Tijdelijk €25 aanbetaling

+19

9.9FenomenaalScore uit 13 reviews
  • 9.8Staat v/h sanitair
  • 10Eetgelegenheden

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over De Maasterp

• 10Jan Willem25-07-2022

geweldig

Voor het eerst waren we met de camper voor een paar dagen om uit te proberen hoe dat was en kwamen uit bij de Maasterp in Ohe en Laak. We hebben genoten van de omgeving. We hadden een heel mooi uitzicht over de Maas en de jachten die daar liggen. Onze hond heeft ook de vakantie van zijn leven gehad want er zijn daar erg mooie wandelpaden. Toiletgebouw is altijd netjes schoon en niets op aan te merken. Fietsen is er een genot en de supermark ligt er een half uurtje fietsen vandaan. Volgend jaar willen wij er voor een paar weken gaan staan want het is ons heel goed bevallen.

• 10Ronald18-04-2022

Dag Huub en collega’s vd Maasterp, Wat een fantastisch weekend hebben wij gehad. Super camperplaats veel rust en met een mooi uitzicht. Dank jullie.

• 10Jan Willem24-08-2021

geweldig mooie accommodatie

We zaten in ark 12 mooi aan het water. De bootje kwamen mooi voorbij gevaren. Alles was goed schoon en netjes, de ark was helemaal compleet en we hebben niks gemist. Ook de eetgelegenheid was gezellig en er was lekker te eten. Ohe en Laak is een mooi dorp waar van alles te doen is, je kan er mooi fietsen en wandelen.

• 10Richard10-05-2021

geweldig

Minpunten hebben we niet. We zaten lekker aan het water in ark 22. Alles was compleet en we hebben niks gemist. De accommodatie was mooi schoon en erg netjes. Er is een geweldige eet gelegenheid We gaan zeker nog eens een keer terug.

• 9gerard17-08-2020

Het was weer geweldig

Supercamping voor groot en klein. Toiletgebouwen altijd netjes schoon en opgeruimd alleen met die muntjes is dit vergaande glorie. Verder hebben wij een leuke vakantie gehad.

• 9Herman van Helden07-08-2019

super

Wat een mooie plek en heerlijk rustig. We werden vriendelijk ontvangen en kregen gelijk een mooi plek toegewezen aan de jachthaven. Wij komen zeker nogmaals terug hier.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Fam. Verheij05-08-2019

Mooie plek en voor herhaling vatbaar.

De camperplaatsen waren prachtig gelegen aan het water bij de jachthaven aan de rand van de Grensmaas. Mooi gebied; steenworp van Roermond en Stevensweert. Leuke horeca bij de camperplaatsen. Stroom is naar keuze en er staat een kleine sanitairunit. Melden moest bij de receptie van de camping tegenover de camperplaatsen/haven. Gastvrij en vriendelijk ontvangen. Receptie is beperkt open maar er is een intercom waarop de beheerder goed bereikbaar is.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Gerben Weening02-08-2019

Heel goed bevallen

Prachtige ligging en mooi gebied. Aanraders voor campers

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Joyce01-08-2019

Prachtige ervaring

We waren op doorreis met de camper en vonden deze prachtige plek aan het water. Je liep meteen van uit de camper door naar de prachtige natuur. De voorzieningen waren van alle gemakke voorzien en het sanitair zag er top uit!! Een echte aanrader!

• 9J.Jacobs01-08-2019

Prachtig uitzicht.

Na een hartelijke ontvangst kwamen we aan op ons stekje. Wat hebben we genoten van de dagen dat we met de camper in een natuurlijke omgeving aan het water hebben doorgebracht.. We genoten van een mooi uitzicht over de jachthaven. Met het mooie weer wasnden we ons in zuiderlijke oorden.

Camping De Maasterp info

• Adresgegevens