Bed and Breakfast Pingerhoeve

Bed and Breakfast Pingerhoeve
9,2

13 tips over Bed and Breakfast Pingerhoeve

Jacques_geraldine, 19-4-2015
In de omgeving kun je mooie wandelingen maken.
Mariette, 15-8-2014

Maastricht bezoeken, wandelen in de Zuid-Limburgse heuvels, Aken op 23km afstand is ook leuk om te winkelen of mooie gebouwen te bekijken, kasteel Hoensbroek op 7 km afstand : erg imposant!

Hou je niet van een gehorig pand, dan moet je niet voor de "wijzerkamer" kiezen of überhaupt zo'n oud gebouw want dat is het wel...

Hilde, 11-8-2014
Kasteel Hoensbroek vooral niet overslaan!

Arnold & Monique Kraakman, 25-5-2014
De tuinkamer is heerlijk. Prima ligging voor uitstapjes naar Valkenburg, Maastricht en Gulpen.
Joke Bosman, 3-11-2013
In de omgeving is veel natuur, prachtige culturele plaatsen en dichtbij steden zoals Maastricht.
Marja des Bouvrie, 20-8-2013
Restaurant gezellig en ongedwongen en heerlijk gegeten. Extra leuk is een korte uitleg van de gerechten van het verrassingsmenu !!

ed hennequin, 11-7-2013
Prima plek voor een bezoek aan Maastricht of Aken. Je bent er zo en zit toch bij terugkomst weer lekker in een rustig dorp.
Yolanda Kluen, 3-4-2013

Gewoon een weekend gaan!

Aankomen, eten, slapen, ontbijt, heerlijk wandelen in het Limburgse landschap, "thuiskomen", douchen en een borreltje en dan lang aan tafel. Ook lekker lang slapen, het ontbijt en nog een laatste wandeling. Kop thee en dan naar huis. Alsof je een week vakantie hebt gehad!

M.de Haan, 17-1-2013
Doen ! Een aanrader, mooi uitgangspunt voor mooie wandelingen.
Deckers, 9-12-2012

De Pingerrhoeve ligt niet ver van Aachen en is wel een bezoekje waard.

Wij zijn onder andere naar de kerstmarkt in Aachen geweest en hebben in de omgeving van de Pingerhoeve gewandeld.