Camping Beringerzand

Camping Beringerzand
7,5

270 reviews over Camping Beringerzand in het Nederlands

Met jonge kinderen

Ik ben tevreden over de camping dat ze de poortjes voor honden uit laten weg hebben gedaan verder heb ik geen klachten

Thuiskomen.

Wendy puijk
30-8-2018

Wij vinden het op camping beringerzand altijd net of wij thuis komen.

Wij vinden het een fijne camping om te verblijven.

Wij vinden de voorzieningen best goed soms zal er iets minder gesloopt moeten worden door mensen dat is zo jammer want de camping word erop aan gekeken.

Verder hopen wij dat ze misschien een animatie programma voor de 14 jarige gasten want dat misten wij eigenlijk een beetje maar dat veranderd ook ieder jaar weer.

Verder hopen wij dat wij volgend jaar weer een heel fijne vakantie mogen beleven.

Want dit jaar hebben we heerlijk genoten.

Daarom bedanken wij al het personeel wat dat mogelijk maakt en alles weer schoon en heel houd.

De Fam Puijk van Arie Spinazie 3.

Geen echte aanrader.

Jaap
27-8-2018

Camping met leuke voorzieningen zoals binnen en buitenzwembad (wel erg gedateerd) , binnenspeelplaats, speeltuin en speelveld.

helaas het animatieteam was niet professioneel genoeg met grootte groepen kinderen, dus stuurden ze kinderen weg!!

Gelukkig hebben we ons verder prima vermaakt maar voor ons is deze camping niet voor herhaling vatbaar.

Fam. de Jager
24-8-2018

Prima camping. Onze kleinzoon van 9 jaar heeft genoten en wij (zijn opa en oma en moeder)hebben een goede vakantie gehad.

Toiletten super schoon. Complimenten aan de schoonmaaksters. Vriendelijk personeel bij de receptie en snackbar.Heerlijk gezwommen in het buitenbad en binnenbad.

Een aanrader

Waardeloos

Saskia
21-8-2018

Doe zelf koken want het eten van de zogenaamde Kok is niet te pruimen

En zijn gezicht staat de hele dag op onweer

Animatie is triest echt waardeloos en ze zijn lui

Wc gebouwen zijn mooi schoon

Pluim voor de Poolse dames

Super, fijne vakantie gehad!!

Johan en Mascha Oud-Broersen
19-8-2018

Een fijne camping met super leuke veldjes, voor alle kinderen is er iets, zowel groot als klein en vinden snel aansluiting bij elkaar. Ligging is ideaal, nabij centrum panningen en genoeg te doen in de omgeving. Bij de receptie zijn we steeds heel goed geholpen met vragen en advies, ook namens ze onze tips ter harte aan. De toiletgebouwen worden goed bij gehouden en zijn schoon. Hier en daar verdiend de camping het wel om aanpassingen/verbeteringen aan te brengen maar daar wordt aan gewerkt!!!

Wij hebben genoten van de ruimte, bossen, gezelligheid en vriendelijkheid, alle voorzieningen en het prachtige weer, bedankt ook namens onze kids jurre en Noortje voor de super vakantie en succes met alle ontwikkelingen ??

Leuke camping

Veenendaal
15-8-2018

Camping is leuk .....

*toiletten en douches zijn schoon( 3xper dag)

*veldjes zijn leuk ....sommige speeltoestellen zijn wel aan een opknapbeurt toe maar kinderen hebben er plezier op

*zwembaden worden goed gebruikt en iedereen heeft er plezier.

*speeltuinen zowel binnen als buiten zijn erg leuk

*animatie was er wel maar hebben we weinig gebruik van gemaakt omdat er zoveel te spelen is maar ze organiseren ook leuke spellen voor de tieners.

Wij hebben een leuke vakantie gehad onze zoon was de hele dag aan het spelen of in de speeltuinen of bij het water met het vlot of visjes vangen ....er is genoeg te doen .

Het is geen luxe sterren camping maar daar is de prijs ook naar en dan voor deze prijs vonden wij het super .

Beste familie Veenendaal,

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Goed om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad en u zicht heeft vermaakt op onze camping. Wij hopen u nog een keer terug te zien op Beringerzand!

Toppie!

Kersten M
13-8-2018

Super leuke kindercamping met veel leuke activiteiten. Erg leuk animatieprogramma en heel enthousiast animatiteam. Enige minpuntje was dat het aantal douches eigenlijk te weinig was voor het aantal bezoekers. Het sanitair was wel netjes!

Beste familie Kersten,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en de feedback. Wat goed om te horen dat u zich heeft vermaakt op onze camping. Wij hopen u graag nog een keer terug te zien op Beringerzand!

Top familiecamping!

Koos
12-8-2018

Heel gezellige familiecamping, uitermate geschikt voor gezinnen met (jonge) kinderen. Ik heb een geweldige tijd gehad op Beringerzand, vooral omdat ik helemaal geen omkijken had naar mijn 2 kinderen. Zij hebben zich bijzonder goed vermaakt met het trekpontje over de vijver, lasergamen en natuurlijk in het zwembad. Ze hebben een ritje gemaakt op een pony, wat ze erg leuk vonden. De entertainment was wat lauw, dat kan wat enthousiaster. Maar ik heb zelf 2 boeken uit kunnen lezen en dat zegt genoeg! Sanitair was prima en schoon. Wezijn nog een dagje in Toverland geweest, wat vlakbij de camping ligt. Hele goeie ervaring gehad, is zeker voor herhaling vatbaar!

Beste Koos,

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo’n prettige vakantie heeft gehad en dat u en uw kinderen zich zo hebben vermaakt. Wij hopen u graag volgend jaar terug te zien op Beringerzand!

Dramatisch

JT
12-8-2018

Hebben 2 weken op deze camping gestaan met 3 bevriende stellen. De liggen van de camping is prima en de omgeving is ook mooi om doorheen te lopen/fietsen. Voor de rest is het voor ons echt een tegenvaller geweest. De animatie die beschikbaar was voor de kinderen was teleurstellend. Dingen gingen niet door of er was niet eens iemand aanwezig. Als de kinderen op bed lagen en het was tijd voor de ouders om leuke dingen te gaan doen werd het er niet beter op. De mannen wilde gaan darten in een "sportcafe" wat om 22uur ding ging en aan de tent werden we om 23uur vriendelijke toch dringend verzocht om niet te praten of om naar bed te gaan. Op ons autovrije veld stonden standaard auto's geparkeerd. Ook het zwembad waar geen toezicht aanwezig is en stenen klimgebouwtje met de enorme gaten in het dak is niet echt bevorderlijk voor je gemoedsrust. Het sanitair is wel schoon maar ook verouderd. Dit was eens maar nooit meer

Beste JT,

Jammer dat wij niet aan alle verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wat betreft de animatie staat plezier van de kinderen natuurlijk op de eerste plaats, het programma kent wat ons betreft geen uitval er is door het warme weer soms een vervangende activiteit aangeboden. We nemen het ter harte als het is tegen gevallen, volgend jaar gaan we dit anders doen. De openingstijden van de faciliteiten zijn gekoppeld aan de rusttijd op de camping.

Ons zwembad is ingericht zonder toezicht, indien nodig houden ouders zelf toezicht, dit wordt voldoende kenbaar gemaakt. Het klimgebouwtje waar u over schrijft, is waarschijnlijk een van onze oude grotten. Dit zijn monumentale gebouwtjes en niet ingericht met hekwerkjes. De feedback betreffende de auto’s op autovrije velden nemen we mee, het is een terechte opmerking.

Bedankt voor uw feedback!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beringerzand in Panningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beringerzand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.