Hotel Lakerhof

Laatste review

Weekend met vrienden

Marcel & Patricia Aelbrecht - Van Hoylandt,
18-10-2016

Toplocatie met vriendelijke eigenaars. Rustige omgeving, geen nachtlawaai. perfecte uitvalsbasis voor verschillende uitstappen. Heel mooie en verzorgde kamers. Lekker, verzorgd ontbijt, zeker voldoende. Ook het diner is een aanrader! Niets negatiefs over te zeggen.

Kenmerken

18-10-2016

Prima Hotel, Restaurant,

Suzan
14-8-2016

Gezellig hotel een heerlijke keuken

Kamer mooi en ruim. Badkamer erg ruim met bad, maar ietsjes gedateerd.

Menukaart heel veelzijdig en goede prijsverhoging.

Erg service gericht. Mooie omgeving, zeker voor fietsers en wandelaars. Het ligt vlak langs de Maas.

Van hieruit heel centraal om heel Limburg door te crossen. België om de hoek en Duitsland nabij.

Gezellige tuin. Oja......zeer ruim ontbijt. Warme broodjes, vers kopje koffie/thee en vers fruit.

Gastvrij personeel.

Een aanrader dus....

Een aanrader

Dirk Schauvaerts
11-8-2015

Als je wil fietsen in een rustige omgeving rondom de maasvallei dan is dit charmante hotel een heel goede keuze.

Vriendelijk onthaal en heel lekkere keuken.

Gezellig dineren in een mooi aangelegde tuin is mogelijk.

Net over de Nederlandse grens dus ook voor Belgen heel makkelijk bereikbaar.

Helemaal top!

Ikozy
4-5-2012

Wij hadden een ruime kamer, niet bijzonder luxe, wel keurig en verzorgd. Koffie en thee (allerlei soorten!) op de kamer, ruime badkamer met ligbad, goede bedden. Wij zaten niet aan de weg (die ook niet zo druk was toen wij er waren, eind april 2012), keken uit op de grote tuin en hoorden 's ochtends alleen maar vogeltjes, soms een blaffend hondje én een schorre haan! Sowieso een heerlijke omgeving: veel natuur, heel veel rust, de Maas vlak bij.

Wat dit een regelrechte topper maakt is het restaurant! Heel mooi, strak en modern maar warm ingericht, en het eten was werkelijk geweldig. Puur, heerlijke smaak, geweldige opmaak. Ook de appetizers vooraf: heerlijk! ook het personeel verdient een pluim: de dame uit de keuken deed zeer haar best voor ons toen we (te vroeg) wilden inchecken: helemaal geen probleem!

Het ontbijt (wat lekker laat mocht de volgende dag) was ook helemaal prima: veel verschillende vers afgebakken broodjes en brood, eitjes, fruit, etc.

In een woord: geweldig!

prijs kwalitiet van kamers veel te duur

Ad Spakman
29-6-2010

Prima hard werkende hoteleigenaren.

Kamer was uit de tijd geen airco en douche , kamers veel te duur voor wat je krijgt.

Ligging aan een drukke weg veel geluid.

fantastisch hotel, prefecte gastheer en gastvrouw

Joop en Caty van der Wijst, Castricum
1-5-2010

We hadden 3 nachten voor de prijs van 2 nachten geboekt en hebben er nog een nachtje aan vastgeplakt. Heerlijke frisse grote kamer met twee goede stoelen. Koffie, thee en chocomel kun je zelf maken. Heerlijk na een fietstocht op de kamer ontspannen met de krant, die 's morgens bij het ontbijt klaarligt. Grote, schone badkamer. elke dag ook behalve schone baddoeken ook washandjes (nog nooit meegemaakt!).Heerlijk uitgebreid ontbijt. Er ontbreekt niets en anders kun je daarom vragen. Echte aanrader.

zeer goed

Brabant
27-6-2009

Hebben 26 juni bij Hotel Lakerhof gelogeerd, zeer vriendelijke mensen,

schone kamers, leuk klein plaatsje.

prijs/kwaliteit uitstekend!

2007

Gezellig kleinschalig hotel, je voelt je er echt thuis. Iedereen is even vriendelijk, fantastich eten alles vers ook het dagmenu was uitstekend,een prima ontbijt.Mooie ruime kamer met ligbad,laptop gebruik geen probleem!Gezellige bar. Kortom het is een aanrader een erg leuk hotel.

Mooie streek, mooi en verzorgd ingericht restaurant. Vriendelijk personeel. het eten was verzorgd mooi gepresenteerd en lekker.

We hebben een aantal aanbieders voor Lakerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lakerhof in Ohe en Laak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lakerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.