Géén boekingskosten
NederlandLimburgOttersumBed & Breakfasts OttersumBed & Breakfast Logement De Reiziger

Logement De Reiziger

Bed & Breakfast
NederlandLimburgOttersum

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Logement De Reiziger voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 6 reviews

Meer bed & breakfast info

6 Reviews over Logement De Reiziger

• 9Peter25-09-2018

Uit de kunst!

Schitterend gelegen logement in centrum Ottersum met ruime parkeergelegenheid. Accommodatie is ruim ingezet en prachtig ingericht. Service is top! Gastheer Ton is niets teveel. We waren met een groep te gast en volgden onder leiding van Ton een kookworkshop. De Reiziger in Ottersum kunnen we van harte aanbevelen!

• 4Linda Vaarmeijer21-05-2018

Voor ons eerste en laatste keer

Locatie goed, kamers netjes. Wel recht onder de kerkklok dus uitslapen is er niet bij. Dat komt goed uit want je wordt geacht om voor 10 uur je kamer te verlaten. Toevallig hadden wij een “klein” probleem omdat wij de nacht hadden doorgebracht in het ziekenhuis met afgescheurde kruisbanden. Maar tijd is tijd in Ottersum, en ze wilden wel helpen met de tassen, dat wel. In zn algemeenheid ook niet gastvrij. Wij komen vaak op allerlei plekken en hier viel het gewoon tegen. Waarom op internet? Onze vrienden kamer naast ons hebben ter plekke ongenoegen geuit en zijn preventief geblokkeerd op facebook om slechte beoordeling te voorkomen. Er is ter plekke niets gedaan om het op te lossen. Op deze manier hoge cijfers scoren is in mijn ogen niet eerlijk. Mvg, Linda Vaarmeijer

• 10duisters20-08-2012

echt perfect. Zowel slapen,eten,tuin als service

Heerlijke dagen gehad, gastvrij goede service en met 36graden is de tuin heerlijk. Zowel het ontbijt als diner perfect. Schone ruime kamer en douche/toilet en steeds schone handdoeken. Alles zeer netjes verzorgd. 's avonds een lekker glaasje met 'n knabbel. Echt een aanrader voor prive als zakelijk.

• 9fam van Halteren01-06-2011

Prachtig Bed&Breakfast

Een heerlijk overnachtingsadres. Vriendelijke, attente mensen die niets teveel is. Prachtige kamers met geweldige bedden. Heerlijk gegeten. We komen zeker terug

• 9Ton Schutte28-11-2010

Warm, welkom, AANRADER

Als Pieterpad wandelaars mochten wij een nacht verblijven bij Ton en Tiny. Was een prachtig pand. Jammer dan we er zo kort konden zijn. Kamers perfect. Ontbijt heerlijk. "Nee" verkopen ze er niet. Prijs/kwaliteit is betalen voor een bed&breakfast maar de luxe van een familie-hotel krijgen. een echte AANRADER. Theo&Ton

• 9Janneke26-07-2010

Fantastische plek een mooi pand een mooie omgeving

We hebben hier 3 dagen naar volle tevredenheid doorgebracht. De service was uitstekend, zeer mooie kamers (leek wel een hotel) alles nog mooi nieuw. We werden uitstekend verzorgd door de gastheer en gastvrouw en hadden een mooie basis om de omgeving te verkennen. Tevens hebben we de 4-daagse van Nijmegen van heel dichtbij mee kunnen maken, een unieke ervaring! We komen hier zeker terug!

Bed & Breakfast Logement De Reiziger info

Het complex