Vakantiepark Landal Landgoed Aerwinkel

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen8,2

31 tips over Vakantiepark Landal Landgoed Aerwinkel

Fam. Polman, 6-3-2018

Nationaal Park De Meinweg is een aanrader om te gaan wandelen en/of fietsen! Tijdens een van onze wandelingen kwamen we er zelfs wilde zwijnen tegen!

Bij Hotel Restaurant Roerdalen in Posterholt kun je heerlijk eten voor een redelijke prijs! Ook de bediening is top - persoonlijk en vriendelijk!

GaiZOO in Kerkrade vonden wij echt de moeite waard - zelfs op een ijskoude dag...! De dierentuin is mooi aangelegd en je kunt de dieren vaak van dichtbij bewonderen. Restaurant ook top!

Eleonore, 15-6-2015
De designer outlet in Roermond is erg leuk om te bezoeken.
M. Schallenberg, 22-5-2015
Vanuit park Outlet in Roermond bezoeken.

j van Mierlo, 11-12-2014

5 minuten van het park ligt Posterholt waar een plus winkel is en ook als je lekker eten wilt dan moet je op de eerste kruising vanuit het park stoppen daar ligt Den Donck een nieuwe frietzaak met super heerlijke friet.

een aanrader

marjolein bouwmeester, 17-10-2014
Shopping outlet center roermond
geer86, 26-7-2014
Een bezoek aan de meinweg (natuurgebied), dierentuin of een dagje Duitsland is een werkelijke aanrader.

Bob, 4-7-2014
Voorkeursboeking voor een bungalow die rustig ligt is ons goed bevallen. Via Google de ligging van de bungalows bekeken en bungalow aan het eind van 1 van de paden geselecteerd.
Pat, 27-6-2014
Tanken in Duitsland, scheelt enorm!
M., 15-3-2014
Mondo Verde in Landgraaf, wandelen op de Meinweg, Thorn, Roermond.
P. van Klaveren, 9-2-2014
Roermond is erg leuk om te bezoeken; combi Outlet en Centrum was goed te doen.