Géén boekingskosten

Camping Beringerzand

NederlandLimburgPanningen

We hebben de beste aanbieders voor Camping Beringerzand voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 456 reviews
+61/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 456 reviews
  • 7.1Staat v/h sanitair
  • 7.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Vakantiepret in eigen land op kindvriendelijke Camping Beringerzand in Panningen. Op de camping vind je schoon sanitair dat ook geschikt is voor kinderen, een binnenzwembad, een binnenspeeltuin en meer speelgelegenheden. In de omgeving vind je mooie bossen met vogelnestkastjes en in o.a. de stad Venlo kun je gezellig winkelen en lekker eten.

Contact

458 Reviews over Beringerzand

• 5Heidi sanders06-06-2022

Voor ons niet voor herhaling vatbaar

Voor ons was dit de eerste en laatste keer. Op de website oogt de camping anders dan in het echt. Het is een echte familie camping met veel vaste staanplaatsen. Daarnaast staan er veel vaste stacaravans verdeeld over de camping. Deze zien er niet altijd even netjes uit. Over de gehele camping mag je met honden komen. Helaas laten de baasjes deze ook overal uit terwijl er overal kinderen spelen. Sanitair is echt toe aan vernieuwing. Douches zijn slecht en niet altijd even schoon. Vieze afwasplaatsen en rond slingerende pampers. Helaas troffen we ook ontlasting aan bij het buitenbad. Dit is netjes opgeruimd maar dan nog. Voor kinderen is er van alles te doen. Speeltuintjes op de kampeervelden zijn her en der ook aan vervanging toe. Zo ook het onderhouden van de camping... Op sommige kampeerplekken staat het gras hoog wat er wat slordig uit ziet. Camping is echt toe aan een grote verbouwing.!

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 2Sander05-06-2022

Heel veel herrie tot diep in de nacht

Je denkt het Pinksterweekend naar een kindvriendelijke gezinscamping te gaan. Helaas het lijkt meer een jongerencamping op Texel. Luide muziek, gezang en geschreeuw tot 2 uur ‘s nachts. Gegooi met deuren in de toiletgebouwen. En vanuit de camping is er geen enkel toezicht. Geeft geen veilig gevoel. Voor ons NOOIT weer!!!!

• 3Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Isabeau27-04-2022

Heerlijke meivakantie

Gezellig, goed georganiseerd en leuke animatie voor de kinderen.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Ron27-04-2022

Heerlijk verblijf

Top, heerlijk, mooi ruim netjes en vriendelijk

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Zandbergen21-04-2022

Paasbrunch

Eerste paasdag een paasbrunch gehad, Zeer mooie nieuwe locatie met verrassend goed eten, ondanks dat het druk was liep alles goed en was het personeel vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker terug.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Fam. Vesters18-04-2022

Een super camping met top personeel!

We hebben met de camper op een veld met prive sanitair gestaan. Het sanitair was schoon en alles erop en eraan inclusief vaatwasser. Al het personeel van de camping was heel erg vriendelijk en super behulpzaam. Van restaurant, receptie tot technische dienst. Echt een camping die zijn gasten waardeert. Midgetgolf was echt leuk en zat gewoon bij de prijs inbegrepen. We hebben al veel campings gezien, maar dit is echt een aanrader voor zowel kleinere als grotere kinderen. Camping Bieringenzand, dankjewel voor ons heerlijke paasweekend! 👍

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 10Bert & Jo16-03-2022

Heerlijj

Een fantastische plek waar we met een grote, héle grote, familie een weekend hebben gebivakeerd in gehuurde tenten op een eigen veld. Tenten die compleet waren ingericht. Een top zwembad waar door ons veel gebruik van is gemaakt. Voor ieders wil was er wat te doen. Geweldig en wij zijn volgend jaar weer van de partij.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Jolanda hermans12-02-2022

Op 11 februari kinderfeestje gehad voor mijn dochter van 9 ze hebben eerst heerlijk gezwommen in het binnen zwembad zag er allemaal mooi uit toen pony's verzorgt en gereden heel goed verzorgt en leuk georganiseerd door 2 lieve dames Sandra en charmante toen terug naar de binnenspeeltuin gegaan waar ze een heerlijke pizza hebben gemaakt en ook daar zag het er mooi uit en de bediening brendy en gesina hadden alles tot in de topjes gedaan de kids hadden een feestje om nog lang op terug te kijken dank jullie wel allemaal hiervoot

• 6Familie06-01-2022

Prima park

Prima vakantie gehad, kon beter. Douches waren niet echt heel schoon (ook niet vies maar kan echt wel beter). Speelgelegenheid beetje jammer, oud en aan vervanging toe. Zwembad klein maar prima om te zwemmen (wel mooi aangekleed) kleedkamers te klein waardoor alles nat werd. Binnen speeltuin wel erg leuk, wel weinig zitplekken voor ouders. Snackbar prima. Pannenkoeken niet gegeten maar hoorde we wel goede verhalen over. Al met al een prima park maar niet voor herhaling vatbaar.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Coppens31-12-2021

Knus en mooi kota-verblijf

Mooi knus en gezellig verblijf, wat een uitstraling met een mooie centrale haard/BBQ. We hadden onze pizzasteen bij en zo heerlijke pizza's gemaakt. Nu met de aanmaakblokken die je er bij kreeg, maar met kolen is dit waarschijnlijk beter te doen. Opvangbak bij haard wat je zelf netjes kunt legen. Bedden vond ik zelf wat minder liggen, man en kinderen vonden het wel prima. Grote koelkast, vloerverwarming, beide slaapkamers combi airco/verwarming, vaatwasser, grote tv.

Even was er een technisch iets bij de Kota, binnen 10min was er iemand aanwezig, de volgende dag kwamen ze nogmaals kijken of alles goed was.

Wel was de badkamer wat onpraktisch.

Camping zelf daar is zeker wat verbetering te halen, ze zijn in deze tijd ook hiermee bezig. Schilderen van de trein, deuren en toestellen, dus verwacht dat het in de zomer al weer mooier er bij staat. Binnenspeeltuin zag er netjes en leuk uit!

Faciliteiten/horeca waren niet open dus nvt

Camping Beringerzand info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar