Bed and Breakfast Pingerhoeve

86 reviews over Bed and Breakfast Pingerhoeve in het Nederlands

Fantastisch en onvergetelijk verblijf

Marjanne en Frank Broeder
13-9-2018

Overnachten in een smaakvol ingerichte en zeer ruime kamer met tuin. Heerlijk gegeten in goed gezelschap en vanmorgen verrast door een uitmuntend ontbijt

Susan Tapper
24-7-2018

Fantastische ruime kamer en zeer gastvrij, prima ontbijt.

Uitstekend, zeer sfeervolle B&B

Bart
2-7-2018

Ons verblijf in de Pingerhoeve (1 nacht) was heerlijk. De kamer was mooi op thema (muziek) ingericht; aantal mooie LP's gedraaid. Het bed en de douche waren goed. Ontbijt 's ochtends was heerlijk, uitgebreid en vers. 's Avonds ook gedineerd in de hoeve en ook dat was heerlijk. Voor een schappelijke prijs (€29,50) een goed 3-gangen diner.

Zorgeloos genieten! We komen hier graag!

Vera
19-2-2018

Er is geen minpunt te noemen. Zelfs onze hond heeft een geweldig weekend gehad! De gastvrijheid en warmte, het voelt als thuiskomen!

Gezellige B&B, heel smaakvol ingericht!

Joke Bauwens
18-12-2017

Mooie hoeve, heel gezellig en uitnodigend. Lekker verzorgd ontbijt (vers fruitsap, gesneden fruit, bereid glaasje met yoghurt,...). We verbleven er met 2 jonge kinderen van 3 en 5, die het ontbijt ook smaakten! Zalige matrassen. De fatboy vonden ze top! Net en proper, niets op aan te merken! Beslist een aanrader om nog eens terug te komen.

Kleine tip: een klein kastje voor kledij was handig geweest.

Bijzonder mooie,fijne B & B

Hanneke Peperkamp
13-11-2017

Heerlijk weekend gehad in Pingerhoeve,met alle lof voor de gastvrijheid! Bernard en Elsbeth hebben ons verwend met een heerlijk uitgebreid ontbijt en eveneens het dinner.Het logeren is hier een "feestje" heerlijke bedden,mooie kamers, het eten,de hoeve,de vriendelijke mensen.Prima plek om de omgeving te verkennen.Wij komen graag in het voorjaar terug!

Frank & Jolanda
17-4-2017

Kamer, badkamer, ontbijt, diner en ligging waren super !!!

Welkom,gastvrij&bourgondisch

Jeroen van Geel
16-4-2017

Goed;

Het eten, de service en de hoeve. Ademt een rustieke sfeer uit!

Minder;

Een oud gebouw dus wat gehorig -> wij sliepen boven en de gasten onder ons hadden daar last van ( bij een bovengemiddeld geluisnivo door ons viertal). Andersom geen overlast ervaren

Een geweldig weekend gehad! !

Eddy en Janette
3-4-2017

Pingerhoeve! Een echte aanrader!!

Een geweldige plek om ercht even uit te zijn.

Je wordt er echt in de watten gelegd en een zeer hondvrienlijke locatie!

Prachtige nette kamers waar er aan niets ontbreekt , ook aan invalide mensen is gedacht!

Heerlijk ontbijt in een sfeervol restaurant.

Zeer vriendelijke eigenaren!

Kortom we komen zeker terug! !!

Geweldig mooi en heerlijk!

camyre
26-2-2017

Kamer fantastisch, mensen aardig en vriendelijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Pingerhoeve in Nuth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Pingerhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.