Camping Beringerzand

Leuke camping

Veenendaal
15-8-2018

Camping is leuk .....

*toiletten en douches zijn schoon( 3xper dag)

*veldjes zijn leuk ....sommige speeltoestellen zijn wel aan een opknapbeurt toe maar kinderen hebben er plezier op

*zwembaden worden goed gebruikt en iedereen heeft er plezier.

*speeltuinen zowel binnen als buiten zijn erg leuk

*animatie was er wel maar hebben we weinig gebruik van gemaakt omdat er zoveel te spelen is maar ze organiseren ook leuke spellen voor de tieners.

Wij hebben een leuke vakantie gehad onze zoon was de hele dag aan het spelen of in de speeltuinen of bij het water met het vlot of visjes vangen ....er is genoeg te doen .

Het is geen luxe sterren camping maar daar is de prijs ook naar en dan voor deze prijs vonden wij het super .

Toppie!

Kersten M
13-8-2018

Super leuke kindercamping met veel leuke activiteiten. Erg leuk animatieprogramma en heel enthousiast animatiteam. Enige minpuntje was dat het aantal douches eigenlijk te weinig was voor het aantal bezoekers. Het sanitair was wel netjes!

Top familiecamping!

Koos
12-8-2018

Heel gezellige familiecamping, uitermate geschikt voor gezinnen met (jonge) kinderen. Ik heb een geweldige tijd gehad op Beringerzand, vooral omdat ik helemaal geen omkijken had naar mijn 2 kinderen. Zij hebben zich bijzonder goed vermaakt met het trekpontje over de vijver, lasergamen en natuurlijk in het zwembad. Ze hebben een ritje gemaakt op een pony, wat ze erg leuk vonden. De entertainment was wat lauw, dat kan wat enthousiaster. Maar ik heb zelf 2 boeken uit kunnen lezen en dat zegt genoeg! Sanitair was prima en schoon. Wezijn nog een dagje in Toverland geweest, wat vlakbij de camping ligt. Hele goeie ervaring gehad, is zeker voor herhaling vatbaar!

Dramatisch

JT
12-8-2018

Hebben 2 weken op deze camping gestaan met 3 bevriende stellen. De liggen van de camping is prima en de omgeving is ook mooi om doorheen te lopen/fietsen. Voor de rest is het voor ons echt een tegenvaller geweest. De animatie die beschikbaar was voor de kinderen was teleurstellend. Dingen gingen niet door of er was niet eens iemand aanwezig. Als de kinderen op bed lagen en het was tijd voor de ouders om leuke dingen te gaan doen werd het er niet beter op. De mannen wilde gaan darten in een "sportcafe" wat om 22uur ding ging en aan de tent werden we om 23uur vriendelijke toch dringend verzocht om niet te praten of om naar bed te gaan. Op ons autovrije veld stonden standaard auto's geparkeerd. Ook het zwembad waar geen toezicht aanwezig is en stenen klimgebouwtje met de enorme gaten in het dak is niet echt bevorderlijk voor je gemoedsrust. Het sanitair is wel schoon maar ook verouderd. Dit was eens maar nooit meer

Tweede keer voor ons en wie weet volgend jaar weer

Fam Van Ballegooijen
11-8-2018

3 weken genoten!

De ligging van de camping is goed, Panningen heeft een leuk centrum. De camping ligt in een bosrijke omgeving. De veldjes zijn op leeftijd ingericht daardoor hebben de kinderen snel vriendjes en vriendinnetjes! Top!

De staat van het sanitair is ruim voldoende, maar in deze periode met tropische temperaturen liet de hygiëne wat ons betreft wat te wensen over. Het is logisch dat de frequentie in gebruik meer wordt met deze warmte, maar daar mag op geanticipeerd worden en dus ook de frequentie van schoonmaken opschalen.

Onze kids van 4 jaar vonden het dansen ‘s ochtends en ‘s avonds leuk, door de temperaturen vonden wij het knutselen op de zolder niet geschikt, gelukkig zat er een koelere dag bij!

Het binnenzwembad en binnenspeeltuin zijn prima! Ook het buitenzwembad is dat, maar beter als het minder vol zou zijn met opblaasartikelen. Ook zou toezicht een verbetering zijn, helaas letten niet alle ouders op hun kids.

Top camping voor gezinnen met kinderen!

L. Katelaan
11-8-2018

Het is een gezellige kindvriendlijke camping, de veldjes zijn ruim en leuk naar leeftijd aangepast. De zwembaden zijn prima met 2 leuke glijbanen in het buitenbad en de sanitaire voorzieningen worden dagelijks meerdere malen schoongemaakt. Je mag gebruik maken van de midgetgolfbanen zonder bijbetaling. Aan animatie is ook geen gebrek iedere dag worden er meerdere activiteiten georganiseerd voor jong en oud. Kortom een leuke gezellige kindvriendelijke camping voor die prijs!

Geweldig!

Collin
10-8-2018

Mooie camping voor jong en oud

Heel goed verder

Puk
10-8-2018

Was wel leuk kom zeker nog eens terug.

Iedere dag is een bijzondere dag! Geluksmakker...

Reutelingsperger A
9-8-2018

Twee weken mogen genieten in een stacaravan op camping Beringerzand.

Na vorig jaar 1 week te hebben genoten, dit jaar gekozen voor 2 weken. Wat hebben onze kinderen van 3 en 5 plezier gehad. De animatie bedankt voor de leuke meeleeftheaters. De kids vonden het hilarisch. Verder moest er iedere ochtend naar de opening van de dag gegaan worden, want het was een feest als je Makker van de dag mocht worden. Gelukkig was dit voor onze zoon van 5 het geval en wat heeft hij gestraald. Het rode shirt mocht van hem die dag niet uit, ook al was het 35 graden. Hij was zo trots als een pauw. Uiteraard moest er ook iedere ochtend geknutseld worden. Mooi om te zien dat je met papier en kosteloze materialen zo'n leuke knutsels kunt maken.

Wat ook goed was dat ze de spelletjes door lieten gaan ondanks dat er soms maar weinig kinderen aan mee deden.

Dit is een top camping en altijd wat te doen. De kids waren verdrietig om weer naar huis te moeten.

Heerlijke vakantie!

Harriet
7-8-2018

Leuke gemoedelijke camping om met kleine kinderen naar toe te gaan. Hier en daar iets verouderd. Toilet en verwarmde douche bij buitenzwembad zou prettig zijn. Kinderen hebben genoten van het treintje, het zwembad en het meeleeftheater. Kind van 5 kon zelfstandig over de camping banjeren en spelen in de (binnen)speeltuin. Dinsdag lekker pizza afhalen en de snackbar was goed geregeld. Pluim voor de animatie die elke avond improviseerde in het meeleeftheater en danste met de kinderen.

Sfeer op de veldjes en het toiletgebouw gemoedelijk. Al met al heerlijke vakantie gehad!

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beringerzand in Panningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beringerzand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Beringerzand scoort een 7.44 uit 10 op basis van 264 reviews.