Bed and Breakfast Pingerhoeve

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Pingerhoeve
9,2

83 reviews over Bed and Breakfast Pingerhoeve in het Nederlands

Zorgeloos genieten! We komen hier graag!

Vera
19-2-2018

Er is geen minpunt te noemen. Zelfs onze hond heeft een geweldig weekend gehad! De gastvrijheid en warmte, het voelt als thuiskomen!

Gezellige B&B, heel smaakvol ingericht!

Joke Bauwens
18-12-2017

Mooie hoeve, heel gezellig en uitnodigend. Lekker verzorgd ontbijt (vers fruitsap, gesneden fruit, bereid glaasje met yoghurt,...). We verbleven er met 2 jonge kinderen van 3 en 5, die het ontbijt ook smaakten! Zalige matrassen. De fatboy vonden ze top! Net en proper, niets op aan te merken! Beslist een aanrader om nog eens terug te komen.

Kleine tip: een klein kastje voor kledij was handig geweest.

Bijzonder mooie,fijne B & B

Hanneke Peperkamp
13-11-2017

Heerlijk weekend gehad in Pingerhoeve,met alle lof voor de gastvrijheid! Bernard en Elsbeth hebben ons verwend met een heerlijk uitgebreid ontbijt en eveneens het dinner.Het logeren is hier een "feestje" heerlijke bedden,mooie kamers, het eten,de hoeve,de vriendelijke mensen.Prima plek om de omgeving te verkennen.Wij komen graag in het voorjaar terug!

Frank & Jolanda
17-4-2017

Kamer, badkamer, ontbijt, diner en ligging waren super !!!

Welkom,gastvrij&bourgondisch

Jeroen van Geel
16-4-2017

Goed;

Het eten, de service en de hoeve. Ademt een rustieke sfeer uit!

Minder;

Een oud gebouw dus wat gehorig -> wij sliepen boven en de gasten onder ons hadden daar last van ( bij een bovengemiddeld geluisnivo door ons viertal). Andersom geen overlast ervaren

Een geweldig weekend gehad! !

Eddy en Janette
3-4-2017

Pingerhoeve! Een echte aanrader!!

Een geweldige plek om ercht even uit te zijn.

Je wordt er echt in de watten gelegd en een zeer hondvrienlijke locatie!

Prachtige nette kamers waar er aan niets ontbreekt , ook aan invalide mensen is gedacht!

Heerlijk ontbijt in een sfeervol restaurant.

Zeer vriendelijke eigenaren!

Kortom we komen zeker terug! !!

Geweldig mooi en heerlijk!

camyre
26-2-2017

Kamer fantastisch, mensen aardig en vriendelijk

Mooie plekje

Ina van Diest
4-2-2017

Heerlijk weekendje waarin wij ons erg verwend voelden. Elsbeth en Bernard doen erg hun best om het de mensen om het de mensen naar hun zin te maken. De combinatie van een B&B met n kleinschalig restaurant is zo fijn en gezellig... Wij gaan zeker een keer terug!

We hebben heerlijke dagen gehad.

Bertha Strating
1-2-2017

Het restaurant is open van donderdag tot zondag. Wij waren er van zondag tot woensdag en jammer genoeg 1 avond kunnen genieten van het restaurant. We hebben heerlijke dagen gehad en het ontbijt was super. Volgende keer komen we van donderdag tot zondag. Hartelijk dank Elsbeth en Bernard

Geweldig!

Rik en Natascha
11-1-2017

De gastvrijheid was geweldig, heerlijke breekbroodjes bij het ontbijt, gebakken eitje met meerdere beleg. Kamer was schoon en erg gezellig. Dicht bij Valkenburg en Maastricht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Pingerhoeve in Nuth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Pingerhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Pingerhoeve scoort een 9.23 uit 10 op basis van 85 reviews.