Vakantiepark Hogeboom Bungalowpark De Riethorst

Vakantiepark Hogeboom Bungalowpark De Riethorst
8,7

• Onderkomen8,8
  • Activiteiten8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Hogeboom Bungalowpark De Riethorst voor je op een rij gezet:

79 reviews over Vakantiepark Hogeboom Bungalowpark De Riethorst in het Nederlands

ruime bungalow in prachtige omgeving. Aanrader!

Fam. Melier
20-8-2017
  • Onderkomen10

We waren hier met onze volwassen kinderen, totaal 5 personen. Ook voor 6 personen zou er ruimte genoeg zijn qua zitplaatsen, slaapkamers, ruimte in de koelkast als je zelf wilt koken etc. De bungalow is schoon, netjes, met vernieuwd sanitair en handdoek- en kapstokhaakjes etc. waar je ze wilt hebben. Grote bijkeuken, leuk tuintje met prima tuinmeubilair. De omgeving is schitterend om te wandelen/fietsen/museabezoek over WOII. Het park is zeer klein, en aangrenzend zijn er nog twee zeer kleine bungalowparkjes van andere organisaties of particulieren. Hele gezellige terrassen en restaurants en bowlingbaan op loopafstand. Broodjes in naastgelegen campingwinkel. Kortom, het gezellige toeristische vertier zonder nachtelijke lawaaioverlast, want voor echt uitgaanspubliek is er niets te beleven.

knus straatje met bungalows

M
31-7-2017
  • Onderkomen8

klein schalig, keurige ruime huisjes , prive autoparkeerplaats bij het huisje

vlakbij recreatie terrein en eetgelegenheden

zeer goed gebied voor wandelen en fietsen, mountainbiken

dicht bij Nijmegen

Zeer goed

Maria en Jef
10-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Mooi kleinschalig park. Goed gelegen in mooie omgeving. Winkeltje (op de camping) op loopafstand. Veel horeca in de directe omgeving. VVV kantoor vlakbij en hier vertrekken ook verschillende mooie wandelingen. Nijmegen (winkelen) is goed bereikbaar met het openbare vervoer.

Een heerlijke vakantie

Visser
26-5-2017
  • Onderkomen7

Wat ligt dit park mooi! Dichtbij Nijmegen, Duitsland en de Zeven Heuvelen.

Het park is kleinschalig, zonder voorziening, maar als je het park afloopt heb je keuze uit talloze restaurantjes.

Het huisje is van alle gemakken voorzien, alleen hadden wij wel last van een lieveheersbeestjesplaag in de slaapkamer boven.

Verder is dit park een aanrader voor iedereen die niet perse een grootschalig bungalowpark wil.

Oude reviews (archief)

• Onderkomen8

In juni 2016 geweest, prima huisje, gewoon goed zonder fratsen, ook de hond had het uitstekend naar zijn zin. Gewoon vakantie zoals vakantie moet zijn en

heel veel restaurants op loopafstand. We denken eraan om volgend jaar weer te boeken, want de combinatie van een mooi huisje en al die restaurantjes dichtbij vindt je alleen in Plasmolen

prachtige omgeving

M.Wijker
31-8-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Leuke huisjes in een rustig park!

De tuintjs bij de huisjes bieden veel pricacy.

Prachtige omgeving om te wandelen, fietsen en varen.

Gezellige restaurants en heerlijke ijssalon.

Bij de receptie, vriendelijke behulpzame mensen.

Topvakantie😊

Geweldige vakantie!!!

Marleen
29-8-2016
  • Onderkomen10

Mooi ruim huisje (Meidoorn) met fantastische tuin. Tuin mooi afgeschermd met heg dus veel privacy.

De omgeving is adembenemend mooi. Na een midweekje hadden we het gevoel van 2 weken vakantie!

• Activiteiten8
  • Onderkomen8

Ruime vakantiewoning op een kleinschalig park. Woning met veel luxe en de buitenomgeving is keurig verzorgd. In de omgeving is voor gezinnen een hoop te doen (wandelen, fietsen, bowling, uitstapjes) en een prachtige recreatieplas op loopafstand. Diverse restaurants en ijssalon Clevers zitten op loopafstand. We kunnen deze accomodatie en omgeving van harte aanraden.

Zeker voor een herhaald verblijf vatbaar.

W. van der Giessen
17-7-2016
  • Onderkomen8

De kleinschaligheid gecombineerd met de vele mogelijkheden van wandelen, fietsen en uitstapjes. Ook de vele restauratieve mogelijkheden op loopafstand van de huisjes zijn een belangrijke pre voor een verblijf hier. De huisjes zijn degelijk, ruim en goed uitgerust en liggen in een rurale omgeving.

Een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Geen enkel minpunt.

Zin is te lang. laat dit te voren zien!

J.C. Deegens
13-7-2016
  • Onderkomen9

Fijne bungalow met 2 badkamers en eigen parkeerplaats!!

Mooi rustig park in prachtige omgeving, zeer vriendelijke beheerders

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogeboom Bungalowpark De Riethorst in Plasmolen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogeboom Bungalowpark De Riethorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hogeboom Bungalowpark De Riethorst scoort een 8.7 uit 10 op basis van 79 reviews.