Vakantiehuis Spraelandhof

21 reviews over Vakantiehuis Spraelandhof in het Nederlands

Toplocatie

MvB
10-11-2013

In mei 2012 hebben we al een keer een weekend doorgebracht in deze accommodatie, was prima bevallen. Daarom besloten om onze familie reunië te organiseren op deze sfeervolle plek. Spraelandhof was ook voor dit doeleind een geschikte locatie, Meer dan voldoende ruimte om met 30 personen een feestje te bouwen, samen lekker koken in de goedvoorziene keuken, wat hele gezellige taferelen en gesprekken opleverden en vooral veel lol. In de middaguren zijn we naar het Geijsters bos geweest en hebben daar een demonstratie schapendrijven gehad. Ook een echte aanrader. Met een aantal gasten hier nog heerlijk geslapen en genoten van een uitgebreid ontbijt. Wederom goed geslaagd. Dit is beslist niet de laatste keer geweest dat wij op deze mooie plek zijn geweest!

Geweldige ontvangst en gastvrijheid

Maria en Louis Meier
27-7-2013

Een uitstekende accommodatie, aan alles is gedacht.

Ligt in een rustige landelijke omgeving, voldoende ruimte, ook buiten.

Hebben deelgenomen aan de fietsvierdaagse in Venray.

Het ontbijt en lunchpakket was zeer uitgebreid en goed verzorgd.

Diny en Harry hebben hart voor de zaak , gasten een fijn verblijf bezorgen staat op de eerste plek.

De kamers zijn prima, worden iedere dag schoongemaakt, goede bedden, voldoende linnengoed.

De zitkamers zijn mooi ingericht hebben een warme sfeervolle uitstraling.

Dat gebruik van de keuken mogelijk is, hebben we als zeer aangenaam

ervaren, zo ook het nemen van een drankje uit de ijskast.

Het verblijf in Spraelandhof was perfect.

Is voor herhaling vatbaar.

Louis en Maria Meier.

Fantastische plek

Hanneke
3-4-2013

Met ongeveer 20 mensen (inclusief kinderen) zijn we dit jaar met Pasen in de Spraelandhof beland. Elk jaar zoeken we een huis, maar zoiets als dit jaar hebben we nog nooit gehad. Wat een fantastisch luxe huis en gastvrije ontvangst. Voor zowel de volwassenen als de kinderen een feest, zij hadden hun eigen speelkamer maar waren ook veel buiten op de trampoline.

Ondanks de kou hebben we s ávonds toch veel buiten rondom de haard gezeten. Voor volgend jaar hebben we maar meteen weer vastgelegd,

Zoals het hoort

Marc Claassen
8-12-2012

Vanwege de verwachte sneeuw en een afspraak in Venray, heb ik hier een kamer geboekt voor één nacht.

Vriendelijk ontvangst en ik kreeg een keurige rondleiding.

Het is een prachtig gebouw met alle voorzieningen.

Mooie materialen in het gebouw gebruikt.

Het open haardje was aan.... heerlijk!

Behalve dat de kamer voor mij groot genoeg was, kan je ook gebruik maken van een gezamenlijke woonkamer. Je kan wat nuttigen uit de koelkast (gratis) en tv kijken als je wilt.

Geweldig lekker en uitgebreid ontbijt.

Een aanrader vind ik het en een voorbeeld hoe gastvrijheid zou moeten zijn.

Chapeau!

Fantastisch!

Melanie
31-8-2012

We hebben een heerlijk weekend bij Spraelandhof gehad. Na een zeer hartelijk welkom en rondleiding hebben we heerlijk genoten van de tuin en de zeer mooie woning. We voelden ons helemaal thuis. De kamer was prachtig met een fijne inloopdouche. Het ontbijt was heel erg uitgebreidt. Dus een echte aanrader (zeker voor kinderen). Wij willen zeker nog een keertje terug!

Fantastische Bed and Breakfast!

L H
4-8-2012

In de afgelopen dagen van de gastvrijheid mogen genieten op Spraelandhof. Een schitterende lokatie, met een ruime kamer en een heerlijk ontbijt. Een ruimte om de andere gasten te ontmoeten, maar ook de ruimte om een rustige plek te zoeken - aparte tv-kamer naast de ruime woonkamer is ideaal!

Het ligt dichtbij de Floriade, centraal ten opzichte van Venray en Venlo en de gastvrouw is heel behulpzaam bij het regelen van praktische zaken - zoals huur van fietsen.

Een mooie plek om tot rust te komen - een aanrader voor liefhebbers van Noord-Limburg!

Voor herhaling vatbaar!

G. Nyst-Fluit
29-7-2012

Wij beleefden met 11 volwassenen en 2 kinderen een heerlijke week. Prima huis waarbij het aan niets ontbreekt. Met name het grote overdekte terras met barbecue voegt zeker iets toe. Uitgebreide speelvoorzieningen voor jong en oud zowel binnen als buiten. Hartelijke ontvangst met heerlijke Limburgse vlaai en snoep voor de kinderen. Kortom: een echte aanrader!

super familiehuis

nanda
2-7-2012

Perfect voor volwassen en kinderen!

Fantastisch vakantie huis!!!

Danielle
13-6-2012

We hebben met onze vrienden groep op 8-9-10 juni 2012 hier een geweldig vriendenweekend gehad.

De kamers zijn ruim en allen voorzien van eigen toilet en badkamer en tv.

De keuken is zeer fijn omdat hij ook zo groot is. Royale zitkamer.

De tuin is ook erg fijn voor kinderen om te spelen maar ook voor volwassenen! Meer dan genoeg ruimte om spellen te doen.

In de buurt is ook genoeg te doen, en het geijsterse bos is ook super om te gaan wandelen.

De gastvrouw is er aardig en behulpzaam, er stond al Limburgse vlaai klaar tijdens onze ontvangst! Super! Al met al wij gaan zeker vaker terug naar deze schitterende locatie! Een dikke 10!

Perfect, echte aanrader!

Westering
10-6-2012

We zijn in Spraelandhof een weekend geweest, met 6 stellen incl. kinderen. Dat betekende totaal 20 personen (volwassenen en kinderen). Super zijn de ruime kamers en de eigen badkamer incl. tv.

De gastvrije gastvrouw ontving ons met vlaai, een lekkere start!

Het huis is goed vertoeven, zowel binnen als buiten. We hadden zowel regen als zon, maar zelfs onder de verranda kan je met regen goed buitenzitten en tafentenissen. Voor de kinderen is het ruime grasveld met trampoline, schommel, zandbak e.d. goed spelen. Geen omkijken aan. Het veld is overigens niet afgezet (heg is wel in aanplant), maar de kinderen kunnen wel naar voren lopen. De weg is rustig maar af en toe komen er tractoren voorbij gereden met hoge snelheid. Dat het niet afgezet wordt zorgt dat het niet geen cijfer 10 is geworden voor de kindvriendelijkheid. Je moet dus blijven opletten als ouder.

De buurt is rustig. Venray is leuk om naartoe te gaan. Keuken uitgebreid,

Hier moet je kunnen slagen met een groep!

We hebben een aantal aanbieders voor Spraelandhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Spraelandhof in Oostrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Spraelandhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.