Camping Beringerzand

vriendelijk personeel

schoon sanitair

Perfect voor herhaling vatbaar

R hollanders, 26-10-2017

Wij zijn met herfst een wekend daar geweest met onze kleinkinderen die vonden het geweldig en wij dan natuurlijk ook .

Viel tegen.

Erwin, 5-9-2017

De camping viel behoorlijk tegen in vergelijking met de website. Verouderde speelplaats en zwembad. Stugge camping beheerder. Personeel kan slecht met feedback of tips omgaan. Camping trekt bepaald publiek en personeel lijkt zicht te hebben aangepast hieraan. Wij bevelen deze camping niet aan.

viel tegen

familie van Kuik, 5-9-2017

Buitenzwembad was ijskoud. Geen zeep in toiletgebouw, geen rol papier voor je handen. Bij drukte géén wc papier, te weinig douches en wasmachines voor z'on grote camping. Bij bar/restaurant géén koffie/vlaai te krijgen?? in LIMBURG?? Horeca personeel vriendelijk maar niet horeca opgeleid (als je met een kind bent en ze vragen voor wie het biertje is ??) Stroom betalen na je vakantie is raar en méér dan ze doen geloven op hun site. Betalen voor wifi is niet echt meer van deze tijd, bovendien slechte verbinding, steeds opnieuw in moeten loggen en receptie doet geen moeite uit te zoeken hoe dit kan.Speelparadijs = tot 12 jaar onder toezicht van ouders en consumptie verplicht!! Mijns inziens hoort dit tot de faciliteiten van de camping, kind van 12 kan makkelijk alleen en je betaalt al veel staangeld, ga ik niet VERPLICHT een consumptie nemen. Als je een hond hebt krijg je een sleutel van een hondenpoort, daar hangt een hangslot aan, is met 1 of 2 honden niet erg handig.

Niet meer.

Lotte, 25-8-2017

Slaan flink de plank mis daar.

Voorbeeld het internet moet je betalen maar doet het niet.

Als je iets vraagt of zegt hierover wat bij hun verkeerd valt krijg je een super discussie,en laten we eerlijk zijn je bent op vakantie voor te relaxen niet voor discussies.Wij waren dan ook niet de enige die het er helemaal gehad hadden.Kinderen van 12 mogen zelfs niet alleen naar hun indoorspeeltuin en als ouder ben je verplicht als je in de indoorspeeltuin zit bij je kids bij hun iets te bestellen(slim bedacht),Wij dachten dat de indoorspeeltuin bij de prijs was inbegrepen maar zonder consumptie ben je niet welkom en volgende keer zouden we eruit gezet worden.Jaja zo gaat het daar...

Goedkoop en dat merk je.

Fam. Ter a., 23-8-2017

Er valt nogal wat aan te merken op deze camping. In het kort veel achterstallig onderhoud. Alles is er op ingericht zo goedkoop mogelijk te blijven. Bij de bingo de hoofdprijs gewoon niet verloten. De medailles zelf maken van folie. De knutselclub is er op ingericht om zoveel mogelijke doen met 1 velletje papier. Etc etc

Deze camping heeft vele gezichten.

Camping in transistie., 21-8-2017

Deze camping heeft vele gezichten. Een stuk met oude caravans waarvan sommige gewoon rot zijn. Een gemetselde rots welke levensgevaarlijk is voor kinderen. Er zitten gaten in en aan de achterzijde geen hek oid. Je valt zo 2.5 m naar beneden als je struikelt over de losse stenen. Dan is er een stuk met 2 sjieke lodges en 3 tipi tenten. Dit stukje is keurig. Een ander deel van de camping is voor trekkers of mensen die hun eigen caravan of tent meenemen. Dit is wel oké. Bij het verouderde zwembad met scherpe ijzeren punten waar ooit een afdekzeil zat staan stacaravans. Deze caravans zijn redelijk netjes. De vloerbedekking in de stacaravans is gewoon vies. het binnenbad is vrij nieuw maar wat ontzettend veel chloor. Bijna niet te doen. De animatie is gebaseerd op leuke vrijwilligers en dat zie je. Al met al zullen wij zeker niet opnieuw naar beringerzand gaan. De site komt niet overeen met realiteit. Ik snap dat er mensen zijn die dit prima vinden maar voor ons volgend jr. weer RCN.

Niet voor herhaling

Sandra, 21-8-2017

Wij vonden het ook heel erg tegenvallen,zeer onvriendelijke eigenaar.

We hadden ons er veel meer van voorgesteld.

Animatie was ook tien keer niks.

Wij zijn dan ook een paar dagen eerder weggegaan.

Leuk maar zeker niet voor herhaling vatbaar.

Fam. Huijbrechtse, 19-8-2017

Wij hebben 2 weken op deze camping gestaan.

Leuke camping maar had er meer van verwacht naar aanleiding van de foto's etc op de eigen website en op zoover.

Postitieve punten:

- Op de dag van aankomt wordt je begeleid naar je plaats en mag je je later op de dag melden bij de receptie.

- Sanitair is ondanks de krappe bezetting wel goed schoon.

- De kalender die ruim van te voren wordt toegestuurd is leuk voor de kinderen

Negatieve punten:

-Slagboom gaat pas open als je minimaal 15 minuten weg bent geweest, wanneer je vraagt of de slagboom eerder open kan is dit niet mogelijk en wordt er aangegeven dat je maar moet wachten en er wordt gevraagd of je geen bezoek op hebt gehaald?! Dit allemaal op een heel onvriendelijke toon.

-Het aanzicht van het begin van de camping met de stacaravans die erg verouderd zijn geeft een beetje een verwaarloosde indruk (Ford Oranje idee).

- Op alle velden voor de kleinere kinderen staan dezelfde speeltoestellen.

-Wifi is heel erg slecht en zeker niet de € 20,- euro waard die we hebben moeten betalen

-Sanitair (douches/toiletten) is veel te klein voor de hoeveelheid personen en dan met name de kinderdouchjes en dus vaak moeten wachten. Ook toiletten zijn er veel te weinig.

-Beschimmelde kitnaden in de douches.

-6 minuten douchen is vrij kort en als alle douches bezet zijn is de waterdruk heel minimaal.

-Schoonmaak van het sanitair om 18.30/19.00 is niet heel handig.

-Spelen in de binnenspeeltuin moet altijd onder begeleiding van de ouders.

-Zwembad is daarintegen voor iedereen toegangkelijk dus ook kleine kinderen en kinderen zonder zwemdiploma kunnen zelf het zwembad in.

-Bij het binnen zwembad kun je er niet in of uit als "alle" kleedhokjes bezet zijn

-Zowel binnen en buitenbad zijn klein en erg saai.

-Toiletten bij het binnen zwembad zijn heel erg vies

-Zowel in het binnen en buitenbad mogen luchtbedden, ballen etc naar binnen ook als het heel erg druk is.

-Onze dochter van 6 kijkt altijd erg uit naar de animatie, deze viel echter erg tegen. Dames zijn heel afstandelijk en voor de leeftijd tot 6 jaar is er eigenlijk alleen in de ochtend het openen en knutselen en in de avond het meeleef theater, verder is er overdag niets wat aansluit bij deze leeftijd wat erg jammer is.

-Onze dochter heeft voor de animatie meedere keren haar fiets in het fietsenrek bij de receptie gezet, je zou denken dat dat een "veilige" plek is maar tot 2x toe vonden mensen het nodig om haar ventiel eraf te halen en haar snelbinders los te maken. Dit gemeld bij de receptie die het in de gaten zouden gaan houden. Je mag toch verwachten dat juist op een kindercamping deze dingen niet gebeuren?

-Tjezz is in verhouding met Aartje Twinkel niet leuk en heel afstandelijk.

-Snackbar heeft lange wachttijden

-Restaurant is niet bijzonder en de bediening is niet optimaal. Tafels die niet direct worden afgeruimd en vol blijven staan met vieze borden etc.

-Bij de receptie staat een lantaarnpaal welke met een kapot verlengsnoer wordt gevoed wat totaal niet veilig is voor de kinderen die daar rondlopen.

-Bezoek met hond wordt niet geaccepteerd

-Midgetgolfbaan is erg verouderd en niet schoon.

Wat een geweldig kindvriendelijke camping

Anoniem, 16-8-2017

De camping is perfect voor kinderen. Alles is erop gericht zodat de ouders ook echt vakantie kunnen houden. Animatie is de hele dag in touw om van alles te organiseren en niets is te gek. Dikke pluim voor jullie Fleur, Linn, jolanda etc. Prachtige omgeving. Een echte aanrader dus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beringerzand in Panningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beringerzand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Beringerzand scoort een 7.64 uit 10 op basis van 238 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: