Vakantiepark Hogeboom Bungalowpark De Riethorst

8.7Fantastisch

• 8.8Onderkomen
  • 7.4Activiteiten
  • 8.5Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Hogeboom Bungalowpark De Riethorst voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

93 reviews over Vakantiepark Hogeboom Bungalowpark De Riethorst

• 8L.27-07-2020

Prima vakantiehuisje

Kleinschalig vakantiepark met diverse faciliteiten (horecaplein, bos, speelstrand,etc) op loopafstand. Park bestaat uit straat met huisjes en een kleine speeltuin (leuk voor kinderen tot jaar of 6/7) met tafeltennistafel. Huisje was schoon en had een tuin omheind met hoge heggen waardoor je privacy hebt in je tuin.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Paul15-06-2020

Prachtige vakantiewoning in een mooie natuurlijke

Mooie vakantiewoning met een berging waar 2 fietsen in passen.

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Angelique23-05-2020

top accomadatie

super fijne woning, modern en schoon met fijne bedden. Tuin met super veel privacy. mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. in één woord alles was top !

• 10Activiteiten

Gereisd met partner in mei 2020

• 2019
    10Fam. Kuijpers17-08-2019

Fantastisch!

Kleinschalig vakantiepark met mooie huisjes in een schitterende omgeving. Vriendelijk personeel. Onze bungalow is keurig onderhouden, schoon en naar volle tevredenheid. Er zijn diverse eetgelegenheden op loopafstand van het park. Tevens is er in de omgeving meer dan genoeg te doen en te beleven. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Mw Verhagen29-04-2019

Heerlijk weekend gehad met moeder en twee dochters

Samen met mijn moeder en twee dochters een weekend op het park verbleven. Het huisje was prima voor ons, van alle gemakken voorzien. Dichtbij eet- en drinkgelegenheden. Mooie natuur dichtbij

• 5Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 10Rens12-04-2019

Voor herhaling vatbaar

Een keurig netjes onderhouden park het is er rustig in een natuur rijke omgeving. De accommodatie is modern ingericht en heeft alle faciliteiten om een mooi en fijn verblijf te garanderen,tevens zijn de accommodaties erg schoon en uitnodigend. Het beheerders echtpaar is vriendelijk en gastvrij. Al met al de moeite waard.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 8marijke25-02-2019

fantastisch

Een kleinschalig vakantiepark met een kleine speeltuin aan de rand van de Mookerhei. De huisjes en het park zijn keurig verzorgd, de afstand naar winkels en een dorpje is goed met de fiets te doen.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in februari 2019

• 7Nel Veen04-02-2019

Minder geschikt voor rolstoel gebruikers.

Mooie bungalow, maar niet echt geschikt voor een rolstoel gebruiker. Was wel bij boeking navraag over gedaan, deuren van bad en slaapkamer te smal door schuine situatie. Toilet was erg klein. Badkamer met inloop douche was goed.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    9Familie Thijssen30-12-2018

Een superfijne vakantie!

Jansberg 6: Een fijne, mooie, pas gerenoveerde accommodatie, met ligbad! De wasmachine was ook fijn aangezien we tijdens onze vakantie enkele keren gezwommen hebben! Verder een mooie uitvalsbasis om te voet of met de fiets de omgeving te ontdekken. Als je op zoek gaat is er veel te beleven! We o.a. een bootje gehuurd bij Dushi2.0 en zijn naar het muZIEum geweest in Nijmegen. Goede service! Deze accommodatie is een echte aanrader!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6Marten en Conny Conny Geerse13-10-2018

te stil op het park, dus nooit meer.

Het is een beetje doods park, er valt niets te beleven. Alles was gerenoveerd in dit huisje, dat zag er keurig uit. Er lagen iedere dag diverse torren op de vensterbank en vloer in de slaapkamer, dit wanneer het raam open stond. Raam dicht was geen optie. Omgeving is prachtig!

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

De Riethorst, Medewerker, 22-11-2018

Beste Marten en Conny Geerse,

Bedankt voor jullie recensie. Fijn te lezen dat jullie tevreden zijn over het reeds gerenoveerde huisje.

Wij zijn een kleinschalig park met een 10-tal bungalows en een 10-persoons familiehuis. Het park heeft een centrale ligging in Plasmolen waardoor er op loopafstand meer dan 12 restaurants, een bowlingbaan, midgetgolfbaan, escape-room, campingwinkel en een grand café te vinden zijn. Het park zelf heeft, naast een speeltuintje en een volière, inderdaad geen verdere voorzieningen dan de bungalows.

Vervelend om te lezen dat jullie last hebben gehad van torren. Is dit gemeld bij de receptie? Wanneer wij dit soort dingen weten kunnen wij kijken welke stappen wij kunnen ondernemen om het voor u zo aangenaam mogelijk te maken.

Hopelijk mogen wij u een volgende keer tóch weer verwelkomen zodat u weer kunt genieten van onze prachtige natuur!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Vakantiepark Hogeboom Bungalowpark De Riethorst info

• BBQToegestaan

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen