Camping De Oosterdriessen

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag21°13°
Camping De Oosterdriessen

We hebben een aantal aanbieders voor De Oosterdriessen voor je op een rij gezet:

52 reviews over Camping De Oosterdriessen in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Geweldige camping

Joop en Ans
4-10-2017

Mooie en goed verzorgde camping met ruime plaatsen en privacy

Gelegen in een mooi natuurgebied , heerlijk om te wandelen en te fietsen

Dichtbij Maastricht en veel gezellige plaatsjes

Zoals gewoonlijk weer uitstekend.

George
27-9-2017

Zoals gewoonlijk weer uitstekend voor een paar dagen op de terugweg. En bij ontbreken van een eetgelegenheid zou ik Le Marmite willen aambevelen honderd meter buiten de camping rechts af en laat u niet afschrikken door het bord Friterie. Ga de rechter deur in en u kunt een geweldige maaltijd nuttigen die niet onder doet voor een gerenommeerd restaurant tegen een schappelijke prijs.

Geweldige camping

Marianne
25-9-2017

24 jaar komen wij al op deze camping. Waarvan 3 jaar het hele seizoen. Fijne rustige groene camping. Geen disco. Prachtige grote staanplaatsen. Oké sanitair wat verouderd maar wel schoon. En als het soms wat minder is, dan moeten de gasten eens bij zichzelf te rade gaan.

Zeer vriendelijke eigenaren. Staan altijd voor je klaar. Kortom voor ons voelt het ieder jaar weer als thuiskomen. Heerlijk.

Geweldige plek, mooie natuur

Jo en Jo
    8-9-2017

Zeer mooie camping. Prachtige ligging. Prima sanitair. Werd regelmatig schoon gemaakt. Misschien iets minder geschikt voor mensen met oudere kinderen. Maar het is maar waar je naar op zoek bent. Wij komen graag nog eens terug.

Mooie camping aan het water

Fam. Vreeman
    25-8-2017

De plaatsen zijn ruim en afgescheiden. Voorzieningen zijn goed maar dat is persoonlijk. Kantine en winkeltje op de camping aanwezig. Wifi verbinding is slecht en alleen bij de kantine.

Heerlijke relaxte sfeer

Monique
    4-8-2017

Een goed onderhouden en schone camping met vriendelijk en behulpzaam personeel, we komen zeker terug.

na ruim 20 jaar nog steeds fantastisch!!

Maria
    28-7-2017

Zeer vriendelijke en voorkomende, meedenkende medewerkers. Voel me elk jaar opnieuw weer "thuis komen" bij m'n "zomerfamilie"!

Relaxte camping. Wij komen zeker terug

Niek63
    27-7-2017

Wat een geweldig relaxte camping! Een kleine receptie, een vriendelijke ontvangst, een speeltuin, een strandje met aansluitend veel gras, een barretje, een winkeltje dat een paar uur per dag open is en een mooie omgeving. Geen disco, geen zwembad, geen recreatieteam. Dan krijg je ook de mensen die gewoon een rustige vakantie willen. Oké, de wifi is beperkt (alleen rond bar) en het sanitairgebouw is wel wat ouder. Maar wordt dagelijkse meerdere keren zeer goed schoongemaakt (hulde). Wij zijn hier 4 dagen geweest. Wat een topcamping, als de weersvoorspellingen beter waren geweest zouden we zeker hebben bijgeboekt.

Prima plek

Kok
    24-7-2017

Leuke camping voor het geld.

Eigenaar een halstarrige sufkop.

Als je op visite komt en 300 km heb gereden en toevallig je hond mee.........

Nou vergeet het maar rustig.

En een kind van 2 jaar.

Mag even van hem op het terras zitten en dan weer weg wezen.

Zeer klant ontvriendelijk.

Heb dan ook maar een dag een plek erbij gehuurd waar we dan maar konden zitten.

Hij had ook een alternatief aan kunnen dragen.

Gore bende

Melissa
    23-7-2017

Prachtige ligging aan de Maas. Rustige camping ook. Helaas maar 1 sanitair gebouw, dus alle afwas, douchspullen, watertank etc mee moeten zeulen naar de andere kant van de camping. De wc's zijn erg onhygiënisch, stinkt ontzettend naar urine, de douch zit vol schimmel en ruikt naar ammoniak, vaak werkt de douch niet of komt er een minimale straal uit.

Ik vond de gastvrijheid ook zeer minimaal. Klantonvriendelijk zelfs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Oosterdriessen in Oost-Maarland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Oosterdriessen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Oosterdriessen scoort een 8.03 uit 10 op basis van 53 reviews.