Vakantiehuis Spraelandhof

We hebben een aantal aanbieders voor Spraelandhof voor je op een rij gezet:

24 reviews over Vakantiehuis Spraelandhof

• 10Westering10-06-2012

Perfect, echte aanrader!

We zijn in Spraelandhof een weekend geweest, met 6 stellen incl. kinderen. Dat betekende totaal 20 personen (volwassenen en kinderen). Super zijn de ruime kamers en de eigen badkamer incl. tv. De gastvrije gastvrouw ontving ons met vlaai, een lekkere start! Het huis is goed vertoeven, zowel binnen als buiten. We hadden zowel regen als zon, maar zelfs onder de verranda kan je met regen goed buitenzitten en tafentenissen. Voor de kinderen is het ruime grasveld met trampoline, schommel, zandbak e.d. goed spelen. Geen omkijken aan. Het veld is overigens niet afgezet (heg is wel in aanplant), maar de kinderen kunnen wel naar voren lopen. De weg is rustig maar af en toe komen er tractoren voorbij gereden met hoge snelheid. Dat het niet afgezet wordt zorgt dat het niet geen cijfer 10 is geworden voor de kindvriendelijkheid. Je moet dus blijven opletten als ouder. De buurt is rustig. Venray is leuk om naartoe te gaan. Keuken uitgebreid,

Hier moet je kunnen slagen met een groep!

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 10MvB30-05-2012

Voor iedereen comfortabel!

met 20 personen een weekend verbleven in deze sfeervolle accommodatie. 16 volwassenen en 4 ( 5, 7 12 en 13 jaar)kinderen. Op de bovenverdieping 2 en 3 persoonskamers met allemaal een eigen badkamer met toilet. Ideaal voor grote gezelschappen. Leuk ingericht en hele comfortabele bedden met nog genoeg ruimte om een campingbedje bij te plaatsen. Beneden een aangepaste badkamer en een ruime slaapkamer. Leuke landelijke keuken waar je met 5 of 6 personen tegelijk aan het fornuis kunt staan. Zitkamer is gezellig ingericht met een hout gestookte kachel. Overdekt terras, groot genoeg om met z'n alle onder te zitten, voorzien van een vaste bbq. De zeer vriendelijke gastvrouw had voor een gastvrij ontvangst gezorgd met een limburgse traktatie in de koelkast. Kinderen hebben lekker gespeeld op het grasveld en de trampoline. De nestschommel is leuk voor groot en/met klein. Voor ons een super geslaagd weekend in deze gloednieuwe accommodatie.Dit gaan we zeker nog een keer doen.

Gereisd met vrienden in mei 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Spraelandhof voor je op een rij gezet:

3 tips over Vakantiehuis Spraelandhof

• L H, 04-08-2012

Fietstocht langs de Maas - Floriade 2012

• MvB, 30-05-2012

accommodatie is voorzien van diverse groene voorzieningen voor de levering van stroom en hergebruik van water. Lees ook de klapper met de tips voor uitstapjes in de regio, accommodatie ligt lekker landelijk dichtbij het bos.

• Bart, 04-05-2015

Wandelingen in de natuur en geniet van het lekkere eten uit Noord Limburg.

0 vragen over Vakantiehuis Spraelandhof

Vakantiehuis info