Vakantiepark Parc De Witte Vennen

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen8,7

21 tips over Vakantiepark Parc De Witte Vennen

van Welij, 5-5-2015
Boottocht over de Maas met Filia Mosae. Wandelen en fietsen in de Geijsterse bossen. Bij de receptie zijn leuke wandel en fietstochten verkrijgbaar. Lekker eten met vriendelijke bediening: 't Trefpunt in Geijsteren
Han Jurkiewicz, 31-10-2014
Ga ook eens wandelen in deze streek er valt genoeg te zien en te beleven
Sandra Arendz, 19-8-2014

Probeer de snackbar wat gezelliger te maken.

Misschien idee wat opblaasspullen te verkopen o.a zwembaden e.d

Wat avondanimatie voor volwassen?

We hebben een aantal aanbieders voor Parc De Witte Vennen voor je op een rij gezet:

joke, 2-8-2014
Echt een aanrader voor mensen met kleine kinderen en ouderen boven de 50 jaar.
Eef, 4-5-2014
Irrland, Duitsland ; Leuk boerderijpark
Tumke, 2-9-2013
Venray,Horst ,Deurne,Venlo,Overloon ,Boxmeer zijn leuke plaatsen om te bezoeken.

Michiel, 20-8-2013

Vanuit Oostrum ben je zo in Venray, gezellig plaatsje. Ook Venlo is leuk. Wij zijn nog naar het Missiemuseum in Steyl geweest, leuk!

De dierentuin in Duisburg is mooi, inclusief dolfijnenshow !

Karin, 12-8-2013
Bij de receptie zijn leuke fietsroutes verkrijgbaar die samengesteld zijn door de parkmedewerkers. Er staan leuke tips in voor onderweg, en de route klopt als een bus! Wij deden de 25 km route door bossen, landgoederen, langs kapelletjes, de Maas en weilanden. Beslist doen, want dan zie weer je hoe mooi Noord-Limburg is!
HM. Hofstra, 14-7-2013
Turks bakkertje net na de spoorlijn op industriegebiedje is erg goed. Tevens is de chinees in het centrum van Venray aan te bevelen. Venray heeft een erg leuk centrum.
Jan de Jong, 12-5-2013

Turkse Bakkerij Rostam in Oostrum op het industrieterrein. Bakt eigen broodjes. Iedere dag gehaald!! Heerlijk. Kevelaer bedevaart op afstand. Leuk stadje in Duitsland. Nogmaals Bakkerij Rostam wat is dat brood lekker. 7 minuten fietsen vanaf het parc.

Hertog Jan van voren boeken op internet. Kun je een plekje bemachtigen. Leuke rondleiding.