Vakantiepark Parc De Witte Vennen

Nederland, Limburg, Oostrum

8.5Fantastisch

• 7.9Activiteiten
  • 9Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Parc De Witte Vennen voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

175 reviews over Vakantiepark Parc De Witte Vennen

• 10Marc Gillink23-08-2016

Fantastische vakantie gehad!

Met onze kinderen 2 weken naar dit Limburgse vakantiepark geweest. We hebben het meer dan heerlijk gehad! Een week lekker veel aan het zwemwater gelegen, wat met een paddenstoel, een waterglijbaan en een groot ligveld genieten is. De andere week wat minder weer gehad, maar er was veel te doen voor de kinderen waardoor we ons erg goed vermaakt hebben! Wat opvalt is dat het personeel erg vriendelijk is. Volgend jaar komen we terug.

• 8familie Burghart21-08-2016

Mooie op gezette camping

De service van de medewerkers en eigenaren was zeer goed. Jammer van het meer dat er gras in groet de en dat de glijbaan 2dagen Stuka was.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Fabian21-08-2016

Zeer nette en ruime camping

Zeer ruime plaatsen op het A veld. Sanitair was zeer goed. Animatie was niet erg bijzonder maar dat was ook duidelijk vermeld bij het boeken. Snackbar was niet bijzonder maar naar een melding gemaakt te hebben over de patat, werd er direct actie ondernomen. Dus goed en direct opgelost. Verder een camping waar de kinderen vrij kunnen spelen en ook de ouders dus vakantie hebben.

• 6Activiteiten

• 10Michael18-08-2016

Heerlijke vakantie gehad!

Wij zijn net terug en vonden de animatie juist erg enthousiast. Toen het regende organiseerden zij ook extra activiteiten. Wij vinden het prima dat onze kinderen niet 24 uur per dag worden geëntertaind. Controle aan de poort vonden wij geen probleem. Ondanks het slechte weer in de eerste week hebben wij, en vooral onze kinderen, enorm genoten op dit mooie en gastvrije park. Zij willen in ieder geval volgend jaar weer terug, wij ook.

• 6Anna17-08-2016

Eigenaren onaardig en niet service gericht

Bij aankomst van bezoek bij de poort al herhaaldelijk vragen om vergoeding, ook al is er betaald. Streng bij de animatie. Alles binnen de lijntjes en niets speels of dat je, je welkom voelt. Jammer omdat het een locatie is om trots op te zijn.

• 7Activiteiten

• 10Ellen van Spijk08-08-2016

Fantastisch! Wij komen zeker terug

We hebben, ondanks de regen, een heerlijk week gehad op Parc de Witte Vennen. Het park is heel ruim opgezet, groen en erg kindvriendelijk. Onze zoon van 2 jaar heeft zich prima vermaakt in de diverse speeltuintjes en zandbak. Er is een uitgebreid animatieprogramma met voor ieder wat wils, je hoeft je niet te vervelen! Het enthousiasme en de passie waarmee de eigenaren het park runnen is ongekend, ze bruisen van de energie en zijn heel klantgericht. Wij komen zeker nog eens terug!

• 10familie Behling05-08-2016

gegarandeerd een fantastische vakantie!

We zijn net terug en we hebben genoten, hele schone nette chalets, ruime caravan plekken, de ligging is heel mooi, voor iedereen is er wat te doen, het springkussen is een groot succes. Animatie ook super, bij slecht weer werd er direct eea omgegooid in het programma, deze camping wordt gerund door fanatieke eigenaren en het personeel is supervriendelijk. Wij komen zeker terug, wij zaten in een chalet maar het mooie is dat je direct achter het veld staat waar de caravans staan, dus superleuk voor de kids 5 / 6 & 9, die voelden zich er enorm thuis en wij ook. Gewoon deze camping boeken dan ervaar je zelf onze enthousiasme! Veel plezier alvast!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8J Groeneweg14-07-2016

hele mooie staan plaatsen elektrische niet goed

Buiten hoogseizoen is er niets te koop

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Silke25-06-2016

Superservice na noodweersschade

Met een groepje vriendinnen verbleven wij op deze gastvrije schone camping. We waren voor onze eindexamens geslaagd en waren zonder ouders. Het noodlot sloeg toe in de avond. We werden overvallen door een hagelbui met hagelstenen zo groot als golfballen. Deze gingen dwars door het doek van one tent. Een van ons werd zo hard geraakt dat we besloten te vluchten uit de tent. We zochten veiligheid bij een caravan. Op de camping ontstond overal stormschade, aan auto,s tenten en en caravans. Wij wisten dat we geen slaaplaats meer hadden. De campingeigenaar kwam tijdens de storm al snel polshoogte nemen. Voor ons kwamen ze al snel en resoluut met een oplossing. Wij kregen een lift naar een vakantie woning waar wij konden verblijven. Wat waren wij (en onze bezorgde ouders) blij met deze oplossing! Na de tweede hagelbui was nog minder over van de tent! Wij zaten toen al veilig droog en warm in het huisje met het belangrijkste deel van onze spullen. Daar hebben we veilig de nacht doorgebracht. We willen deze camping eigenaars nogmaals via deze weg bedanken voor al de geboden hulp. En voor de meevaller dat we er niets voor hoefden te betalen! Silke.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9K. Grossouw09-05-2016

Mooiste Camping

Parc De Witte Vennen is een fantastische camping met zeer veel ruimte en rust. De parcwoningen waren mooier dan thuis!! Wel een beetje weinig schaduw door de nog nieuwe aanplant. De camping was vol, maar daar merkte je niets van.

• 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in mei 2016

21 tips over Vakantiepark Parc De Witte Vennen

• Eef, 04-05-2014

Irrland, Duitsland ; Leuk boerderijpark

• Svenja Vermeer, 24-04-2012

Fiets een paar routes vanaf het park. De Noordroute is niet te lang en voor kinderen goed te doen. Ook veel pauzeplaatsen onderweg. Irrland net over de grens in Duitsland. Groot boeren attractiepark met belachelijk lage entree, iets van 4 Euro!

• Tumke, 02-09-2013

Venray,Horst ,Deurne,Venlo,Overloon ,Boxmeer zijn leuke plaatsen om te bezoeken.

5 vragen over Vakantiepark Parc De Witte Vennen

• Mark de Keizer, 29-07-2018

Vissen

Is dit een park waar je goed kunt vissen? Ik wil graag met mijn zoon een paar dagen gaan vissen maar dan moet er natuurlijk wel wat te vangen zijn! Mvg. Mark

• Mark, 28-07-2018

Vissen

Ik zou graag met mijn zoon een paar dagen gaan vissen.

Is het de moeite waard om dan deze camping te boeken? Er moet natuurlijk wel regelmatig wat gevangen kunnen worden!

• Patriess, 10-12-2016

Tieners/Pubers

Is deze camping ook leuk voor de leeftijd van 12 tot 15 jaar?

Vakantiepark Parc De Witte Vennen info

• Aantal sterrensterstersterster