Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag3°-3°

22 reviews over Vakantiehuis Spraelandhof in het Nederlands

Fantastische overnachting in een schitterend verblijf. Een unieke locatie midden in de natuur maar met veel te doen in de directe omgeving.

Gereisd zakelijk in januari 2015

Toplocatie

MvB
10-11-2013

In mei 2012 hebben we al een keer een weekend doorgebracht in deze accommodatie, was prima bevallen. Daarom besloten om onze familie reunië te organiseren op deze sfeervolle plek. Spraelandhof was ook voor dit doeleind een geschikte locatie, Meer dan voldoende ruimte om met 30 personen een feestje te bouwen, samen lekker koken in de goedvoorziene keuken, wat hele gezellige taferelen en gesprekken opleverden en vooral veel lol. In de middaguren zijn we naar het Geijsters bos geweest en hebben daar een demonstratie schapendrijven gehad. Ook een echte aanrader. Met een aantal gasten hier nog heerlijk geslapen en genoten van een uitgebreid ontbijt. Wederom goed geslaagd. Dit is beslist niet de laatste keer geweest dat wij op deze mooie plek zijn geweest!

Gereisd met vrienden in november 2013

Geweldige ontvangst en gastvrijheid

Maria en Louis Meier
27-7-2013

Een uitstekende accommodatie, aan alles is gedacht.

Ligt in een rustige landelijke omgeving, voldoende ruimte, ook buiten.

Hebben deelgenomen aan de fietsvierdaagse in Venray.

Het ontbijt en lunchpakket was zeer uitgebreid en goed verzorgd.

Diny en Harry hebben hart voor de zaak , gasten een fijn verblijf bezorgen staat op de eerste plek.

De kamers zijn prima, worden iedere dag schoongemaakt, goede bedden, voldoende linnengoed.

De zitkamers zijn mooi ingericht hebben een warme sfeervolle uitstraling.

Dat gebruik van de keuken mogelijk is, hebben we als zeer aangenaam

ervaren, zo ook het nemen van een drankje uit de ijskast.

Het verblijf in Spraelandhof was perfect.

Is voor herhaling vatbaar.

Louis en Maria Meier.

Gereisd met partner in juli 2013

Fantastische plek

Hanneke
3-4-2013

Met ongeveer 20 mensen (inclusief kinderen) zijn we dit jaar met Pasen in de Spraelandhof beland. Elk jaar zoeken we een huis, maar zoiets als dit jaar hebben we nog nooit gehad. Wat een fantastisch luxe huis en gastvrije ontvangst. Voor zowel de volwassenen als de kinderen een feest, zij hadden hun eigen speelkamer maar waren ook veel buiten op de trampoline.

Ondanks de kou hebben we s ávonds toch veel buiten rondom de haard gezeten. Voor volgend jaar hebben we maar meteen weer vastgelegd,

Gereisd met vrienden in maart 2013

Zoals het hoort

Marc Claassen
8-12-2012

Vanwege de verwachte sneeuw en een afspraak in Venray, heb ik hier een kamer geboekt voor één nacht.

Vriendelijk ontvangst en ik kreeg een keurige rondleiding.

Het is een prachtig gebouw met alle voorzieningen.

Mooie materialen in het gebouw gebruikt.

Het open haardje was aan.... heerlijk!

Behalve dat de kamer voor mij groot genoeg was, kan je ook gebruik maken van een gezamenlijke woonkamer. Je kan wat nuttigen uit de koelkast (gratis) en tv kijken als je wilt.

Geweldig lekker en uitgebreid ontbijt.

Een aanrader vind ik het en een voorbeeld hoe gastvrijheid zou moeten zijn.

Chapeau!

Gereisd zakelijk in december 2012

Fantastisch!

Melanie
31-8-2012

We hebben een heerlijk weekend bij Spraelandhof gehad. Na een zeer hartelijk welkom en rondleiding hebben we heerlijk genoten van de tuin en de zeer mooie woning. We voelden ons helemaal thuis. De kamer was prachtig met een fijne inloopdouche. Het ontbijt was heel erg uitgebreidt. Dus een echte aanrader (zeker voor kinderen). Wij willen zeker nog een keertje terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Fantastische Bed and Breakfast!

L H
4-8-2012

In de afgelopen dagen van de gastvrijheid mogen genieten op Spraelandhof. Een schitterende lokatie, met een ruime kamer en een heerlijk ontbijt. Een ruimte om de andere gasten te ontmoeten, maar ook de ruimte om een rustige plek te zoeken - aparte tv-kamer naast de ruime woonkamer is ideaal!

Het ligt dichtbij de Floriade, centraal ten opzichte van Venray en Venlo en de gastvrouw is heel behulpzaam bij het regelen van praktische zaken - zoals huur van fietsen.

Een mooie plek om tot rust te komen - een aanrader voor liefhebbers van Noord-Limburg!

Gereisd met partner in juli 2012

Voor herhaling vatbaar!

G. Nyst-Fluit
29-7-2012

Wij beleefden met 11 volwassenen en 2 kinderen een heerlijke week. Prima huis waarbij het aan niets ontbreekt. Met name het grote overdekte terras met barbecue voegt zeker iets toe. Uitgebreide speelvoorzieningen voor jong en oud zowel binnen als buiten. Hartelijke ontvangst met heerlijke Limburgse vlaai en snoep voor de kinderen. Kortom: een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2012

super familiehuis

nanda
2-7-2012

Perfect voor volwassen en kinderen!

Gereisd met vrienden in juni 2012

Fantastisch vakantie huis!!!

Danielle
13-6-2012

We hebben met onze vrienden groep op 8-9-10 juni 2012 hier een geweldig vriendenweekend gehad.

De kamers zijn ruim en allen voorzien van eigen toilet en badkamer en tv.

De keuken is zeer fijn omdat hij ook zo groot is. Royale zitkamer.

De tuin is ook erg fijn voor kinderen om te spelen maar ook voor volwassenen! Meer dan genoeg ruimte om spellen te doen.

In de buurt is ook genoeg te doen, en het geijsterse bos is ook super om te gaan wandelen.

De gastvrouw is er aardig en behulpzaam, er stond al Limburgse vlaai klaar tijdens onze ontvangst! Super! Al met al wij gaan zeker vaker terug naar deze schitterende locatie! Een dikke 10!

Gereisd met vrienden in juni 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Spraelandhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Spraelandhof in Oostrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Spraelandhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.