Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.1Staat v/h sanitair
  • 6.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

In Eijsden middenin een natuurgebied en aan het water ligt Camping de Oosterdriessen. De plaatsen zijn ruim opgezet en bieden voldoende privacy doordat ze afgeschermd zijn door groen. Het sanitair op de camping is schoon. Ook een privéstrand is aanwezig aan het water. Maastricht ligt slechts 5 kilometer verderop en is een aanrader om te bezoeken.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

77 Reviews over De Oosterdriessen

• 6diana28-05-2022

mooi en knus maar voor 60+

Hier een weekje geweest samen met partner. Vriendelijk ontvangst maar keuze uit 2 plekjes want het zou gereserveerd zijn komende dagen. Echter gedurende onze tijd zagen we dat andere bezoekers ook gewoon plaatsen bekeken en rondliepen, klopte dus niet. Pluspunten: Mooie,grote plaatsen Veel wandel- fiets mogelijkheden Vriendelijk ontvangst receptie Min puntjes: - veel muggen staanplaatsen water -Weinig stroom en water punten -Veel ganzen poep lig- en speelweide doordat locatie op ganzen route lijkt te liggen.Dus opletten met kleine kinderen. - basic schoon stanitair, douches niet regelbaar temperatuur of koud/lauw of warm water. Kleine douche ruimte, kleding wordt makkelijk nat. - Hang jeugd op toilet s avonds in washokjes, gsm onder deur door spelletjes ( 1x meegemaakt, schop tegen gsm was het over) - Merendeel bezoekers 60+ en ouder. Leuke dagen gehad vanwege mooie omgeving maar voor ons is deze camping niet voor herhaling vatbaar.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Alex van Zutphen28-08-2021

Overstroming camping Oosterdriessen.

Aankomst 14 Juli De avond om 23.15 vanwege overstroming geevacueerd. Daarna keurig via de mail op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Op 26 Augustus gehele bedrag door Fam. Vletter terug gestort dus geen voucher of overboeking. Dit vinden wij geweldig en hadden hier niet op gerekend. Fam. Vletter heeft al veel financiele tegenslag gehad vanwege de overstroming daarom hebben wij de helft wederom teruggestort als steun. Al is dit maar een druppel op de gloeiende plaat. Wij wensen de Fam. Vletter veel sterkte in de wederopbouw van hun mooie en gezellige camping.

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 10Ronald10-08-2021

Fantastische camping voor ons, senioren.

Echt een charme camping. Prachtige plaatsen. Goed onderhouden, ook het sanitair. Veel privacy. Minder geschikt voor gezinnen. Goede uitvalbasis voor wandelen en fietsen.Erg gewild blijkt uit de volledige bezetting. Prettige eigenaren. Komen hier zeker terug.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Charles09-08-2021

Mooie camping goed sanitair veel groen.

Fijn verblijf. Zaterdags pizzakar. Zondags Indonesisch eten. Allemaal erg lekker. Supermarkt dichtbij. Prachtig fietsen met race,mtb en gewone fiets. Prachtig wandelen.langs de maas. Maar ook in de heuvels bij noorbeek en Slenaken. Gaan beslist nog eens terug. Dan hopelijk met wat meer zo'n en hogere temperatuur.Enige minpuntje is dat er maar 6 ampere stroom is. Da's wel weinig als je de waterkoker en koffieapparaat aan hebt. 3x de zekering eruit

• 6Eetgelegenheden
  • 8Joke02-08-2021

fantastisch

Het is een super mooie camping, leuke eigenaren en mooie vrije plekken. Het is echt een aanrader, kan niet beter, netjes en schoon.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Joke Schlepers01-08-2021

fantastisch

Het is een super mooie camping, ruime gescheiden plaatsen en heel erg schoon. een echte aanrader, en vriendelijke eigenaren.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Niels Romeijnders28-08-2020

Erg fijne plek

Deze camping heeft geen animatie en toeters en bellen. Dat blijkt precies te zijn wat willen.

De plekken zijn goed onderhouden, leuk speeltuintje voor de deur en op het centrale veld. Er is een mini winkeltje en een kantine. Die laatste zou volgens mij wel een simpele menu kaart kunnen voeren.

De heren wc's zijn netjes en ogenschijnlijk onlangs opgeknapt, de urinoirs gaat iets niet goed mee die stinken ook nadat ze schoongemaakt zijn.

De ligging is geweldig, aan een arm van de Maas, op fiets afstand van Maastricht en Eijsden. Wat verder van de Maas ben je zo in de heuvels en de ardennen wat je het gevoel geeft in het buitenland te zijn.

Ik las reviews over onvriendelijke mensen, hoewel ik die nauwelijks heb gesproken, was het contact prima.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Richard09-08-2020

Prima camping, maar zou een topcamping kunnen zijn

De camping is ruim opgezet met erg veel groen, en erg veel bedoel ik ook dat er wat meer aandacht aan het groen besteed zou mogen worden (iets met een heggeschaar). Ruime plaatsen, sommige op een openveld met heggen en andere weer verdeeld in kleine straatjes. Er is maar 1 sanitair gebouw aanwezig, waarvan het heren gedeelte is opgeknapt, het dames gedeelte is nog oud en dient nodig opgeknapt te worden. Een 2e sanitair gebouw is wel hoog nodig! De camping lig aan een mooie plas, met een klein strand......het water is leuk om te varen, suppen etc maar door het weer erg veel alg en veel plantegroei aanwezig. Er is een winkel en barretje aanwezig, maar beperkt open. Friettent en restaurants om de hoek en winkels dichtbij. Wij hebben geen problemen ondervonden met de eigenaar, daarom ook vreemd dat iemand overal een 1 voor geeft terwijl je er niet gestaan hebt. Prima camping maar het zou top zijn als je er wat meer aandacht besteed.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Wismans18-07-2020

Simpelweg top

Prima camping. Groots opgezet (ruime plaatsen, ruime speelterreinen) en toch rustig. Prachtige ligging aan meer om bijv te zwemmen. Eetgelegenheden om de hoek in het dorp. Op fietsafstand van Maastricht. Vriendelijk personeel. We kwamen voor twee nachten en bleven anderhalve week.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Jil17-07-2020

Geweldige mooie parkachtige camping

Zeer vriendelijke eigenaren Friet tent en 2 restaurants om de hoek Supermarkt dichtbij Zwemmen in de maas Fun valley en indoor speelhal naast de camping Op de fiets naar maastricht Zeer schoon sanitair en warme douches Leuke speeltuintjes Rustig 's avonds en leuke vriendelijke camping gasten!!!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair