Camping Beringerzand

9 tips over Camping Beringerzand

coreanne van den berg, 9-8-2017
Sfeermarkt in Arcen. Im het hoogseizoen elke woensdag. Prachtige markt
Angelique, 9-5-2015
Wandeling in bossen tussen schatberg en toverland erg leuk. (Te printen bij de receptie) In de bossen hangen vogelnestkastjes waar je de jonge vogels in kunt zien.
Freek, 4-5-2015
De stad Venlo: gezellig winkelen in oude straten en nieuwe winkelgebied aan de Maas met mooi uitzicht en leuke horeca. Naast bekende ketens veel leuke eenmanszaken.

We hebben een aantal aanbieders voor Beringerzand voor je op een rij gezet:

Marij, 17-7-2014
    Je kunt via internet boeken. Daar kun je ook zien (filmpje) hoe de veldjes eruit zien. Veldjes zijn gegroepeerd op leeftijdscategorie van de kinderen.
    mwals, 19-9-2013
    wij hadden caravan s 180 en hadden de hele dag zon .je zit dan overal in de buurt zwembad recreatie
    rob, 24-8-2013
    Toverland, Aardbeienland en Klein Zwitserland zijn binnen een half uur rijden te bereiken en zijn leuke uitstapjes.

Gerben, 5-8-2013
    Een bezoekje aan Irrland is zeker de moeite waard. Dit is een grote speeltuin voor kinderen tot 12 jaar. Zeker de onhollandse prijzen zijn erg aangenaam. 5 euro entree per persoon, consumpties 1 euro. zie de website van Irrland
    Ton de Ruyter, 26-5-2012
    Camping voor als de kinderen jonger zijn als 10 jaar en niet van zwemmen houden
    B.E. Oordeel, 2-2-2009
    Gewelige website: Zoover.nl. Maar je leest vaak wel uit reacties dat er iets moet zijn gebeurd tussen bedrijf en gast, in een vakantieperiode. Jammer dat emoties dan vaak leiden tot soms onverdiende kritiek.

We hebben een aantal aanbieders voor Beringerzand voor je op een rij gezet:

Onze bezoekers bekeken ook: