5 vragen over Vakantiepark Parc De Witte Vennen

• Mark de Keizer, 29-07-2018

Vissen

Is dit een park waar je goed kunt vissen? Ik wil graag met mijn zoon een paar dagen gaan vissen maar dan moet er natuurlijk wel wat te vangen zijn! Mvg. Mark

• Mark, 28-07-2018

Vissen

Ik zou graag met mijn zoon een paar dagen gaan vissen.

Is het de moeite waard om dan deze camping te boeken? Er moet natuurlijk wel regelmatig wat gevangen kunnen worden!

• Patriess, 10-12-2016

Tieners/Pubers

Is deze camping ook leuk voor de leeftijd van 12 tot 15 jaar?

• Monique Witteveen, 16-11-2013

slecht weer

Zijn er op het park of in de nabije omgeving ook faciliteiten bij slecht weer in ons geval geschikt voor kinderen van 2 en 6 jaar? Bijvoorbeeld overdekt zwembad, indoor speeltuin..etc

Alvast bedankt voor uw reactie.

M. Witteveen

Nynke Dekkers, 12-12-2013

Goedemiddag familie Witteveen,

In het hoogseizoen hebben we een recreatieprogramma dat uiteraard aan het weer wordt aangepast. Op het park zelf zijn geen indoor speeltuin of zwembad, maar in de directe omgeving zijn hier voldoende mogelijkheden voor.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan mag u altijd even contact op nemen.

Met vriendelijke groet,

Nynke Dekkers Parc de Witte Vennen Sparrendreef 12 5807 EK Oostrum Tel: 0478-511322 e-mail: [email protected] website: www.wittevennen.nl

We hebben een aantal aanbieders voor Parc De Witte Vennen voor je op een rij gezet:

ANWB camping
    ANWB camping
    ACSI Eurocampings
    ACSI Eurocampings
    Direct boeken
    Direct boeken

• Familie, 06-05-2013

Fietsverhuur

Wij gaan komende zomervakantie naar deze camping. Kunnen we kinder fietsen huren en kunnen we deze vooraf reserveren? We zijn erg benieuwd naar de bevindingen van de nieuwe huisjes en of er ook al wat groen rondom deze huisjes staat.

Victor, 25-05-2013

Hallo,

Er zijn verschillende nette fietsen te huur. Deze zijn inderdaad vooraf te reserveren. De nieuwe huisjes zijn in een woord prachtig. Er wordt nu hard gewerkt aan het groen. Het oude groen aan de achterzijde van de bungalows is blijven staan, dus dat is er sowieso al.

Veel plezier met de vakantie op de Witte Vennen!

Nynke Dekkers, 28-05-2013

Goedemorgen,

Het is zeker mogelijk om op onze camping fietsen (en kinderfietsen) te huren. Deze kunnen ook vooraf gereserveerd worden. U kunt daarvoor contact opnemen met de receptie: 0478-511322.

We zijn druk bezig met de inrichting en de aanleg van de tuinen van de nieuwe Parkwoningen. U kunt altijd op onze FB pagina (www. FB .com/parcdewittevennen.nl) kijken, hier worden regelmatig foto's of updates geplaatst van de nieuwe woningen.

Met vriendelijke groet,

Nynke Dekkers Parc de Witte Vennen