Camping De Oosterdriessen

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag22°13°
Camping De Oosterdriessen

3 tips over Camping De Oosterdriessen

Louwman, 10-7-2015
Mooi: fietsknooppunt route van Eijsden naar Maastricht (neem de korte route, vraag bij de receptie)
Marian Scheele-Oosterwegel, 8-9-2013
Prima ligging voor een uitstapje naar Maastricht! Het kasteel in Eijsden is de moeite waard om rond te wandelen. Ook de Amerikaanse begraafplaats bij Margraten is indrukwekkend. Het drielandenpunt bij Vaals is ook goed aan te rijden.
familie, 24-12-2012
oe zoveel leuke dingen. maastricht, drie landenpunt, monchau (duitsland), er zijn 2 stuwmeren op ongeveer 40 minuten rijden. vonden we ook heel leuk. en een hele goedkope speeltuin in maastricht fort........, leuk voor kinderen tot 8 of 10 met smebadje schommels van alles.

We hebben een aantal aanbieders voor De Oosterdriessen voor je op een rij gezet: