Vakantiepark Parc De Witte Vennen

Nederland, Limburg, Oostrum

8.5Fantastisch

• 7.9Activiteiten
  • 9Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Parc De Witte Vennen voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

175 reviews over Vakantiepark Parc De Witte Vennen

• 2018
    9Silvia Konings29-06-2018

De Witte Vennen, voor iedere leeftijd fantastisch

het is een super park. ruime campingplaatsen met overal speeltuinen voor de kinderen. sanitair op het camping gedeelte ook mooi en schoon. wij zaten in een gerenoveerd huisje echt superdelux en mijn kinderen, tussen de 20 en 30 jaar, hebben ook nog heerlijk geschommeld, gewaterfietst en in de grote speeltuin gespeeld. midgetgolf was een mooie baan. echt een aanrader voor iedere leeftijd. vriendelijk en behulpzaam personeel. helaas kunnen we het zwembad niet beoordelen vanwege het frisse weer maar het zag er ook goed verzorgd uit.

• 10Onderkomen
    • 9Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• 9ToClaDaViMa18-06-2018

Niets op aan te merken!

Heerlijk hemelvaartsweekend gehad op de Witte Vennen. Park is onderverdeeld in meerdere grote velden, waar kampeerplekken langs de buitenrand zich bevinden. Verplichte opstelling van caravan of tent met deur gericht op middenveld. Kinderen hebben hier alle ruimte. Echte ouderwetse speeltuin, fijne zwemgelegenheid (hier is wel ook dagrecreatie, maar daar heb je verder op de camping geen last van). Sanitair is netjes en verzorgd. Warm water is tijdsgebonden, maar voldoende om heerlijk te douchen). Receptie is vriendelijk en behulpzaam. Jumbo supermarkt op 5 autominuten van de camping.

• 9Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9D.Bout07-10-2017

fantastisch

Voor de tweede keer op het parc geweest, het geeft je het gevoel of je thuis komt. Genoten van de mooie natuur.

Gereisd met partner in september 2017

• 7Renee08-09-2017

Goed verzorgde groene camping met ruime plaatsen

Sanitair prima en camping goed verzorgd. Omgeving lawaaig door geluid van de snelweg en de voetbalvelden achter de camping met veel geschreeuw en wegrijdende auto's in de avond. Omdat het gehele terrein is omgeven door hoog hekwerk met prikkeldraad en ook de toegang al vroeg wordt gesloten met een zware schuifpoort gaf het mij een opgesloten gevoel en ik vraag mij af wat precies buiten gehouden moet worden?

• 8Onderkomen
    • 2Activiteiten

Gereisd met partner in september 2017

• 7Flip30-08-2017

Mooie camping in mooie fietsomgeving

Mooie ruime staanplaatsen en mooi toiletgebouw. In juni rustig. Dan veel gepensioneerden. Zou wel iets voor georganiseerd mogen worden. Honden zijn welkom en er staat een afvalbak met poepzakjes bij de uitgang. Verder geen faciliteiten voor de hond. De hond mocht zwemmen helemaal achter op het park waar nog puin lag en veel ganzenpoep. Op een mooi terras kan je een drankje doen, maar voor een hapje moet je eerst naar de strandtent. En die was maar 1x in de week open in die periode. Het ziet er allemaal mooi uit maar er zou meer uitgehaald kunnen worden. Wifi op het terras gratis maar op de plek zelf moet je voor betalen.

• 6Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Mieke Botter25-08-2017

Super mooie camping

Hele mooie camping mooi en schoon sanitair honden toegestaan en ervoor betalen maar er is niks voor de hondjes niet eens een speelveldje terwijl er ruimte genoeg is. Ook kun je er niet gezellig iets eten terwijl er zo'n mooie ruimte voor is het enige wat je kan eten in het weekend bij mooi weer een snack in een houten hutje. Ook zijn ze weinig open in het naseizoen De ruimte voor de wasmachines is zo klein dat je er niet met zijn 2 en kunt staan, ook waren de wasmachines te vies om aan te pakken. .

• 1Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Henriette15-08-2017

Verrassend leuke camping

We waren op doorreis en zouden twee nachten verblijven op deze camping. Het zijn er negen geworden, want onze zoon van 11 jaar had het te leuk. De camping is ruim en verrassend opgezet, schoon sanitair (de twee nieuwste gebouwen zijn prachtig), mooie velden en er is veel te doen. Er zijn jongeren die bijv. een voetbaltoernooi of politie en boefje organiseren. Gewoon leuk en gezellig.

• 8Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Ingrid14-08-2017

Boven onze verwachting!

Wij verbleven van 24-7 tot 7-8 in een oeverwoning met drie kinderen (1 x 14 jaar en 2 x11 jaar.) Wat een ruime woning en wat een mooie ligging! Het parc is inderdaad ruim opgezet, schoon en het personeel is zeer gastvrij en vriendelijk. Zo had ons dochtertje een bloedneus in haar slaap gehad en alles zat onder het bloed. De eigenaresse heeft aangeboden om haar knuffels en pyjama te wassen en wij kregen zo een schoon lakenpakket, zonder bijbetaling. Hoewel het parc bijna helemaal bezet was merkte je daar niets van. Er is o.a. een bescheiden animatieprogramma , een spelletjeshoek, speeltuin met springkussen, en een loungeruimte voor tieners. Onze kinderen hebben zich goed vermaakt met anderen. De visliefhebbers kunnen gerust hun hengel(s) meenemen! De gratis waterfietsen zijn een succes! Het parc ligt centraal voor een dagje weg naar bv Valkenburg, Moviepark Germany, Maastricht, Arcen.

Er zullen veel dingen zijn die ik vergeet te vermelden. Maar komen wij terug? Zeker weten!!!!

• 7Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Rebecca12-08-2017

Fantastisch park voor gezinnen!

Mooi en gezellig park met veel te doen voor kinderen. Bijvoorbeeld: midgetgolf, speeltuin, skelters, waterfietsen, kinderbingo en natuurlijk het prachtige meer! Bij onze kinderen was de grote glijbaan favoriet. Er is een snackbar bij het meer waar je lekkere patat kunt krijgen, snacks en ijs. Wij zaten voor het tweede jaar in een Scandinavische blokhut. Deze blokhutten zijn ruime huisjes met een lekkere tuin erachter. Praktisch maar gezellig ingericht. Minpuntje: ik heb rugklachten en voor mij was het matras veel te hard, maar dit los ik meestal op door een luchtbed mee te nemen voor op de boxspring. De eigenaresse is erg gezellig, enthousiast en gastvrij. Ze wil het haar gasten graag naar de zin maken. Onze kinderen waren ook dit jaar weer erg enthousiast over het park, en wij ook! Tip: speelpark Klein Zwitserland. Venray is ook erg gezellig om te bezoeken!

• 8Onderkomen
    • 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8De Vos10-08-2017

mooie rustige zeer gastvrije camping

goed: gastvrijheid, infovoorziening, schoon groen park, grote campingplaatsen (met name veld A), midgetgolf, natuurbad met glijbaan, huifkartocht, gratis waterfietsen. Iets minder (dat vonden wij, maar een ander vindt het misschien een pluspunt): geen winkeltje, geen restaurant. Wij verbleven in een chalet. Gedatteerd meubilair en alles niet geheel schoon, vooral een erg donkere lokatie (hoge bomen/ halverwege de dag geen straal zon meer). Onze kinderen misten een zwembad (we wisten vooraf dat die er niet was, maar blijkbaar was dat met het mindere weer toch af en toe een gemis voor hun)

• 6Activiteiten
    • 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

21 tips over Vakantiepark Parc De Witte Vennen

• Eef, 04-05-2014

Irrland, Duitsland ; Leuk boerderijpark

• Svenja Vermeer, 24-04-2012

Fiets een paar routes vanaf het park. De Noordroute is niet te lang en voor kinderen goed te doen. Ook veel pauzeplaatsen onderweg. Irrland net over de grens in Duitsland. Groot boeren attractiepark met belachelijk lage entree, iets van 4 Euro!

• Tumke, 02-09-2013

Venray,Horst ,Deurne,Venlo,Overloon ,Boxmeer zijn leuke plaatsen om te bezoeken.

5 vragen over Vakantiepark Parc De Witte Vennen

• Mark de Keizer, 29-07-2018

Vissen

Is dit een park waar je goed kunt vissen? Ik wil graag met mijn zoon een paar dagen gaan vissen maar dan moet er natuurlijk wel wat te vangen zijn! Mvg. Mark

• Mark, 28-07-2018

Vissen

Ik zou graag met mijn zoon een paar dagen gaan vissen.

Is het de moeite waard om dan deze camping te boeken? Er moet natuurlijk wel regelmatig wat gevangen kunnen worden!

• Patriess, 10-12-2016

Tieners/Pubers

Is deze camping ook leuk voor de leeftijd van 12 tot 15 jaar?

Vakantiepark Parc De Witte Vennen info

• Aantal sterrensterstersterster