Vakantiepark Hogeboom Bungalowpark De Riethorst

• 8.1Eetgelegenheden
  • 8.7Onderkomen

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hogeboom Bungalowpark De Riethorst voor je op een rij gezet:

90 reviews over Vakantiepark Hogeboom Bungalowpark De Riethorst

• 10Fam. Kuijpers17-08-2019

Fantastisch!

Kleinschalig vakantiepark met mooie huisjes in een schitterende omgeving. Vriendelijk personeel. Onze bungalow is keurig onderhouden, schoon en naar volle tevredenheid. Er zijn diverse eetgelegenheden op loopafstand van het park. Tevens is er in de omgeving meer dan genoeg te doen en te beleven. Wij komen zeker nog een keer terug!

Met jonge kinderen

• 8Mw Verhagen29-04-2019

Heerlijk weekend gehad met moeder en twee dochters

Samen met mijn moeder en twee dochters een weekend op het park verbleven. Het huisje was prima voor ons, van alle gemakken voorzien. Dichtbij eet- en drinkgelegenheden. Mooie natuur dichtbij

• 5Activiteiten

• 10Rens12-04-2019

Voor herhaling vatbaar

Een keurig netjes onderhouden park het is er rustig in een natuur rijke omgeving. De accommodatie is modern ingericht en heeft alle faciliteiten om een mooi en fijn verblijf te garanderen,tevens zijn de accommodaties erg schoon en uitnodigend. Het beheerders echtpaar is vriendelijk en gastvrij. Al met al de moeite waard.

• 8marijke25-02-2019

fantastisch

Een kleinschalig vakantiepark met een kleine speeltuin aan de rand van de Mookerhei. De huisjes en het park zijn keurig verzorgd, de afstand naar winkels en een dorpje is goed met de fiets te doen.

• 7Eetgelegenheden

• 7Nel Veen04-02-2019

Minder geschikt voor rolstoel gebruikers.

Mooie bungalow, maar niet echt geschikt voor een rolstoel gebruiker. Was wel bij boeking navraag over gedaan, deuren van bad en slaapkamer te smal door schuine situatie. Toilet was erg klein. Badkamer met inloop douche was goed.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

• 2018
    9Familie Thijssen30-12-2018

Een superfijne vakantie!

Jansberg 6: Een fijne, mooie, pas gerenoveerde accommodatie, met ligbad! De wasmachine was ook fijn aangezien we tijdens onze vakantie enkele keren gezwommen hebben! Verder een mooie uitvalsbasis om te voet of met de fiets de omgeving te ontdekken. Als je op zoek gaat is er veel te beleven! We o.a. een bootje gehuurd bij Dushi2.0 en zijn naar het muZIEum geweest in Nijmegen. Goede service! Deze accommodatie is een echte aanrader!

Met jonge kinderen

• 6Marten en Conny Conny Geerse13-10-2018

te stil op het park, dus nooit meer.

Het is een beetje doods park, er valt niets te beleven. Alles was gerenoveerd in dit huisje, dat zag er keurig uit. Er lagen iedere dag diverse torren op de vensterbank en vloer in de slaapkamer, dit wanneer het raam open stond. Raam dicht was geen optie. Omgeving is prachtig!

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

De Riethorst, Medewerker, 22-11-2018

Beste Marten en Conny Geerse,

Bedankt voor jullie recensie. Fijn te lezen dat jullie tevreden zijn over het reeds gerenoveerde huisje.

Wij zijn een kleinschalig park met een 10-tal bungalows en een 10-persoons familiehuis. Het park heeft een centrale ligging in Plasmolen waardoor er op loopafstand meer dan 12 restaurants, een bowlingbaan, midgetgolfbaan, escape-room, campingwinkel en een grand café te vinden zijn. Het park zelf heeft, naast een speeltuintje en een volière, inderdaad geen verdere voorzieningen dan de bungalows.

Vervelend om te lezen dat jullie last hebben gehad van torren. Is dit gemeld bij de receptie? Wanneer wij dit soort dingen weten kunnen wij kijken welke stappen wij kunnen ondernemen om het voor u zo aangenaam mogelijk te maken.

Hopelijk mogen wij u een volgende keer tóch weer verwelkomen zodat u weer kunt genieten van onze prachtige natuur!

• 10Mirjam02-10-2018

uitstekend, voor herhaling vatbaar

We hebben gebruik gemaakt van het grote huis voor 10 personen. Het was fantastisch, heerlijk huis met volop sanitair en leefruimte, goede keuken, mooie tuin, goed meubilair, goed schoon. We waren er met een familiegroep, leeftijd variërend van 1-83. Prima uitvalsbasis voor activiteiten.

• 9Jan01-10-2018

ideaal voor gezin met grote kinderen

het familiehuis is echt een woonhuis, ruim en comfortabel; bij iedere kamer een douche met toilet; grote tafels, mooie tuin. Mooie inrichting. Een aanrader!

• 9Yvonne13-08-2018

Heerlijk rustig verblijf met vele mogelijkheden

De Riethorst is een kleinschalig, heel rustig park. Eigenlijk 1 straatje. Mooie bungalows, wel wat gedateerde inrichting, maar keurig schoon en netjes. Badkamer en toilet zijn gemoderniseerd. Ondanks de grote ruime badkamer wat weinig opbergruimte voor de toiletspullen. De achtertuin is niet helemaal afgesloten, maar ondanks dat toch veel privacy. Je hebt van niemand last. Op de hoek van de straat zit een klein campingwinkeltje. De omgeving is echt prachtig om te wandelen en te fietsen. Erg afwisselende landschappen, van bossen tot de mooie rivieroevers van de Maas en van Mookerheide tot de Mookerplas. We waanden ons, mede door het prachtige zomerweer, een beetje in het buitenland. Vanuit het rustige park loop je zo het gebied in met diverse eetgelegenheden op verschillende plekken. Voor ieder wat wils. Wij waren erg verrast door de hele entourage.

• 8Activiteiten

9 tips over Vakantiepark Hogeboom Bungalowpark De Riethorst

• Dick Snetselaar, 16-09-2012

Als je voor natuur gaat of watersport zit je hier prima

• Mark marsman, 01-09-2012

mooie omgeving rustige ligging. voldoende eetgelegenheden

• E Jacobs, 20-05-2015

Graag wat extra info voor hondenbezitters over locaties waar honden kunnen worden uitgelaten en ook waar ze los kunnen lopen (zoals bijvoorbeeld in bijna alle bossen in de gemeente Groesbeek).

2 vragen over Vakantiepark Hogeboom Bungalowpark De Riethorst

• chantal, 23-05-2017

zwemmen hond

is er in de omgeving de mogelijkheid voor de hond om te zwemmen?

• mevr. a.j.t. zoetemeijer- manintntveld, 12-09-2016

openbaarvervoer

is er een bushalte nabij het park

Koen, 23-01-2017

Geachte Mevr. A.J.T. Zoetemeijer - Manintntveld,

Een bushalte is op loopafstand van ons park gelegen, ongeveer 300m. Deze bushalte ligt op het traject tussen Venlo en Nijmegen (Lijn 83).

Op drukke tijden zal de bus om de 15 min. komen. Op rustige tijden zal hij minimaal één keer per uur langs komen.

Tevens is 5km verderop het treinstation: Mook-Molenhoek gelegen. Dit treinstation ligt op het traject Roermond - Nijmegen. Dit is zowel met de fiets als met de auto goed te bereiken.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen