Tijdelijk €25 aanbetaling

Beringerzand

We hebben de beste aanbieders voor Camping Beringerzand voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 509 reviews
+61

7.3GoedScore uit 509 reviews
  • 6.9Staat v/h sanitair
  • 7.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Vakantiepret in eigen land op kindvriendelijke Camping Beringerzand in Panningen. Op de camping vind je schoon sanitair dat ook geschikt is voor kinderen, een binnenzwembad, een binnenspeeltuin en meer speelgelegenheden. In de omgeving vind je mooie bossen met vogelnestkastjes en in o.a. de stad Venlo kun je gezellig winkelen en lekker eten.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

509 Reviews over Beringerzand

• 7Walter & Francis13-01-2023

Leuke vakantie, Waarschijnlijk eenmalig

Wij hebben een prima vakantie op Beringerzand gehad. Het animatieteam zorgde voor een super leuke sfeer op de camping. Speciale dank aan de blonde jongeman (naam kwijt). Onze kinderen waren fan. Jammer dat jullie er volgend jaar niet meer zijn. Sanitair is verouderd, maar oke. Op drukke dagen wel beperkt. De poetsdames doen hun best het schoon te houden. Het restaurant is goed en het personeel vriendelijk. De snackbar is ook oke, al geloof ik dat de bazin niet zo goed tegen stress kan. De animatie heeft onze vakantie gemaakt en blinkt ten opzichte van de rest echt uit.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 3truus05-10-2022

teleurstellend

slechte Wifi waardoor we geen F1 konden kijken bij de caravan. Erg ontevreden kinderen bij gebrek aan een goede wifi,vieze toilet gebouwen, slecht en te weinig gepoetst met een vochtig doekje ipv water, gras lijkt op een steppe , erg hoog gras rondom de zandbak .Dure ijsjes en andere consumpties. Hollywood prijzen voor bv broodjes en croissants. Vaak geen toezicht bij de zwembaden. Jeugdhonk wordt alleen bezocht door dominante grote kinderen in een vaste kliek. Ook hier geen toezicht. Lange wachttijden in het restaurant en de snackbar. kapotte kranen bij de afwasplaatsen en veel achterstallig onderhoud. Lang wachten op actie bij melden van een defect . Vriendelijk behulpzaam personeel en animatie team ,alhoewel er paniek ontstaat als het druk wordt bij de snackbar. veel verouderde speeltoestellen . Bij de receptie was het vaste zinnetje ; ik zal het doorgeven.

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 7Rita03-10-2022

We hadden nat maar gezellig weekend

We waren met de kip caravan club met hefdak,we 2 keer per jaar een weekend met de club,dit keer was het in september in Kessel met 50 mensen en de gewoonte is dat we als afsluiting van het weekend pannenkoeken gaan eten.

• 10Geselien Rebel28-09-2022

Een echte aanrader!

Heerlijk een weekend vertoeft op Beringerzand in een premium Bobbies Lodge tent met collega`s. Wij kregen een warm welkom van de medewerkers van de receptie die ons ook voorzagen van fietsroutes in de omgeving. Super mooie tent en van alle gemakken voorzien. De bedden slapen heerlijk! Op zaterdagavond gezellige kampvuurtjes op de campingvelden gaf een gezellige sfeer. Iedere ochtend heerlijke verse broodjes uit de kampwinkel. We zijn gefietst naar Arcen en met de Maashopper weer terug gevaren, daar kregen we zelfs korting omdat we gasten waren van de Beringerzand. Na een lunch op het terras van Patershof met goede bediening hebben we het weekend afgesloten. Een top weekend en een echte aanrader.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Dagmar18-09-2022

Verrassend veelzijdig!

Echt een heel fijn verblijf gehad in de volledig verzorgde glampingtent. Keurig ingericht en van alle gemakken voorzien! Zelfs vloerverwarming en een heater voor buiten. Over de dag meer dan genoeg activiteiten te doen, (binnen)speeltuinen, treintje, zwembad, animatie, zeer betaalbaar restaurant met heerlijke gerechten. Vier dagen was eigenlijk te kort!

• 9Susan16-09-2022

Fantastisch! Een aanrader!

Vandaag het high ranja kinderfeest van onze dochter gevierd. Ze heeft genoten samen met haar vriendinnetjes van alle leuke activiteiten en heerlijke hapjes. Echt een aanrader!

• 9Eetgelegenheden
  • 5admiraal13-09-2022

Niet voor herhaling vatbaar

Bij aankomst vriendelijk opgewacht. Plaats ietwietveld 11 is een hoek met daarnaast aan beide kanten mensen die er lang staan met voortent en luifels. Wij waren met caravan en alleen luifel. We mochten niet meer naar voren staan zodat we veld konden overzien. Afbreken en naar achteren was de melding waardoor we weggestopt werden in de hoek. Bij de receptie kwam het niet tot oplossing of tegemoetkoming. Klacht werd genegeerd. De camping maakt een leeftijdsverdeling op de plattegrond. Mensen zijn vrij om te boeken waardoor er voornamelijk jongere kinderen staan. De speeltoestellen op de velden sluiten niet aan bij de leeftijdsindicatie. Voornamelijk voor echt jonge kinderen. Zandbakken en iets erbij. De 12 plus animatie is meestal hetzelfde en tegelijk met de leeftijdsgroep eronder. Niet passend voor tieners.Buiten zwembad oké. sanitair matig door zwembad en vroeg verlichting uit. Vervelende poortjes maar kinderanimatie is erachter.

• 3Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Madeleine06-09-2022

Top camping

Leuke opstelling van de pleintjes met de speelgelegenheid in het midden ervan , mooie omgeving en lekker gegeten. Vriendelijk personeel en een aanrader om terug te komen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 10Familie van Drie04-09-2022

Fantastisch verblijf!

We hebben een heerlijk verblijf gehad! Super service, mooie plekken, veel te doen voor de kinderen! Kortom we komen zeker terug!!

• 9Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Manon31-08-2022

Komen zeker terug!

Het is een hele fijne familie camping. De velden zijn zo ingericht dat de kinderen vrij kunnen spelen in het midden van het veld en je altijd zicht op ze hebt. Het is een nette camping met goed sanitair en voldoende keuze aan horeca. De binnenspeeltuin was een groot succes bij onze kinderen.

Camping Beringerzand info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar