Sorteren

Reviews over Nuth

Fantastisch en onvergetelijk verblijf

Marjanne en Frank Broeder
    13-9-2018

Overnachten in een smaakvol ingerichte en zeer ruime kamer met tuin. Heerlijk gegeten in goed gezelschap en vanmorgen verrast door een uitmuntend ontbijt

Susan Tapper
    24-7-2018

Fantastische ruime kamer en zeer gastvrij, prima ontbijt.

Uitstekend, zeer sfeervolle B&B

Bart
    2-7-2018

Ons verblijf in de Pingerhoeve (1 nacht) was heerlijk. De kamer was mooi op thema (muziek) ingericht; aantal mooie LP's gedraaid. Het bed en de douche waren goed. Ontbijt 's ochtends was heerlijk, uitgebreid en vers. 's Avonds ook gedineerd in de hoeve en ook dat was heerlijk. Voor een schappelijke prijs (€29,50) een goed 3-gangen diner.

Zorgeloos genieten! We komen hier graag!

Vera
    19-2-2018

Er is geen minpunt te noemen. Zelfs onze hond heeft een geweldig weekend gehad! De gastvrijheid en warmte, het voelt als thuiskomen!

Gezellige B&B, heel smaakvol ingericht!

Joke Bauwens
    18-12-2017

Mooie hoeve, heel gezellig en uitnodigend. Lekker verzorgd ontbijt (vers fruitsap, gesneden fruit, bereid glaasje met yoghurt,...). We verbleven er met 2 jonge kinderen van 3 en 5, die het ontbijt ook smaakten! Zalige matrassen. De fatboy vonden ze top! Net en proper, niets op aan te merken! Beslist een aanrader om nog eens terug te komen.

Kleine tip: een klein kastje voor kledij was handig geweest.

Nuth scoort een 7,1 uit 10, op basis van 17 reviews