe Winckel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Oppe Winckel scoort een 9.73 uit 10 op basis van 26 reviews.