Vakantiehuis Spraelandhof

VakantiehuisWeer vandaag23°14°
Vakantiehuis Spraelandhof
9,9

20 reviews over Vakantiehuis Spraelandhof in het Nederlands

fantastische accomodatie en omgeving om te fietsen

De Boeck Herman
7-10-2017

Alles was perfect in orde, een aanrader

Perfect.

Familie Klein
7-10-2017

Op alle mogelijke manieren voel je hier dat je welkom bent > in de mailwisseling die vooraf gaat aan je bezoek en in het huis zelf. Alles wat je nodig hebt, is er. Alles is schoon. Alles is heel. Alles mag je gebruiken. De inrichting is vriendelijk en er is echt ruimte voor iedereen. Een geweldig adres!

Wij hebben 3 fantastische dagen hier doorgebracht!

Groep van 16 (oud-collega's met partners)
8-9-2017

Het was een verrassing om hier een paar dagen door te brengen in deze prachtige accommodatie. Het gebouw is met veel zorg ingericht. Prima bedden, mooie badkamers, gezellige woonkamer en buiten heerlijk rustig in de natuur.

Wij waren met 16 personen en zijn zó goed verzorgd dat we volgend jaar heel graag weer terugkomen!

Oude reviews (archief)

Super gastvrij, mooie kamers en top ontbijt

Philip Klijmij
    28-8-2016

Mooie locatie, prima tuin, goed terras, beneden in de'woonkamer' gelegenheid om tv te kijken en spelletjes te doen. Mooie keuken en de koelkast ligt vol.

Prima kamers met eigen douche en tv op de kamer. Genoeg stopcontacten voor de telefoon en gratis Wifi.

top echt super

groep" vage vrienden"
    4-4-2016

Alles is zo compleet, tot de lucifers voor de open haard toe. Prachtige locatie. Ideaal ook voor kinderen, een aparte tv ruimte voor spelletjes. Geen aanmerkingen.

Geweldig

Roel van Berkel
    15-2-2016

De eigenaresse, Diny, was uitermate vriendelijk en gastvrij. Net als overigens de andere vrouwen die haar een handje helpen. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. De kamer was groot genoeg, de bedden sliepen goed en de badkamer was erg mooi. Het gebouw zelf is een lust voor het oog en straalt veel warmte uit. Al met al is De Spraelandhof zeker voor herhaling vatbaar! Service en klantgerichtheid zijn factoren die hier (met succes) hoog in het vaandel staan.

Top

Michael
    15-2-2016

Goed geregeld en ziet er allemaal mooi uit! Hele goede service en een lekker ontbijt in de ochtend!

Service met een hoofdletter S

L.A. Booij
    15-2-2016

Wij hadden een overnachting geboekt ivm een evenement in de buurt. De eigenaresse zorgt er echt voor dat je je thuis voelt alles is tot in de puntjes verzorgd. We werden zelfs gebracht naar het evenement en opgehaald ( dit was om 23.30 uur !! ) en uiteraard kosteloos.

De kamer was nieuw , schoon en er was een mooie doucheruimte en wc bij. Het ontbijt was verzorgd met ruime keuze alles klaar gezet op tafel en bediend dus heerlijk relaxed. De boerderij en tuin zijn fantastisch onderhouden. Hier komen wij zeker terug!

Fantastische overnachting in een schitterend verblijf. Een unieke locatie midden in de natuur maar met veel te doen in de directe omgeving.

Toplocatie

MvB
    10-11-2013

In mei 2012 hebben we al een keer een weekend doorgebracht in deze accommodatie, was prima bevallen. Daarom besloten om onze familie reunië te organiseren op deze sfeervolle plek. Spraelandhof was ook voor dit doeleind een geschikte locatie, Meer dan voldoende ruimte om met 30 personen een feestje te bouwen, samen lekker koken in de goedvoorziene keuken, wat hele gezellige taferelen en gesprekken opleverden en vooral veel lol. In de middaguren zijn we naar het Geijsters bos geweest en hebben daar een demonstratie schapendrijven gehad. Ook een echte aanrader. Met een aantal gasten hier nog heerlijk geslapen en genoten van een uitgebreid ontbijt. Wederom goed geslaagd. Dit is beslist niet de laatste keer geweest dat wij op deze mooie plek zijn geweest!

We hebben een aantal aanbieders voor Spraelandhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Spraelandhof in Oostrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Spraelandhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Spraelandhof scoort een 9.89 uit 10 op basis van 21 reviews.