Bed and Breakfast Pingerhoeve

Kleine hotelsWeer vandaag13°6°
Bed and Breakfast Pingerhoeve
9,3

86 reviews over Bed and Breakfast Pingerhoeve in het Nederlands

Heerlijke Bed and Breakfast!

Claudia
5-8-2015

De Pingerhoeve is een fijne plek om een paar dagen te verblijven. De binnenplaats, de kamers, het restaurant. Er ontbreekt je aan niets. De kamers zijn zeer compleet ingericht. Wij hadden de tuinkamer, grenzend aan de tuin met Pruimenboom. De kamer heeft openslaande deuren en een zitje. Weg van alle drukte, zit je hier in de rust. De B&B is hondvriendelijk. Hondenkoekjes en waterbakken en veel aandacht. Het ontbijt is elke dag een feestje. Biologische producten, vers fruit, warme broodjes. Het restaurant is sfeervol en je kan er lekker eten. Vooral met mooi weer is eten op de binnenplaats een aanrader. Zo gezellig. De omgeving is een Limburgs landschap. Nuth zelf stelt niet veel voor maar met de auto of fiets ben je zo in andere mooie dorpjes of Maastricht. Wij hebben echt genoten!

Bijzonder plekje en lekker verwen-adresje!

Keller
19-7-2015

Prachtige B&B met zeer gastvrije en behulpzame eigenaren.

Een prachtig verbouwde boederij en heel smaakvol ingericht.

We verbleven in de Reiskamer, met supergoede bedden.

We hebben heerlijk gegeten in het restaurant, en s' morgen een overdadig ontbijt, wat op verzoek ook gluten-vrij was.

Een echte aanrader!

sfeervolle B&B

Jacques_geraldine
19-4-2015

Direct wanneer je door de houten deuren de binnenplaats van de Pingerhoeve betreedt voel je jezelf welkom! Een gezellige terras wat baadt in de zon! De kamers zijn uitmuntend, wij sliepen in de wijzerkamer waar werkelijks niets ontbrak, lekker warm, dimbare sfeerverlichting, loveseat in een aparte hoek waar ook TV stond opgesteld, voorzien van dvd's en tijdschriften. Goede bedden! goed sanitair, schoon, lekkere warme douche, perfect gestylde inrichting maar niet gekunsteld met veel originele elementen. Prima restaurant, super ontbijt, niet alleen kleurrijk door het verschillende fruit maar ook heerlijk, extra compliment voor het ommeletje uit de oven! Gastheer en gastvrouw genieten van hun accommodatie en stralen dit ook uit, zonder overdreven gedienstig te zijn. Een aanrader, wij hebben weer voor volgend jaar tijdens de Amstel Gold Race geboekt.

Heerlijke plek

G.Schoen
8-1-2015

Een gastvrije ontvangst op een mooie locatie met een gezellige binnenplaats in Kerstsfeer!

Wij hadden de Wekkerkamer geboekt en waren zeer verrast door de smaakvolle inrichting en de kamer was van alle gemakken voorzien!

's Avonds een heerlijk diner en de volgende ochtend een uitgebreid ontbijt.

Wijj komen graag nog eens terug!

Gastvrijheid op en top!

Gea en Sjirk
25-11-2014

We waren op bezoek bij vrienden aan de overkant van de straat en gingen met zijn allen in de knusse Pingerhoeve eten. Plots bleek er daar ook een geweldig bed voor ons klaar te staan! Een zeer aangename verrassing. Met de volgende ochtend ook nog een luxe ontbijt. Het feest was compleet.

schitterende locatie

Hans van Rijn
19-11-2014

Heerlijk geslapen en gegeten op de Hoeve. Verwend door een zeer goede kok met een prachtige en smaakvolle kaart ! Wat kan deze man koken!

Heerlijk glutenvrij ontbijt..

Annet
5-11-2014

Leuk B&B met mooi ingerichte thema kamers. Wij verbleven in de muziek kamer die van alle gemakken was voorzien. Klein min punt in de douche zit geen deur dus de vloer is na het douchen een waterballet. Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid ook voor mensen die glutenvrij eten. Min punt toen wij er zaten te ontbijten lagen er 2 grote herders honden in de ontbijt ruimte. Niet echt hygiënisch en ook andere gasten stelden dit niet op prijs..

Sfeervol

Mariette
15-8-2014

Prachtige oude carréhoeve met aantal gastenkamers en restaurant waar ontbijt wordt geserveerd. Gelegen aan de rand van klein plaatsje met daar omheen mooie natuur. Uitzicht op rommelige boerentuin.

Vriendelijke ontvangst en daarna alle privacy.

Ruime en sfeervolle "wijzerkamer" , van alle gemakken voorzien. Eenvoudige badkamer, producten van Rituals. Prima bedden.

Ontbijt wordt aan tafel geserveerd, lekkere cappucino en streekproducten, versgeperste jus.

Tips gekregen om de dag door te brengen: we zijn naar Aken gereden en dat bleek een leuke stad te zijn met een werkelijk prachtige Domkerk en vele gezellige terassen!

Heerlijke B&B, met fantastische bedden

Hilde
11-8-2014

We hebben een uitstekende tijd gehad in deze B&B. We hadden de kleinste kamer, maar die was ruimer dan een hotelkamer in dezelfde prijsklasse en een stuk gezelliger, met een heerlijk bed. Het ontbijt was uitstekend en het eten in het restaurant was ook erg smakelijk. De binnenplaats is erg gezellig. De ligging van de B&B is prima, omdat je alle kanten op genoeg kunt doen, maar ondertussen wel heerlijk rustig zit op je eigen locatie. We zullen zeker een keertje terug komen!

Super! Aan te bevelen

Ricco&Chantal
15-6-2014

Ontzettend gezellige en knusse B&B, eigenaars erg vriendelijk ,het eten is er erg goed en lekker.De kamers zijn van alle gemakken voorzien en de bedden liggen ook heerlijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Pingerhoeve in Nuth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Pingerhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.