Bed and Breakfast NummerZES

8 reviews over Bed and Breakfast NummerZES in het Nederlands

Voortreffelijk.

Jeanne en Jan
22-7-2017

Ten eerste een geweldige gastvrouw, die heel goed zorgt voor haar gasten, en je het gevoel geeft dat je thuis bent. Wat je ook aan de gastvrouw vraagt, niets is haar teveel.

Ruime kamer, goede en nette sanitair, alles perfect schoon,niets mis mee.

Het ontbijt is erg uitgebreid met verse produkten afkomstig van de boer.

De omgeving daar is erg mooi, vooral voor wandelaars en fietsers.

We zaten daar tijdens de Nijmeegse 4 daagse, en het was zo mooi om te zien, dat zelfs de wandelaars verwend werden, met koekjes,snoepjes, vers fruit, koffie en/of thee.

Kan het een ieder aanbevelen om daar te gaan logeren.

Aanrader !

kazimier
20-6-2013

Fijne kamer met prima bed en sanitaire voorzieningen. Ontbijt was zeer goed. Geweldige gastvrouw. Ligging in prachtige omgeving met verrassend veel mogelijkheden. Kortom, dit bed en breakfast is een aanrader !!

Fantastische B&B !

Bert & Frie Van As-Thys
19-6-2013

Zeer fijne kamer met originele accenten; alles prima in orde en netjes.

Sympathieke gastvrouw die het haar gasten zeer naar de zin maakt.

Super heerlijk ontbijt met verse producten van de boer.

Een plek om naar terug te verlangen

Hetty & John Malherbe
10-6-2013

houd je van de schoonheid van landschap en natuur; houd je van wandel- en of fietstochten; waardeer je een rustige, mooi gelegen huis waarom 'vlak-voor-de-deur' deze factoren aanwezig zijn; vind je het relaxed om na een dag van activiteiten in een heerlijke kamer terug te keren; je even te verfrissen, iets te drinken in de tuin en heb je dan zin in een terrasje, een etentje, heerlijk ijs enz. vlakbij huis, zonder in de auto te moeten stappen, drukte op je dak te krijgen enz. enz.

Dan is B&B nummer zes het ideale adres en is de laatste dag van je verblijf veel te snel aangebroken en moet je helaas afscheid nemen van de bijzonder hartelijke, service-bewuste eigenaresse.

thuiskomen...

Margreet van den Broek
12-10-2011

wat een geweldige B&B is dit toch. Reeds verschillende keren geweest en het blijft een fantastische plek. Zeer hartelijke gastvrouw, ze heeft alles prima voor elkaar. Heerlijk ontbijt met streekgerechten, lekkere zelfgemaakte jam. De bedden zijn prima, lekker geslapen, kamers en sanitair heel goed schoon en gezellig. Omgeving met prachtige natuurschoon en gezellige restaurants. Kortom, zeer aanbevelingswaardig.

Prima overnachtingsplek

Tanja
28-4-2011

Centrale ligging in het gebied, op korte loopafstand van vele restaurantjes, wordt genoemd bij On Track wandelroute "andere 4-daagse", sfeervolle kamers, prima ontbijt, terras en ontbijten bij de eigenaresse in de tuin en keuken, dus geen eigen terras, € 80 voor mij geen bed & breakfast prijzen, wel prima verzorgd.

Fantastische Bed & Breakfast in Plasmolen.

Heerlijke omgeving voor wandelen in de Maasduinen.

Wij zijn geweest (ik vriendin en kindje) en hebben ons perfect vermaakt.

Er werd goed rekening gehouden met ons zoontje en alles was perfect verzorgt.

Groot pluspunt zijn de bedden en het uitgebreide ontbijt met verse eieren, croissants en verse boeren yoghurt en kaas!!

Heerlijk geslapen en idd gezond weer op.

2008

Super!!!!

esther
11-11-2008

We zijn hier een nacht geweest!

Mooie omgeving, mooie bed and breakfast, super kamers met eigen sanitair!

Alles mooi verzorgd!

Echt een aanrader!!

Tulpen op B&B site zeker verdiend!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast NummerZES in Plasmolen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast NummerZES zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.