Appartement

92 reviews over Appartement Camping Sangershoeve in het Nederlands

Fantastisch.

Hans Kolkman
5-7-2019

Wat een mooie camping mooie veldjes netjes onderhouden en aangelegd. Vriendelijke uitbaters. We hadden problemen met de camper ze hebben ons bijgestaan in raad en daad. Schoon sanitair ruime plekken in 1 woord klasse. Lekker op fietsafstand van Echt waar alles te koop is met gezellige terrasjes..

Frans en Yvonne
30-6-2019

Wij komen hier al 12 jaar. Een fijne camping met fantastische eigenaars. Je voelt je altijd zeer welkom. Mooie grote plaatsen en goed verzorgd.

Sfeervol en rustige camping met oog voor details

Henk
27-6-2019

We hebben erg genoten van de mooie camping en omgeving. Heel veel mogelijkheden voor fietsen, wandelen en uitstapjes. De gratis voorzieningen zoals de lekkere warme douches en schone wc zijn top. Verder was broodjes-service ( lekker vers gebakken) super. De jaarlijkse bbq die word georganiseerd voor de gasten was in een woord geweldig. De gratis WiFi, de fietsroutes die beschikbaar worden gesteld en de vriendelijke eigenaren zijn zeker een pluspunt. De campeerplaatsen zijn ruim, en van alle gemakken voorzien. Puntje van kritiek vinden wij het negatief uitlaten door andere reviews over de storende weg langs de camping. Hiervan hebben wij totaal geen hinder gehad. Zeer mooie en sfeervol opgezette camping met oog voor details. Absolute aanrader.

Super

A.Beeker
27-6-2019

Een prachtige camping in een heel mooi fietsgebied. Mooi schoon sanitair ,camping ligt dan wel aan een doorgaande weg ,maar de plaatsen zijn superruim en mooi . De eigenaar en familie zijn erg vriendelijk en doen er alles aan om je een fijn verblijf te geven. Ga zo door top👍👍👍

Super mooie camping!

Luus
27-6-2019

Super mooie en verzorgde camping. Heel aardige en gastvrije eigenaren! Sanitair is modern, heel netjes en verzorgd. Erg fijne plek. We zijn op doorreis naar huis, jammer anders hadden we zeker langer gebleven! Een echte aanrader!

Laatste keer

Peter
26-6-2019

Veel verkeerslawaai van lokale weg en erger nog de A2!! die binnen 400 meter ligt. Dendert de hele dag en nacht door. Tevens is op veld achter er een ontsierende electriciteitsmast midden op het veld, wie wil daar naar kijken op zijn vakantie?? Ziet er niet uit! Sanitair veel te weinig voor het aantal plaatsen. Gastvrij ja , maar als je na 2 dagen vertrekt is de eigenaar veel minder vriendelijk.

Gereisd Met partner in juni 2019

Matig, niet voor herhaling vatbaar.

Johanna
14-6-2019

Erg veel geluidsoverlast van de snelweg, onvoldoende sanitair(wel schoon) in verhouding te duur.

Gezellig

Carina van der Lee - Canninga
26-8-2018

Super leuke camping! In een zeer mooie natuur. Het is zeker geen Seniorencamping alleen, wij hebben er zeker ook genoten als jong stel zonder kinderen. De camping bazen zijn heel behulpzaam. De plaatsen zijn netjes en verzorgd.

Supervakantie gehad op deze camping

Marian en Wim loock
25-8-2018

Super mooie goed verzorgde camping,niets kunnen vinden wat niet goed was. Vriendelijke behulpzame eigenaar. Fietsen stalling die snachts op slot gaat. Voor ons een camping om terug te komen zeker omdat je er hele mooie fietstochten kunt maken,de routes krijg je er bij.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Uitstekende camping

Wiebren en Ineke van Broekhuyzen.
18-8-2018

Een fijne camping waar de eigenaar "gasvrijheid" hoog in het vaandel heeft staan. Prima plaatsen, waarbij je caravan op zijn plaats wordt gezet om, zodat het gras niet wordt beschadig door wielsporen. Zéér schoon en ruim sanitair. Gratis kabel TV en Wifi. Prima uitval basis voor mooie fietstochten naar zowel België als Duitsland. Wij komen hier beslist nog eens terug!

Gereisd Met partner in juli 2018

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Camping Sangershoeve in Ohe en Laak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Camping Sangershoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.