Camping De Oosterdriessen

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag21°13°
Camping De Oosterdriessen
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor De Oosterdriessen voor je op een rij gezet:

61 reviews over Camping De Oosterdriessen in het Nederlands

Ideaal gelegen om Maastricht te bezoeken . Prima.

De familie Dumon-Warmoes
14-9-2018

Super mooi gelegen aan een zijarm van de MAAS met een afgebakende plaats om er te zwemmen en te surfen. Verder gelegen aan een fietsknooppuntennetwerk op 5 km van Maastricht en Eijsden centrum historisch. Heel proper sanitair en overal ook de wasbekkens heet water. Gratis douches en hoe meer dagen je blijft hoe goedkoper in het voor en naseizoen . Verder een kleine winkel waar je brood kan bestellen ook een bar en terras. De camping is verdeeld in allemaal ronde veldjes zodat iedereen heel veel ruimte heeft voor zich. Zeker een aanrader

Mooie camping met veel potentie

Rudy
26-8-2018

Een zeer vriendelijke ontvangst en mooie ruime plaatsen op een heel mooi gelegen camping. Er is aandacht voor kleine zaken zoals zeep en een handdroger bij de toiletten, een papierrol bij de afwasgelegenheid en hier en daar een picknicktafel. Maar de camping zou een topcamping kunnen zijn met een extra sanitair gebouw iets verderop op de camping. Het huidige gebouw is te klein voor het aantal bezoekers en te krap opgebouwd. De staat van onderhoud is matig. De toiletten e.d. zijn dan wel schoon, maar als je iets verder kijkt zie je dat het zich daartoe dan ook beperkt.

netjes!

Sylvia van Capel
22-8-2018

Nette camping met ruime plekken, net sanitair, leuke locatie

1 nachtje geweest, maar zeker voor herhaling vatbaar!

Prima camping vlakbij Maastricht

Bob
14-8-2018

Vrij grote camping vlakbij Maastricht.

Plaatsen van groot tot vrij klein. Wij stonden aan de weg kant en vonden dat soms toch storend. Sanitair alles in 1 gebouw, voldoende schoon ,waterstraal van douche vrij zacht/zuinig afgesteld. Weinig water punten en erg lage waterdruk. Publiek is heel wisselend, doorstrekkers, veel campers en mensen die langer staan.

Ligweide aan het water (met blauw alg) Geen georganiseerde kinder animatie. Gratis WiFi is er rondom de bar. Niet mogelijk op je plaats. Heel handig de ouderwetse ijzeren vuilbakken op je plek met gratis vuilzakken. Enorm veel te doen in deze omgeving. Prima camping maar voor ons was 1 maal voldoende, staan persoonlijk liever op kleinere camping.

Voelt als thuiskomen. Heerlijk.

Trudy de Beus
30-7-2018

Het is een grote camping die kleinschalig aandoet. Grote plekken. Ook niet dicht tegenover elkaar. Veel privacy dus. Gezellig/vriendelijk personeel. Vanaf deze camping kan je heerlijk vlak fietsen (je bent zo in Maastricht), maar je zit ook zo in de heuvels. Wij zijn er al ongeveer 8 keer geweest, dus dat zegt genoeg. In het begin op weg naar het zuiden. Maar nu hebben we er al 2x een lange periode gestaan. De campers worden zoveel mogelijk vooraan op het terrein gehouden. Het is geen lawaaicamping in het voorseizoen. Het hoogseizoen zijn wij er nooit geweest.

Het voelt weer als thuiskomen!

Mayke Herberts
19-7-2018

Altijd goed hier. We komen hier al vele jaren. We komen hier erg graag als we op weg zijn naar of op onze terugreis van Frankrijk. Het voelt voor ons als thuiskomen. Goed winkeltje. Schoon sanitair. Gezellige bar. Aardige eigenaren. Maastricht op korte afstand. Een echte aanrader dus.

Heerlijk ontspannen en waan je het buitenland!

Dico en Willemijn
2-7-2018

Een heerlijke camping waar je je even in het buitenland waant! Wij hebben inmiddels 5 jaar een voorseizoensplaats en al veel vrienden enthousiast gemaakt over de camping. Iedereen die een dagje op bezoek komt is gelijk 'om'! Het uitzicht en de sfeer op de camping het gezellige kleine plaatsje Eijsden en Maastricht dichtbij. Even lekker ontspannen! De douches en faciliteiten zijn niet nieuw en soms wat weinig voor de hoeveelheid kampeerders maar het is er altijd schoon! Van een vakantie op de Oosterdriessen krijg je geen spijt.

Geweldige leuke camping

Sylvia en john
2-7-2018

Vorig jaar zijn we in mei en juli geweest. We kregen op een camping in Duitsland te horen van een hoop mensen dat camping de Oosterdriessen een hele leuke gezellige en rustige camping is.we hebben eerst voor een lang weekend in mei geboekt en inderdaad het is een geweldige mooie camping .de rust en de gastvrijheid heb ons zo goed bevallen zodat we in juli weer hebben geboekt.en a.s de zondag zijn we weer op de camping voor 2 weken.om de hoek van de camping zit een snackbar ,maar Maastricht zit niet ver vandaan .fiets of met ov is goed te doen .wij raden iedereen met hond of kinderen gezinnen of samen jong of oud deze camping aan.

Wij hebben hier weer 5 weken een geweldige tijd gehad! Al voor het derde jaar op rij! En we verheugen ons erop om in augustus weer terug te gaan!

Geweldige camping

Joop en Ans
4-10-2017

Mooie en goed verzorgde camping met ruime plaatsen en privacy

Gelegen in een mooi natuurgebied , heerlijk om te wandelen en te fietsen

Dichtbij Maastricht en veel gezellige plaatsjes

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Oosterdriessen in Oost-Maarland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Oosterdriessen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.