Bed and Breakfast Pingerhoeve

Tonen op kaart

89 reviews over Bed and Breakfast Pingerhoeve

• 10Geerd en Marina Kroese28-02-2019

heerlijk, relaxed, gastvrij

Afgelopen week voor de tweede keer in de Pingerhoeve overnacht. De eerste keer was fantastisch, door de hoge verwachtingen valt een tweede keer dan soms wat tegen. MAAR dat geldt zeker niet voor de Pingerhoeve. Het was weer geweldig; hartelijke, gastvrije ontvangst, mooie, ruime kamer, prima badkamer en bedden. Tot slot 's ochtends een heerlijk ontbijt. Deze B&B is echt een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9Marjanne en Frank Broeder13-09-2018

Fantastisch en onvergetelijk verblijf

Overnachten in een smaakvol ingerichte en zeer ruime kamer met tuin. Heerlijk gegeten in goed gezelschap en vanmorgen verrast door een uitmuntend ontbijt

Gereisd met partner in september 2018

• 10Susan Tapper24-07-2018

Fantastische ruime kamer en zeer gastvrij, prima ontbijt.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Bart02-07-2018

Uitstekend, zeer sfeervolle B&B

Ons verblijf in de Pingerhoeve (1 nacht) was heerlijk. De kamer was mooi op thema (muziek) ingericht; aantal mooie LP's gedraaid. Het bed en de douche waren goed. Ontbijt 's ochtends was heerlijk, uitgebreid en vers. 's Avonds ook gedineerd in de hoeve en ook dat was heerlijk. Voor een schappelijke prijs (€29,50) een goed 3-gangen diner.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Vera19-02-2018

Zorgeloos genieten! We komen hier graag!

Er is geen minpunt te noemen. Zelfs onze hond heeft een geweldig weekend gehad! De gastvrijheid en warmte, het voelt als thuiskomen!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• 2017
    9Joke Bauwens18-12-2017

Gezellige B&B, heel smaakvol ingericht!

Mooie hoeve, heel gezellig en uitnodigend. Lekker verzorgd ontbijt (vers fruitsap, gesneden fruit, bereid glaasje met yoghurt,...). We verbleven er met 2 jonge kinderen van 3 en 5, die het ontbijt ook smaakten! Zalige matrassen. De fatboy vonden ze top! Net en proper, niets op aan te merken! Beslist een aanrader om nog eens terug te komen. Kleine tip: een klein kastje voor kledij was handig geweest.

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

• 10Hanneke Peperkamp13-11-2017

Bijzonder mooie,fijne B & B

Heerlijk weekend gehad in Pingerhoeve,met alle lof voor de gastvrijheid! Bernard en Elsbeth hebben ons verwend met een heerlijk uitgebreid ontbijt en eveneens het dinner.Het logeren is hier een "feestje" heerlijke bedden,mooie kamers, het eten,de hoeve,de vriendelijke mensen.Prima plek om de omgeving te verkennen.Wij komen graag in het voorjaar terug!

Gereisd met vrienden in november 2017

• 10Frank & Jolanda17-04-2017

Kamer, badkamer, ontbijt, diner en ligging waren super !!!

Gereisd met partner in april 2017

• 9Jeroen van Geel16-04-2017

Welkom,gastvrij&bourgondisch

Goed; Het eten, de service en de hoeve. Ademt een rustieke sfeer uit!

Minder; Een oud gebouw dus wat gehorig -> wij sliepen boven en de gasten onder ons hadden daar last van ( bij een bovengemiddeld geluisnivo door ons viertal). Andersom geen overlast ervaren

Gereisd met vrienden in april 2017

• 10Eddy en Janette03-04-2017

Een geweldig weekend gehad! !

Pingerhoeve! Een echte aanrader!!

Een geweldige plek om ercht even uit te zijn. Je wordt er echt in de watten gelegd en een zeer hondvrienlijke locatie! Prachtige nette kamers waar er aan niets ontbreekt , ook aan invalide mensen is gedacht! Heerlijk ontbijt in een sfeervol restaurant. Zeer vriendelijke eigenaren! Kortom we komen zeker terug! !!

Gereisd met partner in april 2017

13 tips over Bed and Breakfast Pingerhoeve

• ed hennequin, 11-07-2013

Prima plek voor een bezoek aan Maastricht of Aken. Je bent er zo en zit toch bij terugkomst weer lekker in een rustig dorp.

• Joke Bosman, 03-11-2013

In de omgeving is veel natuur, prachtige culturele plaatsen en dichtbij steden zoals Maastricht.

• Yolanda Kluen, 03-04-2013

Gewoon een weekend gaan! Aankomen, eten, slapen, ontbijt, heerlijk wandelen in het Limburgse landschap, "thuiskomen", douchen en een borreltje en dan lang aan tafel. Ook lekker lang slapen, het ontbijt en nog een laatste wandeling. Kop thee en dan naar huis. Alsof je een week vakantie hebt gehad!

0 vragen over Bed and Breakfast Pingerhoeve

Bed and Breakfast info