Camping Beringerzand

241 reviews over Camping Beringerzand in het Nederlands

Toppie

Sandra
12-5-2018

We hebben in de mei vakantie een tipitent gehuurd en dat was top, met 6 personen in de tipi geslapen en 1 los tentje erbij gezet. Alles was compleet, goede matrassen.

Ruim opgezet, stahoogte genoeg en vlak bij een prima toiletgebouw. ( super schoon )

Ook zonder het indianen thema is die een leuke manier van camperen.

Een leuke camping die overzichtelijk met goede verzieningen , heerlijk gegeten, gezwommen ( ook het buitenbad was al open en goed te doen)

Het enige wat we misten was zeep op de toiletten om de handen te wassen.

Verder zeker voor herhaling vatbaar.

Fantastisch!

Jolanda
9-5-2018

Zwembad en de inrichting van de veldjes zijn super!

ontzettene leuke camping!

Deel
9-5-2018

We komen hier al voor het vijfde jaar met heel veel plezier. We hebben altijd een voorseizoensplek.

ontspannen

schoon sanitair

Perfect voor herhaling vatbaar

R hollanders
    26-10-2017

Wij zijn met herfst een wekend daar geweest met onze kleinkinderen die vonden het geweldig en wij dan natuurlijk ook .

Viel tegen.

Erwin
    5-9-2017

De camping viel behoorlijk tegen in vergelijking met de website. Verouderde speelplaats en zwembad. Stugge camping beheerder. Personeel kan slecht met feedback of tips omgaan. Camping trekt bepaald publiek en personeel lijkt zicht te hebben aangepast hieraan. Wij bevelen deze camping niet aan.

viel tegen

familie van Kuik
    5-9-2017

Buitenzwembad was ijskoud. Geen zeep in toiletgebouw, geen rol papier voor je handen. Bij drukte géén wc papier, te weinig douches en wasmachines voor z'on grote camping. Bij bar/restaurant géén koffie/vlaai te krijgen?? in LIMBURG?? Horeca personeel vriendelijk maar niet horeca opgeleid (als je met een kind bent en ze vragen voor wie het biertje is ??) Stroom betalen na je vakantie is raar en méér dan ze doen geloven op hun site. Betalen voor wifi is niet echt meer van deze tijd, bovendien slechte verbinding, steeds opnieuw in moeten loggen en receptie doet geen moeite uit te zoeken hoe dit kan.Speelparadijs = tot 12 jaar onder toezicht van ouders en consumptie verplicht!! Mijns inziens hoort dit tot de faciliteiten van de camping, kind van 12 kan makkelijk alleen en je betaalt al veel staangeld, ga ik niet VERPLICHT een consumptie nemen. Als je een hond hebt krijg je een sleutel van een hondenpoort, daar hangt een hangslot aan, is met 1 of 2 honden niet erg handig.

Niet meer.

Lotte
    25-8-2017

Slaan flink de plank mis daar.

Voorbeeld het internet moet je betalen maar doet het niet.

Als je iets vraagt of zegt hierover wat bij hun verkeerd valt krijg je een super discussie,en laten we eerlijk zijn je bent op vakantie voor te relaxen niet voor discussies.Wij waren dan ook niet de enige die het er helemaal gehad hadden.Kinderen van 12 mogen zelfs niet alleen naar hun indoorspeeltuin en als ouder ben je verplicht als je in de indoorspeeltuin zit bij je kids bij hun iets te bestellen(slim bedacht),Wij dachten dat de indoorspeeltuin bij de prijs was inbegrepen maar zonder consumptie ben je niet welkom en volgende keer zouden we eruit gezet worden.Jaja zo gaat het daar...

Goedkoop en dat merk je.

Fam. Ter a.
    23-8-2017

Er valt nogal wat aan te merken op deze camping. In het kort veel achterstallig onderhoud. Alles is er op ingericht zo goedkoop mogelijk te blijven. Bij de bingo de hoofdprijs gewoon niet verloten. De medailles zelf maken van folie. De knutselclub is er op ingericht om zoveel mogelijke doen met 1 velletje papier. Etc etc

Deze camping heeft vele gezichten.

Camping in transistie.
    21-8-2017

Deze camping heeft vele gezichten. Een stuk met oude caravans waarvan sommige gewoon rot zijn. Een gemetselde rots welke levensgevaarlijk is voor kinderen. Er zitten gaten in en aan de achterzijde geen hek oid. Je valt zo 2.5 m naar beneden als je struikelt over de losse stenen. Dan is er een stuk met 2 sjieke lodges en 3 tipi tenten. Dit stukje is keurig. Een ander deel van de camping is voor trekkers of mensen die hun eigen caravan of tent meenemen. Dit is wel oké. Bij het verouderde zwembad met scherpe ijzeren punten waar ooit een afdekzeil zat staan stacaravans. Deze caravans zijn redelijk netjes. De vloerbedekking in de stacaravans is gewoon vies. het binnenbad is vrij nieuw maar wat ontzettend veel chloor. Bijna niet te doen. De animatie is gebaseerd op leuke vrijwilligers en dat zie je. Al met al zullen wij zeker niet opnieuw naar beringerzand gaan. De site komt niet overeen met realiteit. Ik snap dat er mensen zijn die dit prima vinden maar voor ons volgend jr. weer RCN.

We hebben een aantal aanbieders voor Beringerzand voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beringerzand in Panningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beringerzand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Beringerzand scoort een 7.68 uit 10 op basis van 241 reviews.