Vakantiehuis Spraelandhof

Meer vakantiehuis info

22 reviews over Vakantiehuis Spraelandhof

• 10Danielle13-06-2012

Fantastisch vakantie huis!!!

We hebben met onze vrienden groep op 8-9-10 juni 2012 hier een geweldig vriendenweekend gehad. De kamers zijn ruim en allen voorzien van eigen toilet en badkamer en tv. De keuken is zeer fijn omdat hij ook zo groot is. Royale zitkamer. De tuin is ook erg fijn voor kinderen om te spelen maar ook voor volwassenen! Meer dan genoeg ruimte om spellen te doen. In de buurt is ook genoeg te doen, en het geijsterse bos is ook super om te gaan wandelen. De gastvrouw is er aardig en behulpzaam, er stond al Limburgse vlaai klaar tijdens onze ontvangst! Super! Al met al wij gaan zeker vaker terug naar deze schitterende locatie! Een dikke 10!

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 10Westering10-06-2012

Perfect, echte aanrader!

We zijn in Spraelandhof een weekend geweest, met 6 stellen incl. kinderen. Dat betekende totaal 20 personen (volwassenen en kinderen). Super zijn de ruime kamers en de eigen badkamer incl. tv. De gastvrije gastvrouw ontving ons met vlaai, een lekkere start! Het huis is goed vertoeven, zowel binnen als buiten. We hadden zowel regen als zon, maar zelfs onder de verranda kan je met regen goed buitenzitten en tafentenissen. Voor de kinderen is het ruime grasveld met trampoline, schommel, zandbak e.d. goed spelen. Geen omkijken aan. Het veld is overigens niet afgezet (heg is wel in aanplant), maar de kinderen kunnen wel naar voren lopen. De weg is rustig maar af en toe komen er tractoren voorbij gereden met hoge snelheid. Dat het niet afgezet wordt zorgt dat het niet geen cijfer 10 is geworden voor de kindvriendelijkheid. Je moet dus blijven opletten als ouder. De buurt is rustig. Venray is leuk om naartoe te gaan. Keuken uitgebreid,

Hier moet je kunnen slagen met een groep!

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 10MvB30-05-2012

Voor iedereen comfortabel!

met 20 personen een weekend verbleven in deze sfeervolle accommodatie. 16 volwassenen en 4 ( 5, 7 12 en 13 jaar)kinderen. Op de bovenverdieping 2 en 3 persoonskamers met allemaal een eigen badkamer met toilet. Ideaal voor grote gezelschappen. Leuk ingericht en hele comfortabele bedden met nog genoeg ruimte om een campingbedje bij te plaatsen. Beneden een aangepaste badkamer en een ruime slaapkamer. Leuke landelijke keuken waar je met 5 of 6 personen tegelijk aan het fornuis kunt staan. Zitkamer is gezellig ingericht met een hout gestookte kachel. Overdekt terras, groot genoeg om met z'n alle onder te zitten, voorzien van een vaste bbq. De zeer vriendelijke gastvrouw had voor een gastvrij ontvangst gezorgd met een limburgse traktatie in de koelkast. Kinderen hebben lekker gespeeld op het grasveld en de trampoline. De nestschommel is leuk voor groot en/met klein. Voor ons een super geslaagd weekend in deze gloednieuwe accommodatie.Dit gaan we zeker nog een keer doen.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Vakantiehuis Spraelandhof info