Vakantiepark De Mookerplas (Meeussen bungalowverhuur)

Vakantiepark De Mookerplas (Meeussen bungalowverhuur)

9.6Fenomenaal

Nederland, Limburg, Plasmolen

9.6Fenomenaal

• 9.8Activiteiten
  • 9.9Eetgelegenheden
  • 9.6Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

22 reviews over Vakantiepark De Mookerplas (Meeussen bungalowverhuur)

• 10Richard Beukema25-02-2020

Echt briljante service , fijn huis en mooie omgevi

Geweldig hoe ze mee dachten bij het park. Mijn vrouw werd vlakbij geopereerd en de flexibiliteit, de extra stapjes ( kachel aan, bloemen etc) echt zo fijn en ontzorgend.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 2018
    9ingrid den Dunnen17-07-2018

heerlijke rustige vakantie gehad

Heerlijk rustig park,maar een geweldige thuisbasis voor heel veel activiteiten, heerlijke fietsroutes, genoeg leuke steden in de buurt om te winkelen, ook voor de watersporter veel mogelijkheden en ook de wandelaars komen hier goed aan hun trekken. De huisjes zijn altijd keurig ingericht en worden binnenkort ook weer gemoderniseerd. Dit was voor ons de vierde keer, maar zijn er volgend jaar weer .

Gereisd met partner in juli 2018

• 9J.J. van der Meer12-05-2018

Uitstekend verblijf, met maar één minpunt.

Uitstekende locatie. Prima huisje, compleet ingericht, schoon . Voortreffelijke gastheer & gastvrouw. Mooie ambiance.Wij hebben er 6 maanden gewoond. Wij kunnen maar één minpunt melden. Wij bewoonden huisje 15. Aan de achterkant van ons huisje, in het recreatiepark de Riethorst stonden dichtbij ons huisje een paar huisjes die verhuurd waren aan gastarbeiders. Deze hielden zich keurig aan het verbod niet in de huisjes te roken. Zij rookten dus buiten. Vreemd genoeg dag en nacht (wsch. door het werken in ploegen dienst?). Dit betekende dus dag en nacht pratende én hoestende mannen vlakbij onze slaapkamer. Jammer.

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

7Fam.Bout04-08-2016

Rustig verblijf

Wij hadden huisje nr 37. Was een zeer rustig verblijf( voor ons wat te rustig op het parkje) Verder wel alles keurig en redelijk schoon. Om het park voldoende om te bezichtigen en te eten/drinken. Ik denk voor wat oudere mensen ( boven de 65) een rustige plek. Wij vonden de ruimte achter het huisje te afgesloten( was een haag van ruim 3 meter.

Als verblijf om te kunnen wandelen in de omgeving prima,voor mensen met wat meer wensen op een park is het niet voldoende.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Aad Blankert26-09-2015

weer uitstekend

Dat je op een rustig park komt; dat je je hond (zoals wij) kunt meenemen, die je op zeer korte afstand van het huisje lekker kunt uitlaten; dat je heerlijk kunt wandelen en fietsen en wat ook zeer belangrijk is, op loopafstand verschrikkelijk lekkere eetgelegenheden hebt.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Fam. Pothuizen02-08-2015

Schitterende huisjes

Mooie ligging, super schoon

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 9Marijn06-01-2014

Perfecte plek!

We hebben een huis gehuurd (nr 19) op vakantiepark De Mookerplas. Het is een klein parkje (huizen staan om een plein heen), naast de plas gelegen. Het was er rustig, wandeling om de plas was erg mooi, veel restaurantjes op steenworp afstand, en uitstapjes naar Cuijk (met de pont) of Goch in Duitsland (leuk zwembad voor kinderen) zijn ook dichtbij. Het is een mooi ingericht huis, perfect schoon, van alles voorzien. Het is een 6 persoons huis. Er zijn 3 slaapkamers, die perfect zijn voor 6 personen. Alleen de eettafel wordt wat krap met 6, maar is geen probleem. Kan het huis iedereen aanraden, evenals de vriendelijke, behulpzame mensen bij bungalowverhuur!

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 7ilona13-08-2012

gezellig

vakantiepark de mokerplas ligt gezellig op een pleintje er zijn veel restaurantjes in de buurt je zit overal dicht bij nijmegen cuijk venlo. het huis is groot genoeg voor 4 pers. alleen jammer dat het niet schoon was terwijl je toch 50 euro voor eind schoonmaak betaald. overal dode beestjes tegen de muren binnen. schimmel plafond in de badkamer. vloer was vuil. eerst schoonmaak middelen gekocht en zelf gedaan. bij inlevering van de sleutel was het antwoord ja das wat minder dan. ze hadden ook die 50 euro kunnen laten zitten ze hadden tenslotte ook niet schoon gemaakt.

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 9corinda30-07-2012

prima plek

Het huisje prima in orde, alles mooi schoon bij aankomst, een 6 persoons bungalow, wij waren met 2 volwassenen en 2 kinderen 3 en 5 jaar. Voor 6 personen wellicht wat klein. Volop restaurantjes in de buurt. De pannenkoekenbakker was voor de kinderen erg leuk. Speeltuintje aangelegd met kunstgras. Mookerplas iets verder weg dan aangegeven. Ongeveer 2 km. Midgetgolf in de buurt. Voor wie van rust houdt een echte aanrader. Campingwinkeltje neemt het niet zo nauw met product controles. Veel "vers" was op datum, net over datum of gerimpelde groentes. Niet echt wat. Op de camping een fijn speeltuintje en peuterbad, was wel erg koud. Personeel van de receptie, prima. Vriendelijke mensen. Fietsgelegenheid op en top. Leuk bos op een halve kilometer. Mooie omgeving. Het is geen kindervakantie te noemen maar als je ondernemende kinderen hebt die van wandelen en fietsen en ontdekken houden PRIMA! Wel duur, dik 600 euro voor een weekje hoofdseizoen, het is maar wat de gek ervoor geven wil/ kan.

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8fam. G.Osinga27-06-2012

Voor herhaling vatbaar

Keurig, leuk ingericht, schoon, bedden waren goed.

• 6Activiteiten

Gereisd met partner in januari 2012