Géén boekingskosten

Contact

40 Reviews over De Peelfluiter

• 9Marcel09-05-2022

topcamping

heerlijke camping ideaal voor rustzoekers, je wordt gewekt door de vogels, alle plekken verhard dus geen kale plekken in het gras, alles prima onderhouden, zeer net en schoon sanitair en vriendelijke eigenaren, fiets en wandelroutes direct aan de camping, TOP!

• 9Henk Mensink21-09-2021

Keurig nette camping met sanitair

We hebben ruim een week op deze zeer nette camping gestaan. De ontvangst was allervriendelijkst. Het sanitair werd tiptop bijgehouden. De plekken zijn voorzien van een harde ondergrond waardoor je makkelijk kunt plaatsen. Het campingveld zag eruit als een biljartlaken. Daarnaast is er een slecht weer voorziening met wat extra voorzieningen. Kortom een camping die we van harte aanbevelen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Paul17-08-2021

Een camping om terug te komen!

Deze camping is echt een van de de fijnste en beste waar ik ooit heb mogen staan. Van het hartelijke welkom tot het moment van vertrek op en top gastvrijheid. Mooie en ruime plaatsen en fantastisch sanitair. Een goede mix van seizoen plaatsen, weekend gasten en vakantievierders. En dat allemaal op slechts 25 plaatsen. Ook een camping waar de auto niet bij de caravan mag. Hoe fijn is het om niet de hele dag tegen blik aan te zitten kijken. De omgeving is niet minder. Lekker fietsen door Zuid-Oost Brabant of Limburg. De terrasjes in de dorpjes in de omgeving. Het weer maakte het helemaal af.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Henk en Connie10-08-2021

Dat je hier echt welkom bent en er alles aan gedaan wordt om het eenieder naar de zin te maken. Superschoon sanitair en ontmoetingsruimte.Grote mooie verharde plaatsen. Zeer vriendelijke eigenaren Corrie en Jack.Wij zij 2 jaren hier geweest en zouden direct weer komen als de gezondheid het toe zou laten maar helaas.Ik zou zeggen tegen iedereen ga het eens proberen en je gaat zeker een 2e keer weer.Gezellige sfeer met alle kampeerders en eenieder wordt overal bij betrokken.Onze ervaring na 30 jaar is van zoek niet verder hier vind je alles.Schoon sanitair. Mooie ontmoetingsruimte met gekoelde drank ijs en tvAfgesloten fietsstalling met oplaadpunten. Jeu de boules baan en mooie kachels om in de avonduren gezellig samen te zijn.Wij bedanken alle medekampeerders voor de gezellige tijd en speciaal woord voor Eigenarrn CORRIE EN JACKGA ZO DOOR

• 10henk van den boogaart10-08-2021

in een woord geweldig een echte aanrader

Aen maar pluspunten een geweldig mooie camping zowel sanitair en alles wat bij de camping hoort. Heel gastvrije eigenaren Corrie en Jack.Iedereen voelkt zich thuis en voor ons voelde het iedere keer als thuiskomen doordat iedereen gelijk is en erg betrokken met elkaar. Wij hebben in 2020 4 maanden mogen genieten op camping de Peelfluiter en in 2021 waren we er 2,5 maanden maar helaas door gezondheidsproblemen helaas moeten stoppen met camperen.Maar door debetrokkenheid van Corrie en Jack en de medecampeerders een heel fijn gevoel overgehouden aan ons verblijf op Camping de Peelfluiter, Het was geweldig en hartelijk dank en tot snel op de koffie want je bent er altijd welkom

• 10Henk en Connie10-08-2021

Geweldige camping

Prachtige camping. Zeer schoon sanitair net als alles hier.Zeer gastvrij ontvangen door corrie en jack alsmede door medekampeerders gedurende hele verblijf.Zijn in 2020 4 maanden geweest en 2021 2.5 maand en helaas door gezondheid afgebroken maar voelt bij de peelfluiter iedere keer als thuiskomen omdat iedereen gelijk is en gelijk behandelt wordt.CORRIE EN JACK dank voor de heel mooie tijd die we met jullie hebben mogen delen.Voelen ons heel welkom bij jullie we zullen zeker regelmatig op de koffie komen

• 9Coby10-08-2021

Mooie, goed verzorgde camping

Mooie camping in een prachtige omgeving. Fijn gefietst en gewandeld. Vriendelijke eigenaren. Ruime plaatsen. Prima sanitair.

• 10Aad de Roos05-07-2021

fantastisch

Alleen maar pluspunten, goed onderhouden, aardige en vriendelijke campinghoudster en prima uitvalsbasis voor talrijke fietsroutes

• 9Janny15-06-2021

Super

Gezellige, gastvrije, kleinschalige, super schone camping. Natuurgebied de Peel en het dorpje Meijel (supermarkt) op fietsafstand. Mooie fietsroutes in de omgeving.

• 9M en J Vos07-06-2021

Nette, schone, kleinschalige camping

Mooie ruime plekken met verharde ondergrond. Gemoedelijke sfeer. Goed onderhouden terrein. Schoon sanitair, wel wat krap bij de wastafels ivm corona. Is open terrein, zonder afscheiding met buren. Gunstig gelegen tov fiets- en wandelroutes.

• 9Staat v/h sanitair

Camping De Peelfluiter info