Vakantiepark Molendal

• Onderkomen8,7
  • Activiteiten7,6

31 tips over Vakantiepark Molendal

KKok, 15-7-2015
De Kiekbergroute is een mooie wandelroute. Het beginpunt is wat moeilijk te vinden. Je moet daarvoor de N271 oversteken.
Saskia, 13-7-2015
Voor zonaanbidders: let op de ligging van de huisjes, slechts 1 rij heeft de tuin op het zuiden met een vrij uitzicht...
Karin Moseman, 10-5-2015

Lekker pannenkoeken eten bij restaurant Den Tol in Plasmolen.

Wandelroute door het bos bij de St. Jansberg en wandelen rondom het meer.

We hebben een aantal aanbieders voor Molendal voor je op een rij gezet:

m.schenk, 5-1-2015
Pannenkoekenrestaurant naast het park en een bowling met eetgelegenheid. Wandelen met de honden langs de Mookerplas, er is ook een losloopgebied in de buurt.
leverink, 29-9-2014

Als de bedden boven aan elkaar hadden gestaan, hadden we boven geslapen.

De informatievoorziening door het personeel aangeleverd was erg compleet. Mooie wandelingen gemaakt in de omgeving. Wel oppassen bij de kleuren van de wandelroutes. Erg summier bij de bewegwijzering.

A.van Lieshout, 8-8-2014
Misschien een BBQ bij het huisje met mooi weer wil je graag buiten eten

Korrie, 1-8-2014
Mooie fiets routes .tuin mooi afgeschermd .
Familie Hendriks, 6-4-2014
Een aanrader als je van wandelen en fietsen houdt en van mooie natuur!
E. H., 6-4-2014
In de omgeving kun je heerlijk fietsen en wandelen.
Jan Wisse, 1-7-2013
Wifi verbinding afwisselend goed tot matig, biedt dit gewoon standaard aan! In restaurant Mallejan is heel goed en vlot in de bediening. In de Boei moet je niet zijn voor een snelle hap, overigens goed. Pannekoeken huis zeer goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Molendal voor je op een rij gezet: