Vakantiehuis Kampeerboerderij Holsterhof

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

15 reviews over Vakantiehuis Kampeerboerderij Holsterhof

• 1Peter Berghs07-07-2020

Nooit meer. Onjuiste boekingsinformatie.

Zeer onvriendelijk in de aanloop naar het verblijf. Op de boeking staat vermeld dat ze lid zijn van de Hiswa-Recron en in de voorwaarden staat dat je bij een geschil terug kunt vallen op de geschillencommissie.

Ze bleken helemaal geen lid te zijn.

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 6maye05-06-2017

Ruim

Wij verbleven in t hol. Ruim en recent opgeknapt, het ziet er netjes uit, de bar is erg leuk. De gratis wifi was erg slecht. De slaapkamers grenzend aan de leefruimte zijn erg gehorig. In 2 vd 3pers. slaapkamers konden geen ramen open, wat ze ongeschikt maakt om in te slapen! De bedden liggen wat hard, maar zelf vind ik dat wel fijn. De keuken is ruim, met vaatwasser en grote koelkast. Helaas was er geen magnetron, wat met kleine kinderen (flessen) wel lastig is. De koekepannen waren oud en alles koekte er in aan. De straal van de douches was heerlijk, alleen stond alles na het douchen blank. De wc's roken bij aankomst niet fris. Ook waren er 2 grote badkamers, waar de douche bediend werd met drukknop, de knop moest je tijdens het douchen steeds ingedrukt houden. Een ruim sportveld en speeltuintje iets van de accommodatie af. De oudere kinderen konden hier zelf heen lopen. Voor kleinere kinderen (<4 jaar) zou iets kleins bij de accommodatie zelf ook erg leuk geweest zijn.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 6Jan Pultrum31-05-2017

Gastheer, met eigen regels.

Daar we bijna 3 uur moesten reizen en niet van tevoren verkeer in kunnen schatten kwamen we om 14.24 uur aan bij ons verblijf "het Hol" , deze tijd geeft googlemaps op mijn tijdlijn aan en dus geen drie kwartier te vroeg en koelkast 14.15 uur niet half gevuld. Deuren waren los en we keken even binnen en hadden ons nog niet gemeld bij de receptie. Dit werd door de gastheer niet op prijs gesteld en kregen we het even met elkaar aan de stok. Ik weet dat regels nageleefd moeten worden, maar het was de toon die de muziek maakte. Misschien hadden we het beter in dat weekend kunnen bespreken. Tot overmaat van ramp kwamen de boodschappen ook te vroeg, in de mail verkeer met supermarkt had ik 15 uur afgesproken, maar ze waren er eerder, net even later dan ons. Voor de rest een prima verblijf gehad , veel ruimte rondom , mooie bar , genoeg sanitaire ruimtes. Keuken gedateerd, geen magnetron, en oude koekenpannen die snel aanbakte . Veel zit ruimte en mooie grote TV. Slaapkamers met stapelbedden, matrassen konden er mee door, en voor een paar nachten prima te doen.. Voor dat er zoveel ruimte rondom beschikbaar was, is het jammer dat er voor de kleintjes geen speeltoestellen of zandbak bij gehuurde accommodatie aanwezig is.

Frans ten Berge, eigenaar, 07-06-2017

Zoals elk verhaal, heeft dit ook twee kanten. Ik geef toe dat ik niet correct en overdreven heb gereageerd,maar de Fam. Pultrum was drie kwartier te vroeg, we hadden de acc. net schoon van de vorige groep ( vloeren nog nat), te vroeg is normaal geen probleem. Zonder zich te melden waren ze al de koelkast aan het inruimen met de spullen van de supermarkt die ook drie kwartier te vroeg was. Overal branden al het licht. Mevr. Pultrum reageerde correct, Dhr. Pultrum vond het maar onzin. Bij aankomst horen de gasten zich eerst te melden vinden wij, ook al is dit te vroeg, en nogmaals, dit is geen probleem. Dhr. Pultrum weet toch ook als voetbalscheidsrechter dat er regels zijn om nageleefd te worden. Alle andere opmerkingen of aanwijzingen nemen we mee om de groepsacc. op een hoger niveau te brengen en het onze gasten nog beter naar de zin te maken

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 7Femke24-10-2014

Goede ligging

Accommodatie is qua ligging en aankleding buiten prima. De sanitaire voorzieningen zijn verouderd (slechte douchekop, als je doucht staat heel de ruimte blank incl. het toilet). Op de grote badkamer is heel slechte verlichting. Er zijn maar drie toiletten en douches. Erg weinig. Daarnaast is de accommodatie heel erg vochtig en muffig. Als je 's ochtends je kleren uit je tas haalde waren deze heel erg klam.

Tevens was het niet schoon toen wij er in kwamen. De vloer was heel vies, overal spinnenwebben en de pannen waren zelfs vies. Erg jammer van zo'n op zich mooie accommodatie! De bedden waren ook niet comfortabel.

Frans ten Berge, eigenaar, 07-06-2017

Waarom bent je dan wel al voor de vierde keer te gast geweest bij ons, jammer dat altijd na een weekend negatief wordt gereageerd. Maar we hebben inmiddels alles geprobeerd op te lossen

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 8ron-klaassen21-04-2014

Leuke groepsaccomodatie!

Wij zaten in locatie 't Hof. De camping/kampeerboerderij ziet er heel sfeervol uit en is mooi gelegen in het buitengebied. Heel sfeervolle woonkamer en mooi terras met de hele dag zon. Voldoende speel- en spelmogelijkheden, alleen beetje jammer dat (voor kleine kids) met speeltuintje aan de overkant van de openbare weg ligt (wel 30 km-zone). Keuken is niet groot, maar wel fijn met alle voorzieningen en vaatwasser. Keukeninventaris op onderdelen erg krap, b,v, te weinig bestek. Slaapkamers sober, maar netjes. Beetje jammer alleen stapelbedden voor de echtparen, koppels. Badkamers ook sober maar voldoende. Als je van leuke accommodatie, mooi gelegen in mooie omgeving houdt en niet te veel eisen stelt aan comfort en luxe is dit zeker aan te raden. Prijs kwaliteitverhouding vonden wij prima!

Gereisd met vrienden in april 2014

• 8Gerrie28-08-2011

Eenvoudige Camping

Dat is lang geleden! Wij waren eind maart 2005 op deze camping, en hadden het geluk dat het heerlijk warm was voor de tijd van het jaar, en het was rustig op de camping. We hebben zeer genoten van de bloesemtijd tijdens onze fietstochten in Brabant. Dit was ook onze eerste kennismaking met de landelijke fietsknooppuntenroutes die vlak bij de camping op te pakken waren. Het sanitair was goed, en de campinghouders hebben we alleen bij aankomst en vertrek gezien. Verder vonden wij het een eenvoudig recht toe recht aan goed onderhouden kampeerterrein en verder prima om even op verhaal te komen.

Gereisd met partner in maart 2005

• 9fam. de Kreij26-05-2011

Gastvriendelijk en schone minicamping!

In mei 2011 een elftal dagen verbleven op de minicamping en alle dagen met plezier daar verbleven. Leuke contacten met de eigenaar en mede-campinggasten. Schoon en verzorgd sanitair wat toch één van de belangrijkste dingen op een camping behoren te zijn.....alleen maar lof! Prima ligging om uit te wijken voor fietsroutes en event. bezoek aan andere delen van Limburg en Duitsland.....prima naar onze zin gehad.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9jan vlot11-05-2011

fijn vaker doen

fijne plaats het heeft een leuke ligging. aleen voor oude mensen is het fijner

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 0I.C. van Eijk24-08-2010

Nooit Meer !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Camping-boerderij De Holsterhof is ons, als familie met 30 personen, niet goed bevallen. Wij waren in Het Hol. Maarrr .. Het héle weekend, van vrijdag tot maandag hadden wij last van vliegen, vliegen, en nog eens vliegen !!! Héél véél !!! Er waren nergens horren!! Het plafond in de keuken zag zwart v/d vliegen. Gelukkig konden wij buiten eten, maar 2x niet. Dat betekende: eten met vliegemeppers en al het eten constant afgedekt. Oók onze glazen en kopjes met drinken moesten we afdekken !! Het was vies en on-hygiënisch. Wij werden er gek van. En het volgende punt waar wij zeer ontstemd over waren, was dat wij als volwassen mensen 's avonds om half 11 naar binnen werden gestuurd !!! Het was notabene heel mooi weer en dus wil je dan óók 's avonds gezellig buiten zitten, óók vanwege de vliegen. Alleen de 1ste avond hebben wij dat bevel opgevolgd, maar de volgende avond hadden wij te kennen gegeven dat wij dat niet gingen doen. Daar waren ze zeer ontstemd over. NOOIT MEER TERUG !!!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 1sandravd24-08-2010

nooit meer

onvriendelijk, zeer slechte bedden. half 11 naar binnen. vies!!!!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Vakantiehuis Kampeerboerderij Holsterhof info