Camping De Geuldert

9.2FenomenaalScore uit 39 reviews
  • 9.1Staat v/h sanitair
  • 8.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

41 Reviews over De Geuldert

• 10Franca29-08-2021

Voor herhaling vatbaar

We wonen op anderhalve kilometer van de camping en met een goede weersvoorspelling voor het weekend zijn we met onze kleinkinderen van 2 en 0 eens uit gaan proberen te kamperen. Wat een superleuke camping. Een leuk speeltuintje voor de kinderen, een klein kinderboerderijtje met konijntjes, geiten en varkentjes, goed en schoon sanitair. En vriendelijke eigenaren. (maar dat wisten we al) Een klein winkeltje voor wat boodschapjes, een fijne service voor heerlijke warme broodjes, een cafetaria en kantine. Maar ook een ruimte voor de was te doen en speel en spelmogelijkheden voor volwassenen. In de omgeving van een prachtig bos en zwemgelegenheid. Wat wil je nog meer. En bij het afrekenen werden ook nog eens verrast door de voordelige prijs van deze aan te bevelen camping. Voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Ben10-08-2021

Aanrader

Camping De Geuldert is een kleinschalige en bijzonder verzorgde camping, die gerund wordt door een vriendelijk en behulpzaam echtpaar: Sandra en Rene. De camping beschikt over een intiem en verzorgd terras en een klein winkeltje met tevens een nette frituur .Op het eerste gezicht denk je te maken te hebben met een overvolle bezetting,maar als je eenmaal op je plek staat, heb je tussen de mooie laurier heggen een fijn privacy gevoel.Het sanitair is brandschoon en op de comfort plaatsen is de WIFI en TV ontvangst optimaal. Trouwens, de broodjes service rijkt tot aan de caravan. Uniek!Je hebt wel enige stuurmanskunst nodig om op de niet al te grote staanplaatsen te komen.Kortom: een fijne camping met gezelligheid en rust. Van de verkeersweg hebben wij totaal geen last gehad.Een kleine opmerking: op sommige staanplaatsen kan de grasmat wel een opkikker gebruiken. (Wat stoffig).Fijn verblijf gehad!!

• 9Gertie Tillmann10-08-2021

Geweldig

Zeer goed verzorgde camping. Prachtige afgebakende grote plaatsen.Zelden zo'n schoon sanitair gezien op campings. Zelfs afwasgelegenheid is super schoon.Eigenaren zijn ontzettend gastvrij , vriendelijk en behulpzaam...Je voelt je meteen "thuis ".Dus bij deze...Sandra en Renee....jullie zijn toppie...en zeker n dikke 10 waard!

• 9Ilse28-04-2021

Genoten!

Hele fijne vakantiedagen gehad op deze camping! Bijzonder gastvrij en prachtig gelegen bij de Sint jansberg en de mookerplas. Voorzieningen ook perfect schoon en elke ochtend om 9.00 uur werden er warme broodjes gebracht ! We waren bang dat de weg voor overlast zou zorgen, maar in de avond en nacht geen last van.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Camping De Geuldert, eigenaar, 29-04-2021

Hallo Ilse, bedankt voor jullie lieve woorden. Wat fijn om te lezen dat jullie genoten hebben. Wij waarderen het enorm dat jullie de tijd en moeite hebben genomen om ons te beoordelen. Een 9 is erg hoog, dank jullie wel! Wij hopen jullie nog eens in Plasmolen te mogen begroeten, met vriendelijke groet, camping De Geuldert.

• 9C. Nooijens04-10-2020

Geweldige camping voor herhaling vatbaar👍👌

Weekend veblijf met onze hond. Wat een lieve eigenaren, fijn contact, vriendelijk en meedenkend!! Hele mooie ruime afgebaakende plaatsen👍

Camping De Geuldert, eigenaar, 06-10-2020

Hallo familie Nooijens, wat leuk om te lezen dat jullie genoten hebben.. ondanks de regenbuien. Een 9 is erg hoog, dank jullie wel. Wij hopen jullie nog eens te mogen begroeten in Plasmolen, met vriendelijke groet, camping De Geuldert.

• 7Ineke02-10-2020

Tussendoortje, leuk voor een paar nachtjes!

De Geuldert is een gemoedelijke camping, met aardige beheerders! Fenomenaal vinden wij echter wel wat overdreven voor deze camping. Weliswaar ruime plaatsen, maar het oude sanitairgebouw is ernstig gedateerd en hoort niet op een moderne camping thuis, Het centrale sanitair gebouw is netjes, maar ook niet meer dan dat en mag o.i. wel wat vaker schoongemaakt worden. Kortom, camping scoort wel een voldoende, maar in onze ogen niet meer als een 7, lees voldoende. De weg welke langs de camping loopt geeft ook het nodige lawaai! Overigens wel een prachtige fietsomgeving.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Camping De Geuldert, eigenaar, 04-10-2020

Hallo Ineke, bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Jammer dat u niet helemaal tevreden bent geweest, dat betekent dat er nog ruimte is voor verbetering en daar houden wij ons graag mee bezig! Wat betreft de weg die naast de camping ligt, daar wordt op dit moment door de Provincie naar gekeken wat daar anders kan, qua snelheid en asfalt. Dus dat kan alleen maar beter worden. Wij hebben in 2018 de camping over genomen en stap voor stap zullen wij dingen moderniseren en renoveren, het sanitairgebouw staat inderdaad ook op dat lijstje. Bedankt voor jullie review en feedback en wij hopen jullie nog eens in Plasmolen te mogen begroeten, met vriendelijke groet, camping De Geuldert.

• 10Inge de Bekker14-09-2020

Geweldig!!!

Fijne camping met uitermate vriendelijke eigenaren. Ik reisde alleen met een caravannetje. René heeft mij meegeholpen met het opzetten van de voortent.Sandra is eveneens super behulpzaam.Ze maakte voor mij een printje, toen ik vertelde dat ik met de bus naar Nijmegen wilde reizen.Ben ook een paar keer aan de bar wat gaan drinken.Gezellig gepraat met de ouders van Sandra, die ook nog een handje helpen op de camping.Heb ook aardige medekampeerders getroffen. Een klein nadeeltje vond ik dat er geen sprietje gras meer stond op de plek en het in dit seizoen 's morgens een beetje vies inliep in de voortent, maar daar was weinig aan te doen natuurlijk. Een voordeeltje vond ik, dat het bezoek niet hoefde te betalen.Ik kom graag nog eens terug op deze fijne camping in een schitterende omgeving.Jammer, dat er altijd mensen zijn, die een loopje namen met de Coronaregels in het sanitairgebouw.Er waren duidelijke regels.

• 6Eetgelegenheden

Camping De Geuldert, eigenaar, 16-09-2020

Hallo mevrouw de Bekker, wat leuk dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen, dat waarderen wij enorm! Voor ons is het geen moeite om te helpen, wij doen dat graag. Bedankt dat u ons een 10 geeft, dat is het maximaal haalbare... wij voelen ons zeer vereerd en willen u via deze weg nogmaals bedanken voor het lieve bierpakket. Hopelijk mogen wij u nog eens begroeten in Plasmolen, met vriendelijke groet, camping De Geuldert.

• 10Leo Kortleve14-08-2020

SUPER

In 1 woord Super. Ontvangst, gastvrij, gezellig,schoon, prettig ga zo maar door. Deze familie is met hart en ziel bezig met maar 1 doel, het jou naar de zin maken.

• 10Eetgelegenheden

Camping De Geuldert, eigenaar, 17-08-2020

Hallo familie Kortleve, super bedankt voor jullie lieve woorden! Het is geweldig om te lezen dat jullie onze gastvrijheid waarderen. Wij waarderen het enorm dat jullie de tijd hebben genomen om deze beoordeling te schrijven, bedankt dat jullie ons beoordelen met een 10! Dat is voor ons een groot compliment! Wij open jullie nog eens in Plasmolen te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, camping De Geuldert.

• 10Peter van Sleuwen30-07-2020

Ouderwets gezellig!

Zo voor het 3e weekend dit jaar weer op deze gezellige camping. Het is hier altijd erg fijn genieten. Een gezellige complete camping, in de 1,5 meter samenleving. In een mooie omgeving weer ontzettend genieten dit weekend.

• 9Eetgelegenheden

Camping De Geuldert, eigenaar, 31-07-2020

Hallo familie van Sleuwen, wat fijn om te lezen dat jullie het altijd goed naar de zin hebben bij ons. Wij vinden het leuk dat jullie de moeite hebben genomen om dat op zoover te schrijven, dank jullie wel. Een 10 is het maximaal haalbare, dat waarderen wij enorm. Wij hopen dat jullie in de toekomst nog veel van Plasmolen kunnen genieten, met vriendelijke groet, camping De Geuldert.

• 9CBrandt01-07-2020

Een fijne camping in een prachtige omgeving

Net nadat de regering toestemming had gegeven de sanitair gebouwen te openen, hebben we 12 dagen op camping de Geuldert in Plasmolen gestaan. Een familiebedrijf wat goed te merken is aan de hartelijkheid van de eigenaars van de camping. Altijd bereid om bij vragen hulp te bieden. Wat een rust en goed privé vanwege de hagen rond iedere plaats. We hadden een comfortplaats met zeldzaam goede en snelle Wifi. Dit zo nog nergens meegemaakt. Schoon sanitair waar de indeling m.b.t de coronaregels goed werden nageleefd. Fijne douches. In dit voorseizoen na de openstelling van het sanitair was de camping redelijk druk bezet maar na 22.00 uur was er rust op de camping ook in de weekends. Daarnaast ligt de camping in een prachtige omgeving. Met veel fiets en wandelmogelijkheden en veel restaurant in de buurt. Kortom een plek waar het goed toeven is en zeker een aanrader voor mensen die rust zoeken of voor ouders met kleine kinderen

Camping De Geuldert, eigenaar, 27-07-2020

Hallo familie Brandt, wat leuk om jullie review te lezen! Een 9 is erg hoog, dank jullie wel! Wij vinden het fijn dat jullie genoten hebben en het is goed om te lezen dat onze Corona maatregelen gewaardeerd worden. Bedankt nogmaals en wij hopen jullie nog eens te mogen begroeten in Plasmolen. Met vriendelijke groet, camping De Geuldert.

Camping De Geuldert info

Camping informatie