Vakantiehuis Spraelandhof

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

24 reviews over Vakantiehuis Spraelandhof

• 10Bart04-05-2015

Gastheerschap met een zachte G en perfecte service

Fantastische overnachting in een schitterend verblijf. Een unieke locatie midden in de natuur maar met veel te doen in de directe omgeving.

Zakelijk gereisd in januari 2015

• 10MvB10-11-2013

Toplocatie

In mei 2012 hebben we al een keer een weekend doorgebracht in deze accommodatie, was prima bevallen. Daarom besloten om onze familie reunië te organiseren op deze sfeervolle plek. Spraelandhof was ook voor dit doeleind een geschikte locatie, Meer dan voldoende ruimte om met 30 personen een feestje te bouwen, samen lekker koken in de goedvoorziene keuken, wat hele gezellige taferelen en gesprekken opleverden en vooral veel lol. In de middaguren zijn we naar het Geijsters bos geweest en hebben daar een demonstratie schapendrijven gehad. Ook een echte aanrader. Met een aantal gasten hier nog heerlijk geslapen en genoten van een uitgebreid ontbijt. Wederom goed geslaagd. Dit is beslist niet de laatste keer geweest dat wij op deze mooie plek zijn geweest!

Gereisd met vrienden in november 2013

• 10Maria en Louis Meier27-07-2013

Geweldige ontvangst en gastvrijheid

Een uitstekende accommodatie, aan alles is gedacht. Ligt in een rustige landelijke omgeving, voldoende ruimte, ook buiten. Hebben deelgenomen aan de fietsvierdaagse in Venray. Het ontbijt en lunchpakket was zeer uitgebreid en goed verzorgd. Diny en Harry hebben hart voor de zaak , gasten een fijn verblijf bezorgen staat op de eerste plek. De kamers zijn prima, worden iedere dag schoongemaakt, goede bedden, voldoende linnengoed. De zitkamers zijn mooi ingericht hebben een warme sfeervolle uitstraling. Dat gebruik van de keuken mogelijk is, hebben we als zeer aangenaam ervaren, zo ook het nemen van een drankje uit de ijskast. Het verblijf in Spraelandhof was perfect. Is voor herhaling vatbaar.

Louis en Maria Meier.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Hanneke03-04-2013

Fantastische plek

Met ongeveer 20 mensen (inclusief kinderen) zijn we dit jaar met Pasen in de Spraelandhof beland. Elk jaar zoeken we een huis, maar zoiets als dit jaar hebben we nog nooit gehad. Wat een fantastisch luxe huis en gastvrije ontvangst. Voor zowel de volwassenen als de kinderen een feest, zij hadden hun eigen speelkamer maar waren ook veel buiten op de trampoline. Ondanks de kou hebben we s ávonds toch veel buiten rondom de haard gezeten. Voor volgend jaar hebben we maar meteen weer vastgelegd,

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 10Marc Claassen08-12-2012

Zoals het hoort

Vanwege de verwachte sneeuw en een afspraak in Venray, heb ik hier een kamer geboekt voor één nacht. Vriendelijk ontvangst en ik kreeg een keurige rondleiding. Het is een prachtig gebouw met alle voorzieningen. Mooie materialen in het gebouw gebruikt. Het open haardje was aan.... heerlijk! Behalve dat de kamer voor mij groot genoeg was, kan je ook gebruik maken van een gezamenlijke woonkamer. Je kan wat nuttigen uit de koelkast (gratis) en tv kijken als je wilt. Geweldig lekker en uitgebreid ontbijt. Een aanrader vind ik het en een voorbeeld hoe gastvrijheid zou moeten zijn. Chapeau!

Zakelijk gereisd in december 2012

• 9Melanie31-08-2012

Fantastisch!

We hebben een heerlijk weekend bij Spraelandhof gehad. Na een zeer hartelijk welkom en rondleiding hebben we heerlijk genoten van de tuin en de zeer mooie woning. We voelden ons helemaal thuis. De kamer was prachtig met een fijne inloopdouche. Het ontbijt was heel erg uitgebreidt. Dus een echte aanrader (zeker voor kinderen). Wij willen zeker nog een keertje terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 10L H04-08-2012

Fantastische Bed and Breakfast!

In de afgelopen dagen van de gastvrijheid mogen genieten op Spraelandhof. Een schitterende lokatie, met een ruime kamer en een heerlijk ontbijt. Een ruimte om de andere gasten te ontmoeten, maar ook de ruimte om een rustige plek te zoeken - aparte tv-kamer naast de ruime woonkamer is ideaal! Het ligt dichtbij de Floriade, centraal ten opzichte van Venray en Venlo en de gastvrouw is heel behulpzaam bij het regelen van praktische zaken - zoals huur van fietsen. Een mooie plek om tot rust te komen - een aanrader voor liefhebbers van Noord-Limburg!

Gereisd met partner in juli 2012

• 10G. Nyst-Fluit29-07-2012

Voor herhaling vatbaar!

Wij beleefden met 11 volwassenen en 2 kinderen een heerlijke week. Prima huis waarbij het aan niets ontbreekt. Met name het grote overdekte terras met barbecue voegt zeker iets toe. Uitgebreide speelvoorzieningen voor jong en oud zowel binnen als buiten. Hartelijke ontvangst met heerlijke Limburgse vlaai en snoep voor de kinderen. Kortom: een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 9nanda02-07-2012

super familiehuis

Perfect voor volwassen en kinderen!

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 10Danielle13-06-2012

Fantastisch vakantie huis!!!

We hebben met onze vrienden groep op 8-9-10 juni 2012 hier een geweldig vriendenweekend gehad. De kamers zijn ruim en allen voorzien van eigen toilet en badkamer en tv. De keuken is zeer fijn omdat hij ook zo groot is. Royale zitkamer. De tuin is ook erg fijn voor kinderen om te spelen maar ook voor volwassenen! Meer dan genoeg ruimte om spellen te doen. In de buurt is ook genoeg te doen, en het geijsterse bos is ook super om te gaan wandelen. De gastvrouw is er aardig en behulpzaam, er stond al Limburgse vlaai klaar tijdens onze ontvangst! Super! Al met al wij gaan zeker vaker terug naar deze schitterende locatie! Een dikke 10!

Gereisd met vrienden in juni 2012

3 tips over Vakantiehuis Spraelandhof

• L H, 04-08-2012

Fietstocht langs de Maas - Floriade 2012

• MvB, 30-05-2012

accommodatie is voorzien van diverse groene voorzieningen voor de levering van stroom en hergebruik van water. Lees ook de klapper met de tips voor uitstapjes in de regio, accommodatie ligt lekker landelijk dichtbij het bos.

• Bart, 04-05-2015

Wandelingen in de natuur en geniet van het lekkere eten uit Noord Limburg.

0 vragen over Vakantiehuis Spraelandhof

Vakantiehuis info