Camping Maashoevesterstersterster

Tonen op kaart

91 reviews over Camping Maashoeve

• 2019
    10Fam. Bolsenbroek23-09-2019

Prima camping met uitstekende faciliteiten. Gratis wifi en cai. Grind bij de voortent en prima sanitair. Ook niet te vergeten! Mooi viswater vlakbij de camping de Telgerseplas waar je tegen betaling alle vissoorten zijn te vangen. Ben al 2 keer geweest. Prachtige omgeving om te fietsen. Zal er zeker nog vaker komen. Kortom een aanrader waar je geen spijt van krijgt. Gr. Fam Bolsenbroek

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Peter02-09-2019

Gedesillusioneerd

Met veel plezier hebben wij 12 seizoenen gestaan op camping De Maashoeve. Door ziekte moeten wij voortijdig stoppen met kamperen. Gedesillusioneerd hebben wij de camping op 2 september verlaten maar de eigenaar kwam ons eerst nog even vertellen dat wij extra geld moesten betalen omdat wij teveel vuilniszakken in de container hadden gegooid. Uiteindelijk had hij de zakken daar weer uit gehaald en voor onze fiets neergezet. Wij hadden ons dit afscheid anders voorgesteld en geen trap na verwacht. De eigenaren hebben niet eens de moeite genomen afscheid van ons te komen nemen.

Gereisd met partner in april 2019

• 10Yvonne.20-08-2019

In een woord: Fantastisch 😘

Een heerlijke rustige camping in een supermooie omgeving, je kunt fijne fietstochten maken. Wij zijn voor de 2-de keer hier geweest en het is ons weer supergoed bevallen. De camping is echt TOP!! Fijn sanitair en alles super schoon. Wij gaan hier volgend jaar zeker nog eens een weekje naar toe!!

Ruud en Ina bedankt voor alles. En Wilma je maakt heerlijke soep en gehaktballen. Ook de rauwkost was heerlijk!!😀👍

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Jules Brinkman10-08-2019

Prima camping

Goed verzorgde camping, alles oké . Wel rustig, mooi fiets gebied ook in België .

• 9Staat v/h sanitair

• 10Rita Hekman08-08-2019

Prachtige camping mooie omgeving

Vriendelijke eigenaren,prachtige met hagen omzoomde plek. Speciaal voor de hond Guus een plek achteraan.Superschoon sanitair.Grote fietsschuur.Prachtig fietsen en wandelen.Voor herhaling vatbaar. Een aanrader:op donderdag de eigengemaakte gehaktballen en salade! Onze toch wel iets angstige hond was dikke maatjes met Ina,maar kreeg natuurlijk ook lekkere botjes van haar!

• 10Mevrouw Donkers04-08-2019

Fantastische camping

Mooie ruime campingplaatsen. Mooie omgeving. Vriendelijke eigenaren.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Evenard Lieverdink25-07-2019

Voor herhaling vatbaar!

Een week lang gekampeerd op een zeer nette en goed verzorgde camping. Ruime kampeerplek op een groot veld. Voor de caravan een strook met grint, waardoor er geen gras naar binnen wordt gelopen in de caravan. Sanitair zeer goed en vooral schoon! Goede uitvalsbasis om te gaan fietsen of wandelen in de omgeving! Ligging kort bij de Maas, veerpontje kort in de buurt. 's Morgens brood en krantje bij de plaatselijke bakker! Enthousiaste ontvangst door medewerkster van de camping. Enig nadeel(tje); alleen betaling in contanten, geen mogelijkheden om te pinnen!

• 10fam.weyns - canters13-07-2019

een op en top rustige camping voor rustige mensen

Hier voelen wij ons thuis bij deze prachtige camping met zéér vriendelijke uitbaters INA en RUUD .Ook de mooie ruime en goed verzorgde plaatsen en het uiterst verzorgde sanitair gebouw zorgen voor een fijne vakantie. Het prachtige gebied waar je een keuze kunt maken uit zoveel verschillende fiets en wandelroutes die je terplaatse meekrijgt zijn geweldig. Ina en Ruud doe zo verder en wij kijken er alweer naar uit om terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10W lenders10-07-2019

Zeker weer !!

In een woord GEWELDIG !!!. Mooie rustige superschone camping. Prachtig fietsgebied, mooie natuur, en alles is prima geregeld. Niets is te veel, eigenaren staan altijd voor je klaar, en Wi-Fi over het gehele terrein

• 4De baar06-07-2019

Niet best

Mooie camping maar internet is waardeloos. We staan nu op een camping waar internet gratis is maar 100 maal beter is dan de maashoeve

Gereisd met partner in juni 2019

3 tips over Camping Maashoeve

• Ronald Postma, 31-05-2013

Een aanrader deze camping. Wij overwegen om hier weer heen te gaan. Het maasgebied is een prachtgebied om te fietsen.

• Romana, 02-09-2013

Lekker uit eten; Hompesche molen absoluut!!

• Fred en Ans, 16-06-2012

Het ligt in een geweldige mooie fiets en wandel omgeving. Men is er via een fiets en voetgangers pontje in 10 minuten lopen in België. En overal de prachtige Maasplassen. Tips bezoekje Thorn Maaseik Outlet Roermond Openbaar vervoer op 500 meter enz........ ZEER ZEKER EEN IJSJE ETEN BIJ DE LOKALE IJSBOER "LAAKS BOERE IES".

0 vragen over Camping Maashoeve

Camping Maashoeve info