Camping De Geuldert

Camping De Geuldert

22 reviews over Camping De Geuldert in het Nederlands

Anders

Heerlijk genoten, de kinderen ook !

Linda V.
27-9-2017

Wat wij belangrijk vinden is dat de kinderen zich vermaken en dat hebben ze gedaan hier. Het animatieteam had een leuk, vol programma waarin voor ons maar ook voor onze kinderen van alles te doen was. Kinderen blij, wij blij. Mooie camping ook, een rustige camping maar er hangt een erg gezellig sfeertje. Vriendelijke eigenaren, enthousiast animatieteam, veel wandel en fietsmogelijkheden.We begrepen dat de camping volgend jaar wordt overgenomen door de dochter, zij en haar man waren erg enthousiast, dus wij komen zeker volgend jaar nog eens terug want ik denk dat het er alleen maar beter van kan worden!

Mooie camping. Toppie.👌

Henk kluft
8-8-2017

Mooie omgeving. Diverse eetgelegenheden en bowlingcentrum op loop afstand. Zwemmen bij de Mookerplas plas. Enz.Enz. kortom een leuke familie camping voor jong en oud.

Ik verbleef hier 1 nachtje om de volgende dag met een groep een wandeltocht te gaan maken. Het was nog in het voorseizoen, dus vrij rustig.

Erg prettig was dat het sanitair nieuw en schoon was. Jammer dat dat soms weer verpest wordt. Handig detail: de toiletten zijn niet gedeeld met de wasruimte, maar buiten, op één na helaas.Verder zag ik keurige ruimtes voor de afwas en textielwas.Het gebouw is handig centraal geplaatst.

De plaatsen zijn tussen frisgroene, niet te hoge hagen. Erg ruim voor mij met alleen een trekkerstent. Daarvoor zou ook een los goedkoper verzamelveld mogen zijn. Het gras was niet verpest (andere plekken soms wel), en de grond vrij van wortels en stenen. Ook belangrijk na net hoosbuien de dagen ervoor: geen wateroverlast. De lantaarns langs de paden gaven gelukkig niet teveel licht. Bij de huizen was wel een vervelende felle lamp.

Ik heb nog een kijkje genomen bij de andere camping in het dorp. Erg mooi aan het water, maar wel stampmuziek. Dan was dit heerlijk rustig, zij het dat de weg erlangs te horen is. Maar dat viel 's nachts mee, en ik ben er zover mogelijk vanaf gaan staan.

De camping ligt vlakbij een prachtig wandelgebied, op loopafstand van een bushalten en horeca. Het heeft zelf ook een café en een winkeltje. Ook de watermolen en de Romeinse villa zijn vlakbij.

Supermooie camping in een geweldige omgeving

Karin Nas
31-1-2012

Deze camping in Plasmolen is supernetjes en heeft voor ieder wat wils. Er zijn prachtige fiets- en wandelroutes en aan de overkant van de weg ligt een groot water(sport)gebied. In de omgeving (Op loopastand) zijn wel 10 a 12 restaurants, dus ruim voldoende. De camping grenst aan het bos en ook daar zijn prachtige wandelroutes en veel natuurschoon. Echt een aanrader voor jong en oud!!

Geweldig

Yvonne Grootenboer-v Driel
3-1-2010

Super Camping,ging er voor t eerst heen en heb er gelijk een Caravan gekocht.Vriendelijke en lieve Eigenaren en een geweldige,rustige Camping in een prachtige omgeving.

Prima camping, zeker aan te bevelen.

Carla
10-7-2009

Geweldige rustige camping met ruime campeer plekken. Het sanitair is erg netjes en zuiver. De ligging is schitterend, tegen de st.Jansberg waar men lekker kan wandelen en b.v. kunt mountenbiken. Aan de mokerplas en aan de Maas. Voor ieders wat wils. Voor de kinderen valt het wat tegen, jammer dat er geen zwembad is op de camping. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Campingwinkeltje en Kantine zijn aanwezig. Zeker aan te bevelen.

2008

mooi gelegen camping.gezellige sfeer

ria
23-6-2008

wij staan hier nu voor t 2de seizoen en t bevalt ons prima. ligt erg mooi vlakbij de mookerhei en de st.jansberg en heel goed meer met strand. zo met de 4 daagse die vlak langs de camping komt is t allemaal 1 groot feest en er word veel aan gedaan om t iedereen naar de zin te maken.het sanitair word uitstekend schoon gehouden en voor een biertje (of iets anders) kun je uitstekend in de bar terecht waar geregelt iets met muziek word geoorganiseerd maar waar je geen hinder van hebt op de camping zelf. de vakken op de seizoensplaaten zij erg ruim. en het toeristenveld is mooi zonnig gelegen

prachtige camping,prachtige omgeving met veel wandel-en fietsmogelijkheden.

We zijn er zeer gastvrij ontvangen.

Wij hebben er genoten en hebben voor aankomende seizoen alweer gereserveerd.

2007

Helaas, wij hadden een zeer goede indruk van deze camping vorig jaar maar dit jaar zagen wij de keerzijde van de medalje. Mijn vrouw moest een nieuwe heup hebben en in verband met verdere ziekte van haar, wilden wij onze caravan verkopen, wij hadden voor het gehele seizoen + stalling betaald en dachten (achteraf zeer naief) dat de nieuwe kopers ook onze plaats konden overnemen, daar deze reeds betaald was. De eigenares echter gedroeg zich alsof wij hun grondstuk wilden verkopen (?? ) en zei dat ziekte en zo onze probleem was en dat wij dat zelf moesten uitzoeken maar dat de nieuwe eigenaren konden blijven staan als zij voor de rest van het seizoen betaalden, de verkoop ging niet door en wij hebben de caravan daar laten staan de gehele zomer zonder gebruik ervan te kunnen maken. Niet erg klantvriendelijk en een beetje dom want de kopers waren leuke mensen die beslist een hapje en drankje hadden gebruikt in het restaurant in plaats van nu helemaal geen verdienste omdat er niemand was.

Wij komen nu voor het derde jaar op deze camping tijdens

Fred en Ans Huijs
        3-5-2007

Wij komen nu voor het derde jaar op deze camping tijdens de beroemde HEPI

hemelvaart en pinksteren.De eigenaren van de camping zijn supervriendelijk ik heb altijd de moge;lijkheid om vanaf februari al te reserveren zelfs mag ik een voorkeur uitspreken over de plaats die ik wil hebben.

Het sanitair is uitstekend.

Geweldigfe omgeving om te fietsen wandelen mountainbiken enz..

Geweldige fietsroutes in de buurt ook richting Duitskland het Reichswald

Overigens het is de oudste Nederlandse camping Ik zou zeggen ga zo door

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Geuldert in Plasmolen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Geuldert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.