Vakantiehuis Kampeerboerderij Holsterhof

Meer vakantiehuis info

15 reviews over Vakantiehuis Kampeerboerderij Holsterhof

• 8Marijke21-05-2010

Leuk voor een familiereunie

Wij zijn in april in de Holsterhof (acc. 't Hol) geweest met de hele familie. Ideaal als je iets zoekt voor een groot gezelschap, maar zonder vreselijke slaapzalen. De bedden zijn niet zo lekker, maar ach, voor zo'n weekendje best te doen. Naast de keuken en de eetzaal met zithoek is er een gezellig barretje om lekker te kunnen kletsen en te darten. We konden er zaterdagavond gourmetten, geen probleem en de kratten van de bezorgdienst mochten maandag opgehaald worden.

Er is in de omgeving genoeg te doen met kids, en een dagje winkelen in Roermond (dat om de hoek ligt) is ook altijd leuk. Wij hebben er een heel leuk weekend gehad met z'n allen en gaan er volgend jaar weer terug.

Gereisd met vrienden in april 2010

• 4Joyce10-11-2009

Mooie lokatie maar een zeer onvriendelyke gastheer

Afgelopen weekend een weekendje met vrienden in accomodatie "het Hol" gelogeerd. Vrijdagavond hebben we besloten omdat er geen friet gebakken mocht worden in het huis om dan maar op de gourmetstellen (die we zaterdagavond zouden gebruiken)hamburgers te bakken. Nou valt de stroom uit. Opgewekt gaan we dat melden bij de beheerder, die vervolgens woedend voor gek verklaard dat we op de gourmetstellen aan het bakken waren. Ja voor 24 pers. hamburgers bakken in een pan is een beetje moeilijk. Er mocht niet ge-gourmet worden en dat was ook nog nooit bij hem in huis gebeurt zei hij.ja ja De volgende dag komt zijn vrouw (wel erg vriendelijk) was melden dat het brandalarm uit staat en we gewoon mogen gourmetten:) wel vreemd. Als klap op de vuurpijl viel de rekening die wel kregen bij het uitchekken nog een heel stuk duurder uit uit dan eerder gemeld. Hij had dat even verandert op de site en moesten hier maar genoegen mee nemen. ga naar degaffel.nl voor een zeer vriendelijk huis/eigenaar

Gereisd met vrienden in november 2009

• 8Familie Dahmen10-04-2006

Wij zijn het afgelopen weekend met de familie in de groepsaccomodatie Het Hof geweest met 15 personen. Het is een gezellig weekend geweest in een mooie accomodatie. Maar 2 van de 3 douchejes waren niet goed er kwam alleen koud/lauw water uit en weinig water. De badkamer in de 5 persoonskamer rook erg onaangenaam en is niet gebruikt. En het aantal van het glasservies was ook erg minimaal vooral als je met 18 volwassenen bent die bv. bijna allemaal wijn drinken. We miste ook een radio en er waren weinig stoelen om op het terras te zetten(tuinstoelen) Het huisje was wel schoon ook het sanitair en gezellig aangekleed. De wandel mogelijkheden waren erg goed maar om iets in de omgeving te organiseren niet.

Gereisd met familie in april 2006

• 8Paulussen04-10-2005

Wij zijn een weekendje met een groepje oud leerlingen geweest, echt top, mooie omgeving. Goede lokatie.

Gereisd met vrienden in oktober 2005

• 9berend en agnes jager27-09-2005

schone rustige camping. gelegen naast een kampeerboerderij eigenaar wijst je een van zijn mooiste plekjes aan,en helpt je mee om de caravan op zijn plaats te zetten .wij hebben daar 14 dagen een heerlijke,vooral rustige vakantie gevierd sanitair was TOPPIE

Gereisd in september 2005

Vakantiehuis Kampeerboerderij Holsterhof info